*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-10-2017
0

Am nevoie de support

  Buna ziua, a inceput sa fie din ce in ce mai greu sa primesti support sau asistenta tehnica cand ai o problema la vodafone. *222 e degeaba, 555 e o mizerie si o nesimtire.

 

  Pe mail se raspunde dupa 4-5 zile cand deja ai rezolvat problema, online nu exista alta optiune de a intra in contact cu cineva, deci ... scriu aici, desi sunt sigur ca scriu degeaba!! Suntem in 2017, mi se pare absurd. Anyway.

 

  Am optiune de 6 euro activata in care mi-a fost adaugata o extraoptiune de 10gb cand m-a sunat o reprezentanta de la vodafone pentru a face upgrade de la 5 la 6.

 

  Am zis ok. Acum, sistemul imi spune ca eu am consumat 10gb in mai putin de 10 zile si eu stiu sigur ca nu, pentru ca telefonul ma ameninta cand ating 8gb. Am consumat 1.6gb abia! Si cica am mai consumat si 300minute internationale, imposibil. Nu am vb cu nimeni!!

 

Cum rezolv aceasta problema? Ma dau batutu si imi cumpar alta cartela la alt provider care macar are suport tehnic la indemana? 

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Am nevoie de support

Buna, 

 

Te rugam sa imi trimiti aici un mesaj privat cu numarul de telefon in cauza. Voi verifica aceasta situatie si iti voi oferi un raspuns. 

 

Pe viitor sa stii ca ne regasesti si pe Facebook. Ne poti trimite un mesaj privat acolo, iar noi iti vom raspunde cu drag.

 

Multumesc,

Madalina 

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎30-11-2012
0

Re: Am nevoie de support

Și eu am o problema de comunicare cu colegii dumneavoastră! De 24 de zile aștept un duplicat după factura! Factura unui telefon! Ce ma deranjează este lipsa de profesionalism și lipsa bunului simt! Păcat.
Moderator
Postări: 36
Înregistrat: ‎08-10-2014
0

Re: Am nevoie de support

[ Editat ]

Buna,

 

Traversam o perioada mai aglomerata motiv pentru care se poate sa raspundem cu intarziere. Depunem tot efortul sa reducem acest timp de raspuns si iti multumim pentru intelegere! Ne poti completa formularul de aici daca solicitarea mai este de actualitate impreuna cu feedback-ul tau si te vor ajuta colegii mei: https://goo.gl/cZe1gP

 

Raluca

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎25-01-2019
0

Re: Am nevoie de support

Draga Raluca, acolo am scris și eu acum o săptămână și tot degeaba... Halal apel serviciu clienți, halal mail servicii clienți , halal site on-line (una scrie la prețuri pa pagina de oferte, iar alta îți dă la adăugare în coș), halal aplicație My Vodafone... Păcat, mare păcat. Bine ca celelalte două abonamente încă nu le-am portat la voi. Îmi pare rău și pentru cel pe care l-am portat deja. Sincer, la capitolul suport clienți sunteți ZERO! Nici nu te necăji să-mi răspunzi, că știu cum ne tratați sesizările de orice fel.