*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎11-04-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

 @ ClausInRo

 

Nu inteleg ce te deranjeaza la intrebarea "de ce nu esti multumit?". Ce ai vrea sa te intrebe? Este normal sa ti se adreseze aceasta intrebare daca vrei sa ti se rezolve  solicitarea si sa se gaseasca o solutie potrivita pentru tine. Altfel omul ala nu are de unde sa stie ca tie nu iti ajung minutele sau ca ai nevoie de internet pe mobil sau ca vrei costuri mai mici.  Un client vechi clar nu este egal cu zero, dar daca tie ti se pare aiurea pana si o astfel de intrebare, sincer nu-mi dau seama ce fel de discutie doresti sa porti Emoticon fericit

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Angajati impertinenti si nesimtiti

[ Editat ]

Ar trebui vazute si anumite sensibilitati. Depinde f mult cum pui intrebarea. Poate sa sune ca un afront si sa aiba o conotatie evident neplacuta. O adresare neutra gen "care sunt nemultumirile dvs." ar fi mult mai potrivita. Faptul ca traim in Romania nu inseamna ca nu trebuie sa fim tratati normal si cu respectul cuvenit. Problemele de mai sus tin de comunicare eficienta si mai ales de o organizare a discursului. Poti castiga respectul interlocutorului printr-o organizare corecta si echitabila.

 

In rest, parerile mele raman in picioare.

 

P.S. Am purtat si discutii excelente dpdv al comunicarii cu consultanti vodafone.