*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎27-04-2018
0

Factura este plătită dar am accesul restricționat

Am plătit factura dar de 2 zile am accesul restricționat, încerc de 2 zile sa intru in contact cu un consultant iar robotul ala nu imi da decât 2 optiuni, una sa aflu factura si a doua sa confirm plata, ceea ce am si făcut si totuși nu pot utiliza abonamentul de 2 zile!!!!! Este urgent
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎22-03-2015
0

Re: Factura este plătită dar am accesul restricționat

Saptamana trecuta am sunat din nou la Serviciul Clienti in legatura cu o problema tehnica.
Am fost informat ca toti consultantii sunt ocupati dar ca ca pot inchide pt ca in "11-14 minute" voi fi contactat de un angajat Vodafone. (am "convorbirea" inregistrata)
A trecut mai bine de o saptamana si .... va imaginati ca nu m-a sunat nimeni.

In schimb am fost apelat de un guster de la vanzari sa imi propuna sa imi prelungesc abonamentul.
Cand i-am spus ca asteptam sa fiu contactat pt probl tehnica a zis ca pe el nu il priveste.
CAT TUPEU?!!

AdriaN
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Factura este plătită dar am accesul restricționat

[ Editat ]
 
Ne pare rau ca ai intampinat probleme, Ddobre si speram ca ai rezolvat la acea data. Ne dorim ca de acum sa reintram in normal si sa raspundem rapid si aici.
 
@user252, ti-am modificat numele contului din motive de siguranta pentru tine. Pe viitor, poti astepta la *222 / +40372022222 sa fii preluat de catre un coleg sau sa completezi formularul de aici.  

 

Te mai asteptam pe forum cu intrebari si opinii legate de serviciile si produsele pe care le oferim.

Tudor

 
 
Vodafone