*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎09-04-2012
0

Nepasare, nesimtire, hotie - numai la *222

Imi pare rau ca ajung sa recurg la astfel de metode mai ales ca am fost multumit pana acum de serviciile oferite de aceasta companie  dar se pare ca n-am avut ghinionul de a calca stramb sau n-am fost destul de credul referitor la informatiile oferite de angajatii sau colaboratorii acestui departament de relatii clienti  . Cum am avut deplina incredere in informatiile lor cum mi-am luat o frumoasa teapa .

 

Sa va explic cum in cel mai urat mod operatorii te pot face sa-ti pierzi mintile pentru ca le e lene sa gandesca, pentru ca nu stiu sa citeasca, pentru ca e mai usor sa nu-ti pese de client. 

 

 

In data de 14 martie 2012 am apelat de pe numarul 0722.XXX.XXX numarul *222 pentru a ma informa asupra unei oferte din ziua respectiva . Mai exact vroiam sa imi modific abonamentul special pe care il detineam intr-unul mega 8 + internet de 250 mb pentru a beneficia de costul special al unui telefon aflat la sold.
Mi s-a comunicat ca imi pot modifica abonamentul si ca pot beneficia de acel pret chiar daca eu in contul MyVodafone nu aveam aceasta posibilitate, si operatorul a trecut la procedura de autentificare si de modificare a abonamentului . In timpul apelului i-am mentionat operatorului ca fac aceasta modificare doar pentru a beneficia de acel telefon altfel renunt de tot la abonament care urma sa expire pe 06.04.2012 . Dupa ce mi-a modificat abonamentul mi s-a comunicat ca trebuie sa imi comand singur telefonul si mi-a dat un nr de telefon la care sa sun. Am apelat acel numar si domnii de aici m-au indrumat catre site, ca ei nu mai au pe stoc.
pe site nu puteam comanda doar telefonul, aveam in continuare optiunea de modificare servicii blocata asa ca am revenit cu un apel la *222 pentru a intreba cum pot proceda.
Am intrebat specific ce se intampla daca eu bifez si abonament nou in comanda pentru ca numai asa imi pot comanda telefonul pentru care am facut toate modificarile respective. Mi s-a comunicat de catre operatoarea respectiva , in data de 14 martie, ca nu este nici o problema, ca la ei in sistem apare modificarea de abonament si ca nu mi se va mai activa un abonament nou identic si ca pot comanda telefonul fara probleme ceea ce am si facut .
Am fost apelat pe la sfarsitul zilei pentru confirmarea comenzii, mi s-a comunicat ca imi vor trimite telefonul, nimic in legatura cu abonamentul , am facut plata si am primit dupa 2 zile telefonul. In acelasi pachet era si un sim sigiliat, dar doar atat, telefonul si simul. Am incercat sim-ul, credeam ca este unul nou special pentru telefon, asta mi s-a comunicat tot de la relatii clienti, ca voi primi un sim ( NU ABONAMENT ) , nu functiona asa ca l-am scos si l-am folosit pe cel vechi . Ulterior, am sunat in repetate randuri deoarece oferta care era disponibila cu acest telefon includea un abonament de internet de 4 euro de 250 MB , convorbiri nelimitate cu un numar gratuit , optiuni de care eu nu beneficiam nici dupa 2 zile si nu stiam de ce. Am sunat in data de 16 martie la *222 pentru a cere explicatii cu privire la neactivarea acestor servicii, mi s-a facut legatura ulterior la un alt departament tehnic, o doamna de aici mi-a activat un abonament de internet de 500 MB la solicitarea mea , insa cand am intrebat de ce nu am activa optiunea de 250 mb care era practic conditionata si obligatorie mi-a spus ca nu a activat-o colega anterior.
Am revenit in data de 17 martie si pentru a activa extraoptiunea cu numarul gratuit, la fel mi-au spus ca o activeaza, tot nu puteam alege numarul apeland 500 . Nici un operator nu a fost capabil sa imi spuna ca exista un alt abonament , de care urma sa aflu si eu 10 zile mai tarziu, care are deja activate toate acele extraoptiuni .
In data de 26.03.2012 primesc un mesaj care m-a socat. Un nou abonament fusese activat pe numele meu , dupa 12 zile, nr. este 0725.XXX.XXX
Imediat am sunat la relatii clienti, am vorbit cu un operator care mi-a spus ca va initia o procedura de anulare a abonamentului deoarece coletul ajunsese la mine si il desfacusem . Mi s-a mai prezentat solutia returului pachetului insa a decis dansul sa incercam asa initial.
Am revenit in acea seara cu un apel la *222 pentru a afla daca s-a facut vreun progres in ceea ce priveste solicitarea mea, in timp ce ma aflam pe hold intrucat operatoarea discuta cu departamentul tehnic ( asa mi se comunica ) apelul s-a intrerupt. Am asteptat 10 min, nu am fost sunat inapoi de operatoarea in cauza, am reapelat * 222 am rugat din start persoana care mi-a raspuns sa ma sune in caz ca se va intrerupe, era deja a 3-a persoana careia ii explicam situatia mea . Dansa a fost mai amabila, a discutat cu mai multi colegi, m-a rugat sa astept sa completam impreuna o sesizare catre departamentul de rezilieri sau tehnic pentru a se rezolva aceasta situatie.
Am facut o detaliere cat mai completa cu putinta si mi s-a spus ca voi fi sunat pentru a mi se comunica un rezultat. Cateva zile mai tarziu, in data de 02.04 am reapelat *222 , mi-a raspuns un domn Mihalache , a verificat sesizarea , m-a pus pe hold, a discutat cu colegii lui, mi-a zis ca nu ma mai tine in telefon, ca mai dureaza 30 min pana proceseaza colegii lui cererea si ca ca revine dansul in 30 minute ca spera el ca se va rezolva acum .
Au trecut 2 zile, nu m-a sunat nimeni, in data de 04.04 sun iar la *222 in incercarea de a primi un raspuns referitor la acea sesizare . Operatoarea respectiva verifica sesizarea , imi spune ca persoana de la departamentul tehnic este in timpul programului si ca discuta cu ea, astept cateva minute , mi se comunica sa astept pana vineri, 06.04 pentru a primi un raspuns , ca mai dureaza procedurile.
Bineinteles ca trece ziua de vineri fara a primi un apel din partea acestui minunat departament asa ca sambata, 07.06 sun iar. Mi-a raspuns o doamna Larisa Moise, care nu stia ce se intamplase, am fost nevoit sa explic iar aceleasi lucruri, am asteptat iar 15 min, s-a intrerupt apelul insa doamna Moise a avut bunul simt si a sunat imediat inapoi cerandu-si scuze pentru intrerupere, am asteptat iar pentru a discuta cu mai multi colegi de la livrari si de la comenzi, a ajuns imediat la concluzia ca nu se poate face nimic ,ca este vina mea ca am bifat contract nou , ca m-au sunat colegii de la depozit si mi-au zis si de abonament ( FALS ) , ca nu se poate ca cineva sa imi fi confirmat mie ca pot bifa contract nou si ca nu se va activa pentru ca cineva va observa modificarea ( FALS , aceasta confirmare se poate verifica ascultand apelurile initiate de mine la *222 in data de 14.03.2012 ) ca nu imi poate spune nimic concret, ca sa astept pana luni .

Rugamintea mea era  sa anuleze acest nou abonament pe care eu nu l-am folosit nici o secunda, pe care eu nu l-am solicitat si nu l-am confirmat verbal cu absolut nimeni .
Sunt client Gold al companiei Vodafone, am folosit de foarte multe ori contul MyVodafone pentru plati , achizitii de telefoane, reincarcari si alte optiuni, nu am gresit niciodata nimic, acest caz a fost unul izolat si va rog sa il tratati ca atare , daca exista posibilitatea bifarii de reinnoire cu siguranta o bifam pe aceea.

Nu inteleg de ce trebuia sa explic la fiecare apel problema mea, de ce nimeni nu observa sesizarile mele, de ce a durat atat de mult raspunsul negativ pe care doamna Moise mi la dat pe loc dupa 2 convorbiri cu colegii dansei , de ce operatorii nu reveneau niciodata cu un apel desi asa spuneau , de ce nu a fost nimeni capabil sa imi ofere una sau doua variante de rezolvare a problemei intr-un mod rapid.
De ce atunci cand am sunat pentru activarea extraoptiunilor ce erau oarecum obligatorii nimeni nu a sesizat ca ele erau de fapt pe un alt abonament care nu era activ.

Pot face acum retur aparatului si abonamentului ? Daca nu , de ce?

 Pot anula modificarea facuta pe abonamentul vechi in conditiile in care nu beneficiez de nimic pe urma prelungerii ? In apel este inregistrat clar ca fac aceasta modificare pentru telefonul respectiv.


toata aceasta tragere de timp pentru mine inseamna rea intentie, trecerea timpului nu poate fi decat in avantajul vodafone. 

 

In cazul in care problema nu se va rezolva asa cum ar trebui sa se rezolve intr-0 companie in care angajatii mai si gandesc inainte de a comunica o decizie si nu se ingroapa in proceduri, voi trece la rezilierea ambelor abonamente dar nu inainte de a faca o sesizare si la anpc pentru neseriozitatea si proasta informare de care dau dovada. 

Ma intreb daca printr-un proces ii pot forta sa puna la dispozitie inregistrarile cu prostiile debitate de acesti consultanti si ca cel care a gresit sa plateasca . 

 

 

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Nepasare, nesimtire, hotie - numai la *222

Salut,

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon in cauza pentru a verifica intreaga situatie si pentru a veni catre tine cu o solutie. 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎04-04-2012
0

Re: Nepasare, nesimtire, hotie - numai la *222

bun venit in lumea fraierilor de la vodafone!cauta legea comunicatiilor!si citeste-o bine!doar stiind sa o interpretezi!!vei avea castig de cauza!cere sa asculti cxonvorbirea avuta co operatoru!poti renunta la contract in termeni de 12 zile!daca...acum tre sa sti ce au facut legal si ce nu!!

 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎04-04-2012
0

Re: Nepasare, nesimtire, hotie - numai la *222

[Art.54. – Utilizatorului final trebuie să i se transmită în scris, în formă tipărită sau pe un alt suport durabil la dispoziţia sa şi la care acesta are acces, sau, dacă se solicită astfel, în formă electronică, cel mai târziu în termen de 5 zile lucrătoare de la data încheierii contractului,] .aceste date Nu au fost trimise . articol din LEGEA PRIVIND COMUNICATIILE ELECTRONICE,!in aceste conditii,se anuleaza orice contrac cu ei!!