*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Flavius, asta e o gandire total gresita si tipic romaneasca. Daca nu primesti ce salariu visezi tu nu inseamna ca trebuie sa-ti faci munca prost. Nu iti convine, pleci.

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

@ Flavius : Ai dreptate!

 Banii nu se compara, nici acasa nu ajungeam seara sa dorm in patul meu, nici weekend nu aveam, nici macar o zi libera pe tot contractul, nu zic de saptamana, sa dormi 4 ore ca daca ai prins 5 esti deja boier...se stie bine cat se castiga pe vase si cat te costa fizic si psihic munca asta, dar a fost alegerea mea. Nu vreau sa compar banii si nici munca, doar atitudinea.

Ce spui atunci de profesori, sau fetele care incheata pe la tonete... sau cei peste 1 750 000 de romani cu salar minin pe economie?

Iarta-ma Flavius, dar nu pot sa-i scuz. Nu e frumos sa-i spui unui client "sa astepte Craciunul", cum am vazut mai sus.

 

xtr: multumesc, cui nu-i place...sunt multi studenti care-si doresc sa munceasca.

 

 Ce am vrut sa spun este ca o vorba buna si un ton placut, face mult si nu costa nimic. De ce sa se razbune pe unul ca mine sau ca voi pentru supararile lor?

 

 Si stiu ca atunci cand lucrezi cu publicul, exista o etica, sunt convinsa ca sunt invatati cum sa poarte o discutie si cum sa se descurce cu clientii suparati. 

 

Pana acum eu apreciez pe toti operatorii cu care am vorbit (cu o exceptie care nu schimba parerea generala), au fost amabili si placuti, si le multumesc sincer. Doamne fereste sa fi fost altfel Emoticon fericit

 Imi cer scuze daca nu impart aceleasi idei cu unii dintre dvs.

Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

stai putin xtrp, sa nu mi-o iei in nume de rau , am spus si mai repet .......... nu tin cu nimeni, nu le dau dreptate celor de la Voda ( operatorilor de call center ), si sa nu crezi ca e ceva tipic romanesc, spuneam doar ca uneori se poate intampla sa fi altfel si chiar atunci sa suni tu. nu poti generaliza la un om sau la un departament pentru o singura interactiune cu un operator. Am vb o data si ................. si am avut o problema......... ok se intampla, asta e ce voiam sa spun, o singura interactiune poate fi irelevanta pentru o evaluare, nimeni din lumea asta nu poate fi perfect tot timpul. Asta e, suntem oameni si mai gresim. Emoticon foarte fericit
Highlighted
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Buna Catalina018
poate m-am exprimat gresit sau poate am fost inteles gresit , nu trebuie sa ii scuzi ci doar sa intelegi ca o interactiune nu poate fi definitorie pentru a evalua un om sau un dep . si profesori au zile proaste ( foarte proaste chiar si pacat ca de acele zile tine si educatia copilului tau )si cei de la ghiseele primariei au zile proaste ( cam multe ce e adevarat ) nu poti evalua insa pe fiecare in parte ca ai vb o data cu el sau l-ai vazut o data si gata. Si nu cred ca cineva de la call center se razbuna intr-un fel sau altul, este insa o problema de comunicare, unu spune ceva si celalalt intelege altceva, unul propune ceva si celalalt intelege altceva, si ca si etica............ si clientul ar trebui sa aiba o etica, nu crezi ?
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

@Flavius: Aici ai dreptate. Eu am acum niste probleme, dar recunosc, cu o exceptie, am fost tratata excelent. Iar exceptia, nu mi-a schimbat parerea generala.
Sfătuitor
Postări: 56
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

am contracte la vodafone orange si cosmote

dar angajatii din call center de la vodafone sunt de un tupeu fantastic chiar nu am intalnit atata aroganta la ei

chiar nu pot sa o uit pe duduia care mi a zis ca pe dumneai nu o intereseaza cat platesc eu lunar la vodafone

ii transmit pe aceasta cale duduii ca daca scad veniturile unei companii scad clientii si implicit nr de angajati din call center

ce sa mai zic: tupeu fantastic platit din salariul meu si intretinut de sefii din call center care nu si vad beizadelele din call center 

Forgiven,but not forgotten
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Salut connex,

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de pe care ai avut discutai cu operatoarea din call center si daca este posibil si data in care ai interactionat, pentru a vedea mai exact despre ce a fost vorba.

As dori sa vad ce feed-back ii pot transmite colegei mele.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Din mai multe discutii avute cu Vodafone ieri, 2 operatoare s-au dovdedit a fi cel putin nepregatite in a lucra cu clientii. Prima mai intai vorbea peste mine si ma intreba tot timpul ce oferta doresc. Iar ultima, undeva pe la 18.00 mi-a zis pe un ton nervos ca sunt liber sa fac ce reclamatie doresc.

 

La oferta proasta facuta ieri s-au mai adaugat si nervii facuti de operatori.

 

Nu mai mentionez faptul ca doamna de la retentie clienti careia i-am solicitat un mail oficial cu o precizare f importanta pt mine, nu mi-a trimis mail nici pana acum.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

Mai multa lume se da cu parerea legata de angajatii din call-center, cum ca trebuie sa-i intelegem si pe ei.

 

Unui client platitor de abonament de 12 ani cum sunt eu nu-i pasa cine, ce si unde are probleme la call-center si nici numele celui care-i raspunde la *222 ci ca raspunsul celui de la capatul firului sa fie decent si conform solicitarii. Eu ieri am facut solicitarea de a nu mai fi contactat de nimeni de la Vodafone pentru 6 ani (asta si pentru a prospecta piata), gratie comportamentului avut de unii din operatorii din call center si a ofertei mult prea slabe facute de departamentul de retentie.

 

Am optat pentru varianta mai putin dureroasa: pur si simplu nu vreau sa aud de operatorii din call-center. De ce? Nu sunt capabili sa dea o rezolvare problemelor tale ba, mai mult, nu iti furnizeaza toate informatiile pe care le soliciti. A trebuit sa vorbesc cu cineva de la retentie clienti ca sa aflu, dupa nu stiu cata vreme mi s-a spus ca sunt inca sub contract, ca de fapt nu mai sunt sub contract.  Jenant pentru o firma care se respecta. Dar isi respecta doar profitul, nu si clientii. Mai ales pe cei vechi care, oricum, nu conteaza.

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Buna ClausInRo.

 

Imi poti trimite, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a verifica situatia prezentata de tine. Deasemenea as dori sa dau un feedback colegilor cu care ai vorbit. Nu ne dorim sa avem astfel de situatii si as vrea sa ma asigur ca nu se vor repeta.

 

Multumesc,

Ramona