*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎10-01-2015
0

ABUZ VODAFONE

Pe data de 19.11. 2014 am fost sunat de cineva de la vodafone si mi s-a facut o oferta de prelungire a abonamentului, impreuna cu un telefon la 1 euro, pe care initial a-m acceptato. La 3 zile am primit si telefonul si aici incepe problema , nu mia placut telefonul si am sunat in aceeiasi zi la rel. clientii si am intrebat daca il pot trimite inapoi si sa-mi iau altul si mi sa spus ca nu e nici o problema o sa trimita curierul dupa el si apoi o sa pot comanda altul. Am asteptat cateva zile vazand ca nu vine nimeni dupa el am sunat din nou, mi sa raspuns ca au urgentat procedurile si o sa vina sa-l ia, nici vorba , vazand ca se apropie 01 dec. cand trebuia sa-mi intre in vigoare noul abonament am sunat din nou si am spus ca renunt la el si am intrebat pana la ce data mai am contract, mi sa raspuns ca pana in 20 dec. 2014 si ca o sa trimita dupa telefon. Probabil ca asta ia deranjat si nici astazi nu au trimis dupa telefon ba mi-au prelungit contractul pe 2 ani incepand cu 01.12.2014. Am sunat la rel. clientii sa cer lamuriri si mi-au spus ca eu as fi facut cererea pe data de 23.12.2014 dar eu la acea data nici nu am sunat la ei, si sa astept ca o sa primesc raspuns pe mail. ROG PE CINEVA SA-MI DEA UN SFAT CE SA FAC. Multumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: ABUZ VODAFONE

Salut,

Pentru aceasta situatie am rugamintea sa apelezi la colegii mei din echipa de Chat (pe pagina principala www.vodafone.ro, ai in partea dreapta Chat online). 

 

Multumesc,

Claudiu 

Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012
0

Re: ABUZ VODAFONE

Chatul a devenit un dumnezeu pe Pamant. Sfatul meu e sa vorbiti cu mai multi coechipieri de la Chat.
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎10-01-2015
0

Re: ABUZ VODAFONE

Am reusit sa trimit telefonul acum 10 zile dar acum am ramas si fara telefon si cu abonamentul prelungit pe 2 ani si operatorii de la *222 i-mi spun doar sa astept ca o sa primesc un raspuns si o sa revin la perioada contractuala anterioara. Mentionez ca nu am primit nici o instintare nici pe mail nici telefonic referitoare la prelungirea abonamentului ceea ce este un ABUZ GROSOLAN ca urmare am hotarat ca la urmatoarea factura sa platesc doar costul de la celalalt abonament pentru ca am 2 abonamente si intre timp osa fac o sesizare si la OPC. Nu inteleg de ce as putea sa rezolv pe chat si nu cu operatorii de la *222 care este diferenta .