*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Angajati impertinenti si nesimtiti

Primesc mai zilele trecute un telefon de la o domnisoara pentru schimbare de abonament. Dupa ce a inceput sa ma abureasca cu ofertele slabe ale abonamentelor Mega 8 si Mega 11, timp in care eu i-am vorbit foarte politicos si frumos i-am raspuns " multumesc dar voi astepta Pastele, pentru niste oferte mai bune".  La care am primit urmatorul raspuns pe un ton iritat si nervos: " Si atunci o sa ziceti ca asteptati Craciunul pentru oferte". Contractul meu a expirat si nu mai sunt la mana operatorului si pana nu imi ofera ceva avantajos si pe un ton prietenos ca sa ma convinga sa ma leg de ei inca 1-2 ani, nu vor reusi decat sa ma indeparteze de abonament si sa ma faca sa trec pe cartela sau, mai rau, sa trec la alt operator. Voi ati avut de-a face cu telefoniste nesimtite?

Sfătuitor
Postări: 59
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

Nu au fost foarte amabile, incredibil de amabile chiar si atunci cand mai ridicam tonulEmoticon furios , si crede-ma ca sunt in retea de la inceputuri.

Problema este alta: sunt paraleli, recita aceiasi placa orice i-ai intrebaEmoticon foarte fericit

 

 

''Contractul meu a expirat si nu mai sunt la mana operatorului si pana nu imi ofera ceva avantajos si pe un ton prietenos ca sa ma convinga sa ma leg de ei inca 1-2 ani, nu vor reusi decat sa ma indeparteze de abonament si sa ma faca sa trec pe cartela sau, mai rau, sa trec la alt operator. Voi ati avut de-a face cu telefoniste nesimtite?''

 

 

Daca vrei sa treci la alt operator nu te gandii ca asta rezolva problema si la altii este la fel chiar mai grav, de ceva timp am achizitionat o cartela portocalie si una verde pentru ca si eu vreau sa plec (fac un studiu semnal voce etc), dar eu plec din alte motive si cu portare.

Asa ca un top al departamentelor de relatii cu clientii din punctul meu de vedere:

1.Vodafone(Connex nu cred ca se poate compara Voda cu fostul Connex)

2.Romtelecom(i-ti explica sa priceapa si nea Ion)

3.Cosmote

4.Orange

5.Rds

si credema lucrez cu majoritatea de foarte multi ani.

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

"Primesc mai zilele trecute un telefon de la o domnisoara pentru schimbare de abonament. Dupa ce a inceput sa ma abureasca cu ofertele slabe ale abonamentelor Mega 8 si Mega 11, timp in care eu i-am vorbit foarte politicos si frumos i-am raspuns " multumesc dar voi astepta Pastele, pentru niste oferte mai bune".  La care am primit urmatorul raspuns pe un ton iritat si nervos: " Si atunci o sa ziceti ca asteptati Craciunul pentru oferte". Contractul meu a expirat si nu mai sunt la mana operatorului si pana nu imi ofera ceva avantajos si pe un ton prietenos ca sa ma convinga sa ma leg de ei inca 1-2 ani, nu vor reusi decat sa ma indeparteze de abonament si sa ma faca sa trec pe cartela sau, mai rau, sa trec la alt operator. Voi ati avut de-a face cu telefoniste nesimtite?"

 

Nu trebuie sa te lasi convins pe un ton prietenos sa aceepti un abonament pe o perioada de inca 1-2 ani. Trebuie doar sa accepti ceea ce iti convine pt nevoia ta de comunicare. Ofertele la abonamente intotdeauna vor fi mai putin avantajoase in comparatie cu oferta de cartela, dar telefoanele la preturi promotionale din oferta Vodafone sunt si vor fi doar la abonamente!  Si, apropo, oferta prezentata este inca cea de Craciun. Nu s-a schimbat inca, este prelungita pana la sfarsitul lunii ianuarie.

Specialist
Postări: 60
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Sunt client Vodafone din 1997 și în afară de niște mici taxări necorespunzătoare la facturi acum vreo 6 ani, nu am avut probleme... până în octombrie 2010 când am avut de dezactivat un abonament Vodafone Acasă al cărui contract a expirat din iulie 2010. Mi s-au oferit 3 luni gratuite, timp în care să mă mai gândesc dacă renunț la abonament, iar dacă renunț să apelez numărul de pe care am fost sunat. În septembrie 2010 am sunat din nou să înregistrez dezactivarea începând cu data de 22 octombrie când expira gratuitatea. La numărul respectiv, (0372027135), suna doar 15 secunde, după care intra mesageria vocală care zicea: „Ați sunat pentru Lucian Cristea…”. Nu am priceput care e situația, am sunat la *222, mi s-a spus că angajata pe nume Andreea Ghiță de la rezilieri cu care discutasem era în concediu. Angajata de la *222 i-a lăsat mesaj, trebuia să se întoarcă din concediu „săptămâna viitoare” și atunci cu siguranță voi fi sunat. Au trecut două săptămâni și nu am fost sunat. Am luat-o de la capăt cu apelurile, de două ori degeaba și de-abia a treia oară am fost sunat de Andreea Ghiță și mi-a înregistrat dezactivarea, care bineînțeles trebuia să se petreacă după 30 de zile, după cum scrie în contract. Nu a știut însă să numere și zilele când a fost în concediu și nici zilele când a primit mesaje de la cei ce răspund la *222 și le-a ignorat. Nu am fost mulțumit de felul cum insista să păstrez numărul și nici de motivele oferite pentru a-l păstra. Am observat că vorbea cam cu jumătate de gură când eu repetam mereu să înregistreze dezactivarea și din această cauză am revenit cu mai multe apeluri la *222 sau 0372022222 ca sa verific dacă s-a înregistrat dezactivarea. La nici un apel nimeni nu a putut răspunde clar dacă se va dezactiva sau nu numărul meu de Vodafone Acasă pe 22.10, după ce se uita în baza de date pe contul meu. Toți au trimis mesaje către d-na Andreea Ghiță spunându-mi ca voi fi sunat de dumneaei, iar eu observând că după 48 de ore nu eram sunat, iarăși apelam *222 sau 0372022222 de pe telefonul fix. A intrat și factura, am văzut pe factură numărul încă activ. Din nou am sunat la *222. Cea cu care vorbeam i-a dat mesaj Andreei Ghiță care bănuiesc că s-a făcut foc și pară pentru că pe loc a dezactivat numărul, întrerupându-mi convorbirea cu cea de la *222. Așa ca să mă învețe minte!

După aceasta am cerut ajustare la factură pentru cele 5 zile de abonament, bărbatul de la *224 după multe explicații pe care i le-am dat într-un târziu a spus că îmi ajustează 48 de cenți. În factura din 23 noiembrie însă nici o ajustare!

Sper să rămână o excepție d-na sau d-ra Andreea Ghiță. La Vodafone totdeauna m-am înțeles cu cei de la *222, spre deosebire de Cosmote, unde știu să-ți răspundă la cele pe care le găsești și pe site, dar la alte întrebări îți răspund evaziv și trec imediat la subiectul „cu alte probleme dacă vă mai putem fi de folos”, sau de Romtelecom care te plimbă de la Comercial la Tehnic și invers când suni și spui că nu-ți merge Internetul. Până acum vreo 6 luni numai Romtelecom și Cosmote erau grozavi în amânarea dezactivărilor după expirarea contractului, făceau ei ce făceau ca măcar o lună să te mai țină, însă sper din tot sufletul ca Vodafone să nu se fi molipsit de această practică abuzivă!

Cu alte cuvinte, să stăpânim sănătoși ani mulți de acum înainte numerele de Vodafone, că este OK. Numai dezactivări să nu facem, că e mare bătaie de cap.

Membru cu acte în regulă
Postări: 350
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

am intalnit si eu angajati vodafone care in urma cu o luna am vrut sa fac un abonament online care acest lucru nu am putut din cauza unui om de acolo spunandu mi sa dau click pe confirmare?!!? care nu am avut unde sa dau  total aberat si am cerut anularea acelei comenzi.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

Salut "pitcher",

 

Imi cer scuze in numele operatorului in cauza pentru neplacerea creata. Feedback-ul oferit este foarte important pentru noi, de aceea, daca doresti, trimite-mi un mesaj privat cu numarul de telefon pentru a verifica intreaga situatie mai exact.

 

Claudiu

Sfătuitor
Postări: 56
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

stati calmi

call centerul vodafone e plin de aroganti sau arogante

mai acum 2 sapt imi zice mie una de acolo ca pe ea nu o intereseaza cat platesc eu la vodafone lunar

poate daca pe ea nu o intereseaza,poate ca pe mine ar trebui sa ma intereseze

sincer eu pe unii i as da afara instant

si eu lucrez cu omul dar nu sunt nesimtit  pana la urma de la ei mi se trage painea de pe masa

 

Forgiven,but not forgotten
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Eu de cand am probleme din octombrie 2011 am vorbit cu mai multi consultanti la *222 cu unii mai mult cu altii tangential cand am sunat sa intreb de stadiul reclamatiilor. Total dezinteresati, raspunsul cel mai des a fost ceva de genul veti fi contactat in termen de maxim 30 de zile. Ba una dintre angajate mi -a spus sa fac reclamatie la Politie contra unui partener Vodafone..... Chiar nu inteleg cum au obtinut standardele de calitate (banuiesc ca au toate  ISO -urile ) cu asemenea angajati si manageri . Singurul raspuns operativ ca si timp de reactie l-am primit aici pe forum dar asta nu inseamna ca s-a rezolvat si problema    mi s-a spus ca s-a trimis problema la un coleg de-al lor apoi la managerul colegului. Bineinteles ca inca nu m-a contactat nimeni (nici colegul nici managerul....nici nu ma asteptam de altfel,  m-am lamurit cum e cu stilul lor de lucru vor sa te prinda cu semnatura si apoi 2 ani nu mai existi pentru ei....) .   Asa isi pierd clientii incet si sigur. 

Highlighted
Specialist
Postări: 60
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Înseamnă că nu numai eu am remarcat o schimbare majoră în rău la Vodafone cam de prin vara anului 2011. Exact din perioada când numărul numerelor active a început să scadă. Da, s-au schimbat în rău când a început a scădea numărul clienților! Incredibil dar adevărat! Au vrut să țină cu sila clienții, așa cum a încrecat d-na Andreea Ghiță cu mine. Îmi pare foarte rău pentru această schimbare în rău, păcat de unicitatea Vodafone prin acoperirea 3G rurală și alte servicii bune. Poate forumul acesta îi va ajuta SĂ-ȘI RECONFIGUREZE POLITICA MANAGERIALĂ DUPĂ PROPRIILE REEGULI, ROMÂNEȘTI, ȘI NU DUPĂ CELE ALE MANAGEMENTULUI DE TIP MASONIC, venit din Vest, la care au adăugat ce avea Cosmote mai rău: îți spun să aștepți că vei fi sunat și nu te sună, odată ce ești sub contract devii ca și un sclav și ești tratat ca atare, îți spun că-ți vor dezactiva serviciile la data când a expirat contractul și nu fac asta, trebuind să mai dai o droaie de apeluri la Relații cu Clienții, îți spun că-ți ajustează ceea ce ai fost taxat necorespunzător și nu fac asta... Din ce scrii seicamare (Șeica Mare parcă e o comună situată între Sibiu și Copșa Mică), s-ar părea că fac și ceea ce face Romtelecom: te transferă de la Comercial la Tehnic și invers și tot așa, ca să renunți și să nu mai suni. Nu-i bine deloc... nici pentru clienți, nici pentru Vodafone.

 

Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

salut man.................
pai asta e si ideea .................. ta streseaza pana renunti tu dar pastrezi ab Emoticon fericit