*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

vremea schimbarii a fost inceputa prin trecerea de la Connex la Vodafone, de cand a venit tanti LILI ( Liliana Solomon ) si a inceput politica de cut-cost, acum s-a terminat de implementat politica asta de cut-cost, si a venit si criza care le-a taiat din venituri destul de mult, multe din aceste lipsuri s-au rasfrans si asupra angajatilor,
Dar sa nu generaliza, a lucra intr-u call center este foarte dificil, este o munca mai solicitanta decat va puteti imagina. ma intreb daca cei care contesta aici un intreg dep de call center au taria sa lucreze 1 luna intr-un call center de genu Voda/Ogange/Cosmo/RDS. o singura luna, in care ai atatea targete incat trebe sa ti le notezi ca sa le sti pe toate ( ca nu le poti tine minte ) ai evaluari ....... fara numar, fara numar...........ai destule responsabilitati ( raspunzi ''cu subsemnatul'' pentru multe chestii ) si ai ''placerea '' de multe ori sa vorbesti cu aproximativ 200-240 de oameni intr-o zi ( deci cu vreo 5000 de oameni pe luna ) .......... si asa mai departe........... va pot explica pe un PM daca vreti detalii ............. si toate astea pentru un salariu vai de el ( credeti ca cei din call center sunt agajati Voda............. gresiti............sunt angajati xxxxxxxxxx care presteaza servicii pentru Voda...............asa ca inainte sa aruncati praf in ochii unui departament intreg.............. angajativa pt o luna ( cine vrea ? ).
Este adevarat si regret calitatea servicilor de call center care este acum comparativ cu ce a fost pe vremea Connex, dar inainte sa acuz ma pun in locul acelui operator de call center............va dau dreptate ca sunt unii rep de call center care sunt mai ''suparati pe viata'' dar credeti-ma ca au si ei motivele lor ( ex: sunt multe fete si poti nimerii usor intr-o perioada delicata a lunii ........................ glumesc ).
Cu mult respect va salut domnilor.
P.S. nu contest nimic din cele scrise de voi ............. va dau dreptate supararii voastre ................. doar ca eu incerc sa o inteleg si pe a altora Emoticon foarte fericit
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

La facturile  care le platim  - de cele mai multe ori la timp - nu este treaba noastra a clientilor sa intelegem problemele personale ale angajatilor de la call center .  

Specialist
Postări: 60
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Ai pus punctul pe i, flaviuschiper !

Drept să spun, mi-a venit în cap să scriu că de când e d-na Liliana Solomon s-a schimbat Vodafone, și are ceva vechime.

Îmi dau seama că după 6 ore de vorbit la telefon cu toată lumea, nu mai știi nici cât face doi ori doi. Nu e asta stresantă cât sunt stresante targeturile... deci peștele tot de la cap se împute! După ce că sunt într-un loc de muncă stresant și au salariu neproporțional cu stresul, li se mai dau și cifre de atins... ca atunci când trebuiau să se facă doar 9 tone de grâu la hectar...

Sunt oameni și ei și greșesc, le înțelegem greșelile normale, dar în ultimul timp dau cu bâta-n baltă rău de tot din câți scriu și alții aici.   

Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Ideea e ca acum ms. Lili se ocupa de cut-cost pe toata Europa, nu numai de Ro. sti ca a plecat din voda anu trecut si a venit un nene iar lili e director Voda pe nu stiu ce operatiuni in intreaga Europa............... su alte cuvinte.......... a facut o treaba buna cu cut-cost in romania, acu sa faca pe toata europa Emoticon cu limbă scoasă . Emoticon foarte fericit
Pt call center 6 ore = program part time, vrei sa sti cum e cu program full ? cam 30-45 de min drumul pana la sediu lor ( daca nu pleci cu masina personala dar aia costa ) 9 ore program din care 8 ore conectat la apeluri, 1 ora = pauzele insumate Emoticon fericit.
Acesta este capitalismul, acesta este managemant-ul britanic, au bagat niste bani cand au cumparat Connex-ul de la canadieni si vor sa-si scoata banii ( multiplicati evident ).
Legat de impresia celor de la call center............riscurile lor......... usor neglijabile.............sti cat ar insemna pentru o firma d ecalibru Voda sa tina in spate un call center super super profi, un call center ideal pentru 90 % din abonati sa zicem ............ iti zic eu ........... foarte ........... foarte multi bani, si atunci se face un compromis.............. calitate vs costuri, plus ca cine vrea o informatie si nu vrea sa vorbeasca cu un operator acum poate sa si-o ia si singur.
pt seicamare................... ai dreptatea nu e treaba noastra sa intelegem problemele angajatilor care reprezinta o companie,dar suntem oameni si daca vrem ca un alt om sa ne rezolve problema atunci ne manifestam altfel , daca nu ne convine atitudinea unor angajati exista robotel, net, mail si uite ca mai nou si forum. Sunt convins ca nu ti-ai luat un tel mobil sau nu ai ales o retea de telecom pentru call centerul pe care aceasta il are. Da ai dreptate este deranjant sa dai peste o persoana nu foarte draguta la telefon, desi tind sa cred ca a fost o exceptie, sau subiectele acelui apel erau cam diferite ( ea voia sa promoveze ceva, sa dea o anumita solutie, intr-un anumit timp / pe baza targetelor ei; si tu asteptai altceva de la acel apel Emoticon fericit ) .............. parerea mea.
o zi buna.
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Ai dreptate nu am ales retea pt call center, de fapt de vreo 10 ani nici nu am avut nevoie de ei in mod serios dar acum din octombrie de cand "conversam" problemele cu ei sunt aceleasi pur si simplu nu -i intereseaza. Iar pe " banii mei " nu am nici timp nici disponibilitate sa "socializez " cu ei . Pur si simplu am o problema si astept de la ei sa o rezolve (sau macar sa observ o disponibilitate reala catre dialog pt a o rezolva ).
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

salut seicamare
pai hai ca noi suntem mai ''dragalasi'' si poate incercam noi sa te ajutam aici , pe forum Emoticon fericit noi = forumisti nu moderatori ( tot angajati Voda )
spune-ne ce problema ai si ne putem mintile la munca si gasim noi o solutie pentru tine Emoticon foarte fericit.
Placerea va fi de partea noastra
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

Salut,

 

Feed-back-ul vostru este foarte important pentru calitatea desfasurarii actiunilor in cadrul departamentelor de relatii clienti, iar eu personal, doresc sa va multumesc pentru acesta.

Daca puteti oferi si informatii cat mai detaliate, situatii prin care ati trecut legate de folosirea serviciilor Vodafone, astept sa le postati in cadrul acestui subiect.

 

Claudiu

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

eu unul am un + pentru o angajata care mi-a dat urmatorul raspuns la intrebarea mea si anume cand odata pentru todeauna se v-a rezolva sesizarea mea  cu privire la lipsa acoperirii de data intr-o zona si eliminarea din abonament a 2 optiuni de internet care de altfel le platesc degaba nefiind acoperire de date.

deci angajata respectiva dupa ce m-am agitat de nervi la telefon incercand sa obtin o rezolvare mi-a spus:

-angajata VF: pot sa va intreb ceva personal?

-eu: da spuneti

-angajata VF :dumneavoastra lucrati sunteti angajat?

-eu : da lucrez

-angajata VF: si aveti functie de conducere sau sunteti un simplu angajat?

-eu : sunt simplu angajat.

-angajata VF: si daca seful dvs va spune sa faceti ceva va da un ordin dvs ce faceti incalcati acel ordin?

-eu : deci sa inteleg ca dvs ati primit ordin de la seful dvs sa nu imi dezactivati acele 2 optiuni de internet orice s-ar intampla iar eu s ale platesc ca prostu in continuare desi nu am acoperire de date?

-angajata VF: DA

-eu : FELICITARI domnisoara de sa va spun tot respectul meu ca sunteti o persoana cu coloana vertebrala si mi-ati spus adevaru-n fata

incheiat convorbirea deoarece tot ce era de spus s-a spus

deci respectivei angajate nota 10 si din partea mea sa o tina tot asa ca poate mai desteapta si alti prosti ca si mine care vor abonament la vodafone nu ca altii ar fi mai breji toti va fierbeti in aceeasi oala a durerii in partea dorsala de clienti in special de clientii cu abonament ca doar i-ati legat de voi cu semnatura

jos palaria NE VEDEM LA TRIBUNAL

stima si respect inca odata

 

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Problemele personale, nu le luam la servici (indiferent de perioada lunii Emoticon fericit.
Asta inseamna sa fi profesionist.
Daca nu poti face job-ul acesta, sa incerce altceva. Sunt oameni care lucreaza in frig sau canicula, nu la aer conditionat.
Nu le dau nici o scuza.
Stiu ce vorbesc, iar daca cineva de pe forum a lucrat pe vase de croaziera, stiu si ei!
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

catalina018
iti dau dreptate, dar am o intrebare ? cat erai platita pe luna pe vasul de croaziera ?
ai idee cat este platit un student de la call center ( 95 % din ei sunt studenti ) ?, da-mi niste cifre si da-ti si cu parerea............... sa vedem cam pe unde esti .
Cu stima.