*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎17-04-2012
0
Soluţie acceptată

Angajati incompetenti la Vodafone!

Buna ziua!!!

 

Dupa o luna si ceva de asteptat sa mi se duca telefonul in service si apoi sa mi se schimbe in magazin, pe data de 16 august am sunat la relatii cu clientii, deoarece la service nu s-a mai putut face nimic la acel telefon (un HTC DESIRE S), fiind al doilea telefon acest model. Dupa ce am tot sunat s-au gandit sa-mi trimita prin curier un telefon pe care l-am ridicat, nestiind ce model de telefon este in cutia sigilata (cutia telefonului fiind introdusa intr-o alta cutie maro simpla)....si precizez ca nu exista nici o adresa la care-l sa-l pot trimite inapoi!!! Si acum sa incem cu toata povestea: am dat de o doamna care mi s-a parut mai care mi-a spus ca nu prea e in regula tot ce se intampla si mi-a facut o reclamatie care sa ajunga la departamentul plangeri...bun....si tot am asteptat si tot am asteptat pana in data de 3 septembie cand am sunat din nou la *222, si imi aspunde de data aceasta un domn, ii spun povestea pe scurt si imi confirma ca acea doamna a trimis mail-ul la departamentul plangeri, dar momentan nu este la serviciu ca sa vorbesc cu dumneaiei ca el nu stie ce raspuns sa-mi dea!!!!! Am zis ca nu e adevarat, ca nu se poate sa dau numai peste oameni incompetenti la marea companie vodafone!!!!! Bunnnnn.....sun a doua zi (4 septembrie) din noua la relatii cu clientii si acolo am vb cu alta doamna deoarece nu ii retinusem numele respectivei care trimisese reclamatia mai departe. Dumneaiei mi-a spus ca este mail trimis si ca probabil colega nu a primit un raspuns si de aceea nu m-a contactat......lucru care nu mi se pare normal dupa atatea zile....dar a fost bine ca aceasta domna mi-a spus si numele colegei care stia toata povestea.....pe data de 6 sau pe 7(nu mai stiu exact) primesc telefon de la vodafone, era doamna cu un raspuns. Raspunsul fiind nesatisfacator si de aceea nu m-a contactat!!! raspunsul nesatisfacator era de fapt ca superiorul a informat-o ca am fost sunata de cineva si am intrebata daca vreau sa-mi storneze factura si nu am vrut si ca m-au intrebat si ce telefon vreau si eu mi-am ales un HTC WILDFIRE S (telefon mai mic ca al meu, cu specificatii mult mai proaste si mai ieftin), ceea ce nu s-a intamplat, bineinteles (nefiind sunata de nimeni)!!! dupa ce ca ma plimba de la unu la altul de 2 luni si jumatate, mai au tupeu sa si minta cu nerusinare!!!! si tot astept.....pt ca d-na Florina Stan (d-na care mi-a scris reclamatia), nu ma mai suna desi o alta colega de-a dumneaiei i-a lasat mail ca doresc sa vorbesc cu dansa!!! probabil ca din nou nu are un raspuns satisfacator!!! azi, 13 sept, a mai facut si colega din firma o reclamatie pe site-ul vodafone, spunand ca revine cu reclamatia din 16 august......si surprinzator a primit un raspuns tot azi ca va fi contactata in 48 de ore....acum asteptam....trebuie sa precizez ca suntem firma si din simplu fapt ca legea nu imi da voie ca persoana juridica sa vin cu OPC-ul, angajatii vodafone nu fac decat sa te plimbe dintr-o parte in alta!! asa ca voi mai astepta 48 de ore ca sa vad ce raspuns voi primi......daca nu, nu-mi ramane decat sa-i dau in judecata pt ca nu este normal pe banii mei sa isi bata joc!!! e cineva care a mai avut vreo problema asemanatoare si a rezolvat-o???ca eu nu mai rezist.....simt ca am ajuns la capatul rabdarilor...pe banii mei si pe timpul meu.....si eu cu telefon, eu fara telefon!!! am extraoptiune de internet pe care o platesc....desi nu am cum s-o folosesc ca vodafone-ul nu imi da smartphone-ul pe care mi l-am cumparat!!! am platit 149 euro pe telefon la prelungire....si momentan am un telefon primit prin curier din 67 de euro la abonament, desi nu mi s-a dat restul de bani pe care l-am platit pe HTC DESIRE S!!!!

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Buna Ramona-Maria,

 

Imi poti lasa, te rog numarul tau de telefon si IMEI-ul telefonului? Am nevoie de aceste informatii pentru a verifica ce s-a intamplat.

 

Multumesc,

Ramona

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

[ Editat ]

Buna!

 

Imi cer scuze ca nu am raspuns pana acum, dar nu ma asteptam sa imi raspunda cineva pentru ca am facut reclamatie si la telefon si in scris si nu a binevoit sa-mi raspunda nimeni de o gramada de timp si nici in magazin nu face nimeni nimic.

 IMEI-ul original: 358967044306650 - l-am dus in service si s-a schimbat placa de baza avand urmatorul IMEI:  355067047703988, nu a mers asa ca mi s-a schimbat inca o placa de baza cu IMEI: 358967047801830, nu a mers in continuare. Reintors in service mi-au dat ca trebuie schimbat in magazin unde nu au vrut sa mi-l schimbe ca nu a fost cumparat din acel magazin....am asteptat 2 saptamani ca sa-mi vina un nou telefon prin curier cu IMEI: 359788041068989 care a fost un telefon mult mai prost decat primul, asa ca am mers din nou in service unde mi-au zis ca trebuie a doua oara schimbat in magazin...si nu mi l-au schimbat...dar dupa o luna si ceva m-am trezit cu un colet de la vodafone, un nou telefon, dar surpriza....era un HTC WILDFIRE S pe care nu pot sa-l trimit inapoi ca nu am o adresa si nici un angajat nu imi spune unde il pot trimite!!! mai am putin si fac 3 luni de zile (pe 10 octombrie 2012) de cand eu nu mai am telefon si nimeni nu face nimic!!! mi se spune mereu ca trebuie sa se verifice situatia si voi fi sunata, dar nu mai ajunge nimeni sa ma sune!!! si in plus abonamentul este platit in fiecare luna....plus extraoptiunea de net pe care nu o pot folosii ca nu mai am smartphone!!!! cand mi se factureaza, mi se trimit si cate 2-3 mesaje pe zi ca sa platesc, dar vodafone nu isi mai respecta clientul!!!! Numarul meu de telefon este: 072XXXXXX

 

Multumesc frumos pentru implicare si sper sa se rezolve cat mai repede!  

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Te sfatuiesc sa mergi pe doua planuri, depune si o reclamatie la ANPC, va face lucrurile sa se miste mult mai repede si pe calea cea buna.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Din pacate nu pot pt ca telefonul este luat la prelungire de abonament business...si legea nu imi permite sa fac o plangere acolo fiind firma!!! daca puteam o faceam de mult....nu pot decat sa dau vodafone-ul in judecata! 

Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Buna Ramona-Maria,

 

Ti-am lasat un mesaj privat pentru a clarifica detaliile sesizarii tale. Am rugamintea sa-mi dai un reply si daca este cazul, sa mentionezi si alte aspecte care nu au fost amintite.

 

O zi frumoasa!

 

Multumesc,

Andra.

 
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Multumesc frumos....nu stiu daca ar mai fi ceva de adaugat....am spus povestea peste tot si nimeni nu face nimic....nu inteleg ce e asa de greu sa vedeti care este problema....sunt atatea mail-uri din care reiese ca eu nu am vrut acel telefon desi mi-a fost trimis fortat si acum nu se poate face nimic....mi s-a spus ca am fost sunata si intrebata daca vreau stornarea facturii sau alt telefon, iar eu am fost de acord sa mi se trimita un HTC WILDFIRE S, ceea ce nu este adevarat....am cerut inregistrarea in care am fost sunata si bineinteles ca nu am primit asa ceva pt ca nu exista, nu am fost sunata!!! nu-mi da nimeni nici un raspuns....doar mi se promite ca voi fi sunata si atat....si pot sa astept pana in 2020 si tot nu sesizeaza nimeni nemultumirea mea!!! Vreau si eu o stornare a facturii ca sa ma pot folosii de un nou telefon pe care trebuie sa mi-l cumpar ca vad ca nu primesc altul in schimb pe care mi-l doresc....mi s-a dat un telefon mai ietin decat cel pe care l-am avut dar diferenta de bani nu mi-a fost trimisa inapoi, cu toate ca sunt banii mei.....nu stiu cum sa mai vb, cum sa mai scriu ca sa se inteleaga nemultumirea.....si sa se rezolve cazul!!!

Cat despre mesajul privat, nu stiu exact care ar fi pt ca sunt noua pe forum si nu prea stiu cum functioneaza!

 

Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Buna Ramona-Maria,

 

 

Solicitarea ta este in curs de verificare, te vom tine la curent cu detalii. Ti-am lasat un mesaj privat cu mai multe informatii.

 

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Andra.

 
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

Asa mi s-a spus de fiecare data....si nu am mai primit nici un raspuns....nu stiu de ce e asa de greu de verificat un mail in care am spus clar ca nu am fost de acord cu telefonul si ca vreau stornarea???

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Angajati incompetenti la Vodafone!

[ Editat ]

Buna Ramona-Maria,

 

In momentul de fata nu avem un raspuns privind aceasta situatie, dar am solicitat o urgentare. Revenim cu mai multe detalii imediat ce acestea sunt disponibile.

 

Multumesc pentru intelegere,

Irina