*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

In opinia mea nu mai am ce discuta cu Vodafone. Singura mea rugaminte este sa fiu macar odata ascultat da capo al fine in privinta a ceea ce spun. In rest, nu mai vreau nimic de la Vodafone. Nici oferte, nici puncte, nici nimic.

 

Feedback? Ce feedback? Ca nu stie sa discute cu un client? Emoticon foarte fericit Un client vechi = 0. 

 

Oricum, intrebarea "De ce nu sunteti multumit de abonamentul pe care-l aveti?" n-o s-o uit niciodata. Probabil face parte din strategia dvs. de pastrare a clientilor.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Salut,

 

Poti prezenta situatia concreta, numarul de telefon si eventual data aproximativa in care ai interactionat cu cei doi operatori? In cazul in care poti oferi aceste detalii, le poti trimite intr-un mesaj privat in atentia mea sau a Ramonei, precum te-a rugat in postarea anterioara.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-03-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Am trei saptamini de cind ma chinui sa scap de  un contract care expira pe 23 martie dar se pare ca e c-am imposibil pe cai normale respectiv telefonic la *222 sau pe E-mail cum ca ar trebui sa obtin confirmare de le o anumita tanti la care trebuie sa ma justific ,motivez sau spovedesc ca nici eu nu mai stiu.Precizez ca m-am stabilit in strainatate si nu mai folosesc serviciul dvs. si din buna crestere am decis sa platesc abonamentul pina la data finalizarii contractului ,dar cum spiritul romanesc nu se pierde cred ca ma ales gresit caci sunt tratat ca un detinut care apare in fata unei comisii de eliberare conditionata.Mi-am epuizat toate formele de convingere asa ca m-am hotarit sa nu mai platesc nimic cu toate ca m-ai am un numar care expira in decembrie, nu au decit sa urmeze caile legale pe care le invoca.RESPECT moderatorilor si utilizatorilor

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-03-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

si mie mi-a inchis azi telefonul in nas, o angajata vodafone pentru ca am contrazis-o si am intrebat-o de ce ma suna la 5 zile de la scadenta facturii pentru niste amarati de 150 lei si nu m-au suna tniciodata sama felicite cand le-am platit 1000 lei in avans in trecut.

 

de ce ma mai numesc client gold daca sunt tratata, asa,  ca un rauvoitor, ca un rauplatnic?

 

si de ce primesc un email la problema mea prin care sunt anuntata ca daca mai doresc si alte informatii sa le scriu ca mi se va raspunde in cel mai scurt timp.

 

eu am intrebat: DE CE MI S-A INCHIS TELEFONUL IN NAS? si nu mi s-a raspuns

 

 

daca vodafone alege sa-mi raspunda cu template-urile pe care le are....poate voi continua si eu cu aceleasi intrebari ca sa cream, uite-asa, un loop.

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Buna La_malo.

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a te putea ajuta.

Multumesc, Mirela
Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Buna Roxalindaa.

Lasa-mi un mesaj privat cu numarul tau de telefon si te rog sa precizezi data cand ai fost sunata, pentru a putea verifica informatiile oferite de tine.

Multumesc, Mirela
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-03-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Si eu ma-m confruntat de curand cu nesimtirea si birocratia angajatilor de la Vodafone, situatia e urmatoarea.

Sunt client Vodafone (Conex) din martie 2001. La inceputul acestui an, mai exact pe 11.01.2012 (data emiteri facturi urma sa fie pe 14.01.2012) am apelat serviciul cost control(*123#), lucru pe care obisnuesc sa-l fac frecvent, si am avut o mare surpriza vazand ca am un cost suplimentar de 45 EUR si internetul de 1GB consumat, imediat am contactat *222 (si acum incepe nebunia). Operatorul call center mi-a spus ca acel cost este estimativ si nu este cazul sa-mi fac probleme, dar am insistat si am facut o reclamatie verbata cu privire la acel cost suplimentar, operatorul asiguranduma ca pana la emiterea facturei (adica in maxim 2 zile) voi avea un raspuns la reclamatia mea. Dupa doua zile (13.01.2012) am apelat din nou la *222 si surpriza, operatorul cu care vorbisem initial era in concediu si nimeni nu stia nimic de reclamatia mea, am depus o noua reclamatie verbala la care urma sa primesc un raspuns in "maxim 2 zile".

Intrucat pana pe data de 20.01.2012 nu primisem nici un raspun am sunat din nou si surpriza, ambii operatori cu care vorbisem erau in concediu (nume acestora sunt: Ana Samarean si Sorin Pitic) si nimeni nu siea nimic de reclamatia mea. De data asta am fost indrumat sa-mi fac cont pe MyVodafone si sa-mi consult factura detaliata. Din factura am constatat ca pe data de 03.01.2012 am consumat 2GB  in 24 min (asta ar insemna o viteza de descarcare de 1.5 Mb/sec, o viteza exorbitanta pentru un telefon mobil – HTC Desire HD) .

Pe data de 24.01.2012 am facut o reclamatie scrisa la Vodafone la care speram sa primesc un raspuns rapid si detaliat (pe ce exact au fost consumati acei 2GB in 24min) . Vazand ca pana pe data de de 27.01.2012 nu primisem nici un raspuns de la Vodafone am facut reclamatie si la Protectia Consumatorilor.

Intrucat nu platisem factura (pe care o reclamasem) am inceput sa primesc SMS-uri si e-mail-uri precum ca am depasit data scadenta si trebuie urgent sa-mi platesc factura altfel mi se va restrictiona nr. de telefon. Am apelat din nou la *222 si i-am rugat sa nu-mi mai trimita asemenea SMS-uri pana nu-mi rezolva reclamatia.

Pe data de 12.03.2012 (adica dupa 2 luni de la primele mele reclamatii) am primit un e-mail de la Vodafone prin care sunt instiintat ca costul a fost calculat corect  si ca pana pe 15.03.2012 trebuie sa-mi platesc facturile (facturi ce contineau penalitati cumulate in perioada cat am asteptat raspunsul de la ei si bine inteles suma de 45 eur inregistrata gresit din punctual meu de vedere). Pe 15.03.2012 la prima ora mi-a fost restrictionat nr de telefon. Am contactat *222 (de pe un alt nr de telefon) unde am dat peste cea mai incopetenta persoana de la Vodafone (Catalin Bucila este numele acestui incompetent), care a avut un conportament complet neadecvat pentru o persoana care relationeaza cu clientii.

Pana la aceasta intamplare aveam o parere buna despre Vodafone, consideram ca e o companie indreptata spre client si cu angajati foarte bine pregatiti in acest sens, dar se pare ca avand angajati de tipul lui Catalin Buica, Sorin Pitic, Ana Samarean, Oana Obeta si altii pot schimba complet imaginea acestei multinationale in ochii clientiilor si recastigarea acestora de cele mai multe ori este imposibila.

In concluzie, la aceasta multinationala (Vodafone) nu conteaza clientul, conteaza nesimtirea si slaba pregatire a angajatilor.

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Buna Client si bine ai venit pe forum.

 

Imi pare rau pentru situatia neplacuta in care te-ai aflat insa pentru a verifica informatiile necesare si pentru a te putea ajuta, am rugamintea de a-mi oferi numarul tau de telefon printr-un mesaj privat.

 

Multumesc, Mirela

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Pe cei de la vodafone ii intereseaza doar banu`.Azi un operator de la call center mi-a confirmat chestia aceasta.

 

Povestea mea e urmatoarea: Am ramas in urma cu plata facturilor, si anume pe februarie si pe martie din motive medicale cu copilul care a fost internat la spital, si cum traim in Romania spitalul din ziua de azi e ieftin rau.Azi de dimineata am fost si am platit o anume parte din totalul celor 2 facturi, din pacate nereusind sa pot sa platesc tot.

Adevarul e ca speram sa pot astfel sa mai aman pana luna viitoare ce primesc salariul si sa platesc atunci integral.

Azi in jurul orei 16 sunt sunat de catre un operator de la vodafone cred ca Cosmin se numea, nu sunt sigur deoarece dormeam, lucrez de noaptea saptamana aceasta, sa ma intrebe pe cand platesc cele 2 facturi, i-am raspuns ca azi am depus o suma, dar ca restul de plata nu cred ca va fi mai repede de luna viitoare cand voi primi salariul, la care el imi spune ca e tarziu si ca din data de 31 a lunii martie imi va deconecta de tot abonamentul, si imi va rezilia contractul pentru cele 3 numere pe care le detin, si ca imi va trimite dosarul la un avocat ca sa fiu dat in judecata.Eu i-am raspuns intra-devar in mod ironic ca ok (aici a fost greseala mea recunosc), la care domnul imi zice ca ok atunci o sa va deconectez din acest moment.L-am intrebat totusi ca in opinia lui daca 2 facturi imi este momentan greu sa platesc, dupa parerea lui ce crede cum voi plati doua facturi+cantract de reziliere pentru 3 numere 450 euro+taxe de judecata???Raspunsul a fost unul pe masura, si anume: PE EL NU IL INTERESEAZA DEOARECE VODAFONE ISI VA PRIMI BANII DE LA FIRMA DE AVOCATURA, IAR FIRMA ISI VA RECUPERA BANII DE LA MINE PRIN METODELE LOR.

 

Restul conversatiei nu cred ca mai are rost.

 

Concluzia mea:indiferent de metoda pe care o vor aborda cei de la vodafone, ca ma vor da in judecata pentru 1 factura jumate sau ca vor astepta pana luna viitoare ca sa platesc integral, in momentul in care am scapat de contractul de vodafone voi fi foarte bucuros.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

Salut "smithciucii",

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon in cauza, pentru a verifica intreaga situatie.

 

Intr-adevar, este o situatie neplacuta, si as dori sa iau legatura si cu departamentul plati in vederea apelului primit de tine.

 

Claudiu