*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 195
Înregistrat: ‎31-03-2012
Soluţie acceptată

Clienți *222 -Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii

[ Editat ]
Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii


Astăzi, 28 august 2014, operatorul Vodafone anunță lansarea în premieră pe piața din România a unui serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), acesta fiind disponibil pentru acei abonați care apelează numărul gratuit Relații cu Clienții *222.
Prin intermediul acestui serviciu, abonații își vor putea rosti direct solicitarea fără a naviga printre diferitele opțiuni puse la dispoziție de către operator în momentul apelării numărului destinat. Astfel, vom putea folosi propriile cuvinte pentru pentru a descrie motivul apelului, modalitate prin care se elimină complexitatea navigării, iar timpul petrecut este totodată redus.

Ana Alexe, Director Customer Operations în cadrul Vodafone România, a declarat: “Cautăm în mod continuu să inovăm și să oferim abonaților noștri o experiență superioară de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin soluția intuitivă de recunoaștere automată a vorbirii, serviciul de Relații cu Clienții devine mai eficient și mai ușor de utilizat

Sursa: http://stiri-telefoane.mobilissimo.ro/vodafone/vodafone-romania-introduce-serviciul-de-recunoatere-a...
VODAFONE SEMPER FIDELIS !
Membru de bază
Postări: 195
Înregistrat: ‎31-03-2012

Re: Clienți *222 -Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii

După zile de testare..aș sugera introducerea a doua cuvinte obligatorii in vocabularul Andreei :
-"Consultant ' - executie comanda instantanee,fara alte intrebari suplimentare
-"meniu de referința"(meniu principal ) -executie comanda instantanee,fara alte intrebari suplimentare

VODAFONE SEMPER FIDELIS !
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Clienți *222 -Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii


@caliopi a scris:
După zile de testare..aș sugera introducerea a doua cuvinte obligatorii in vocabularul Andreei :
-"Consultant ' - executie comanda instantanee,fara alte intrebari suplimentare
-"meniu de referința"(meniu principal ) -executie comanda instantanee,fara alte intrebari suplimentare


Buna,

Iti multumim pentru feedback. Il voi adresa celor vizati.

O zi frumoasa!
Alexandra

Membru de bază
Postări: 195
Înregistrat: ‎31-03-2012
0

Re: Clienți *222 -Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii

[ Editat ]
Mulțumesc Alexandra !! Cred ca veti fi bombardati cu nemultumiri privind accesarea unui consultant *222 daca nu se va optimiza recunoastetea vocală.. destul de stufoasă acum ..Nu cred ca la elaborarea serviciului de recunoastere automată a vorbirii s-au luat in calcul toate segmentele de clienți..

Înainte de implementarea sist.de recunoastere vocala ,prin apelare la *222 intrai în meniul de referința ( meniu principal) si printr-o combinatie de numere memorata de telefon(10 sau 20 sau 30),intram direct cu un consultant..
Oricum ,in situatia actuală ..vei fi transferat automat in meniul principal,dar numai după ce isi epuizeaza Andreea repertoriul ..ceea ce durează mult mai mult..
In urma testelor ...recomand folosirea cuvantului "ABONAMENT"...ESTI TRANSFERAT IN SECTIUNEA DIN MENIUL PRINCIPAL IMEDIAT... Acolo ,"defileaza" doar 3 optiuni ,iar LA SFĂRȘIT AI OPTIUNEA "APASA TASTA 0" care te pune įn legătura cu un consultant...Dureaza ,per total circa 10 secunde..
P.s
Sunt convins ca orice consultant de la *222 ,indiferent din ce sectiune a meniului este abordat va incerca să rezolve orice problema..
VODAFONE SEMPER FIDELIS !
Membru de bază
Postări: 326
Înregistrat: ‎04-02-2012

Re: Clienți *222 -Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii

buna..legat de noul meniu la x222..o condiție de baza de a "" recunoaște "" ce i se spune este sa """ AVEM SEMNAL"""..si da cred ca e fff stufos...sa ajung la op.pt mine sau alte Nr trebuie sa intru pe factura...mi se pare aiurea...cred ca era m_ai bine sa fim consultații....!!!!poate ce_ti îmbunătății semnalul si eu nu șanț la curent!!!

Anunţ
Emoticon fericitEmoticon furios