*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-07-2015
0

Interactiune relatii clienti

Buna tuturor care isi vor lua din timpul lor pentru a incerca sa imi raspunda,

 

Incep cu intrebarea pe care am adresat-o de zeci de ori operatorilor cu care mi-a fost dat sa vorbesc in ultimele 30+ zile: Am dreptul sa vorbesc cu un superior ierarhic in situatia in care EU nu evaluez ca interactiunea cu Dvs. a raspuns intrebarilor, sesizarilor si cererilor mele? Cu atat mai mult cu cat astept de 32 de zile un raspuns?! 

 

Argumentez delimitat si exemplific, pentru a proba ca nu este vorba doar de o evaluare subiectiva, rauvoitoare sau nefondata a mea: Cand eu te intreb de ce nu am fost sunat cu un raspuns in cursul celor cinci zile pe care Vodafone mi le-a dat ca termen de asteptare pentru o reclamatie impotriva unui alt operator care si acela, desi i-am cerut explicit de TREIZECI de ori sa ma transfere catre un superior nu a facut-o—, si raspunsul tau e "Faceti o noua sesizare!", nu crezi ca voi vrea sa vorbesc cu un manager?! Pentru ca ulterior tot tu sa incepi sa urli la mine si, da, minunat, sa sfarsesti prin a-mi inchide apelul. Specific ca nu am folosit niciun cuvant neadecvat. Al doilea operator la fel a procedat, repetand obsesiv ca un superior imi va spune aceleasi lucruri pe care mi le spune el.   

 

In care Univers in lumea civilizata, in Customer Service, se intampla ca un client activ de 12 ani sa fie tratat asa?! In care Univers autoevaluarea unui reprezentant precede evaluarea CLIENTULUI?! Apelurile astea sunt ascultate, monitorizate si notate de cineva?? Daca da, ce zic managerii, sunt in regula? Apropo de manageri, cine decide ca e ok ca solicitarile mele sa fie ignorate?

 

Intrebarile si insatifactiile sunt enorme, iar sentimentul de lipsa de respect e foarte intens. 

 

Daca ati putea facilita legatura cu un superior ierarhic al acestor indoielnici operatori, v-as fi recunoscator. Subliniez: Superior/ Manager. Nu ma mai tin nervii sa vorbesc cu un operator. 

 

Multumesc

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015

Re: Interactiune relatii clienti


@Axel a scris:

Buna tuturor care isi vor lua din timpul lor pentru a incerca sa imi raspunda,

 

Incep cu intrebarea pe care am adresat-o de zeci de ori operatorilor cu care mi-a fost dat sa vorbesc in ultimele 30+ zile: Am dreptul sa vorbesc cu un superior ierarhic in situatia in care EU nu evaluez ca interactiunea cu Dvs. a raspuns intrebarilor, sesizarilor si cererilor mele? Cu atat mai mult cu cat astept de 32 de zile un raspuns?! 

 

Argumentez delimitat si exemplific, pentru a proba ca nu este vorba doar de o evaluare subiectiva, rauvoitoare sau nefondata a mea: Cand eu te intreb de ce nu am fost sunat cu un raspuns in cursul celor cinci zile pe care Vodafone mi le-a dat ca termen de asteptare pentru o reclamatie impotriva unui alt operator care si acela, desi i-am cerut explicit de TREIZECI de ori sa ma transfere catre un superior nu a facut-o—, si raspunsul tau e "Faceti o noua sesizare!", nu crezi ca voi vrea sa vorbesc cu un manager?! Pentru ca ulterior tot tu sa incepi sa urli la mine si, da, minunat, sa sfarsesti prin a-mi inchide apelul. Specific ca nu am folosit niciun cuvant neadecvat. Al doilea operator la fel a procedat, repetand obsesiv ca un superior imi va spune aceleasi lucruri pe care mi le spune el.   

 

In care Univers in lumea civilizata, in Customer Service, se intampla ca un client activ de 12 ani sa fie tratat asa?! In care Univers autoevaluarea unui reprezentant precede evaluarea CLIENTULUI?! Apelurile astea sunt ascultate, monitorizate si notate de cineva?? Daca da, ce zic managerii, sunt in regula? Apropo de manageri, cine decide ca e ok ca solicitarile mele sa fie ignorate?

 

Intrebarile si insatifactiile sunt enorme, iar sentimentul de lipsa de respect e foarte intens. 

 

Daca ati putea facilita legatura cu un superior ierarhic al acestor indoielnici operatori, v-as fi recunoscator. Subliniez: Superior/ Manager. Nu ma mai tin nervii sa vorbesc cu un operator. 

 

Multumesc


Buna,

Noi nu oferim asistenta pentru altfel de situatii. Te rog sa apelezi la echipa de chat.

Multumesc pentru intelegere!

chat.png

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎29-11-2012
0

Re: Interactiune relatii clienti

consider o lipsa de neprofesionalism atitudinea operatorilor si ne consider pe mai toti abonatii nestiutori de carte,fara aconsidera ca ne cunoastem drepturile,de a-i reclama la protectia consumatorului,de a le intenta un proces civil

Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎27-08-2013
0

Re: Interactiune relatii clienti

O bataie de joc continua in reteaua Vodafone. O marlanie mai mare rar intalnesti.

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Interactiune relatii clienti


@alecsandrubogda a scris:

O bataie de joc continua in reteaua Vodafone. O marlanie mai mare rar intalnesti.


Buna,

Daca ai nevoie de asistenta din partea unui consultant Vodafone, te rog sa accesezi chat-ul. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului Vodafone si arata ca in imaginea de mai jos. Te va prelua un consultant imediat.

Multumesc!

chat.png

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-11-2015
0

Re: Interactiune relatii clienti

Nu va mai bateti capul, la reclamatii nu va raspunde nimeni. Eu incerc sa reziliez trei contracte si nu imi raspunde nimeni. Am incercat si pe chat, dar se blocheaza, am sunat si la *222 si mi-a dat un nr de inregistrare, urmand ca in 2 zile sa ma contacteze un specialist (intre timp au trecut doua saptamani), si altele... In conditiile in care trebuie sa anunti cu 30 zile inainte...ma tem de cel mai urat raspuns din partea lor, deci au avut un interes obscur de a nu imi raspunde...