*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-03-2017
0

Neserioși

Salut , am o problemă cu cartela mea . Din luna ianuarie imi dispar beneficiile imediat , incarc cartela cu 7 euro o data la 4-5 zile si am intrat in aplicatia my vodafone sa le explic pe chat ce problema am . Li-au zis pe 4 ianuarie ca au inaintat o sesizare catre departamentul tehnic cu privire la problema mea si in cel mai scurt timp voi primi rezolvarea . Astazi pe 23 martie inca nu am solutia de la departamentul tehnic si m-am ales cu amenintari din partea operatorilor de pe chat ca daca mai folosesc acest serviciu voi fi blocat , lucru care s-a si intamplat ulterior . Mi-au zis ca beneficiile le consum si nu e din vina lor , dar eu am activa oferta 7 si in 4 zile nu mai am beneficii dupa 30 de minute vorbite si 2 intrari pe net . Li-au zis sa intru in aplicatia my vodafone si sa dau la contul meu la detaliere servicii si sa verific ca am consumat toate beneficiile . Am intrat si vad acolo 2 numere de vodafone pe care le apelez eu foarte des ca sunt taxate din minutele nationale . Fac printscreen , le trimit si imi spune ca o sa primesc raspuns in 2 zile , dar nu i-au mai interesat . Am revenit din nou , iar am dus munca de lamurire cate o ora , pana mi-au dat un mare block pe chat . Intru pe facebook pe Vodafone Romania imi spun povestea , imi cere numerele care sunt contorizate gresit , le dau si dupa nu mi se mai raspunde . Si eu incarc ca Gheorghe o data la 4-5 zile cu 7 euro incepand cu 4 ianuarie si nu e vina lor . Ma poate ajuta cineva ?? Este vreunul capabil la Vodafone sa rezolve asta ??? P.S am 100 de minute nationale in prezent si 400 internationale si nu pot suna in alta retea . Sper ca gasesc si alte raspunsuri decat " cererea dvs. ea fost inaintata catre colegii mei de la departamentul tehnic " si alte texte de roboti . Multumesc !
Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Neserioși


Romică a scris:
Salut , am o problemă cu cartela mea . Din luna ianuarie imi dispar beneficiile imediat , incarc cartela cu 7 euro o data la 4-5 zile si am intrat in aplicatia my vodafone sa le explic pe chat ce problema am . Li-au zis pe 4 ianuarie ca au inaintat o sesizare catre departamentul tehnic cu privire la problema mea si in cel mai scurt timp voi primi rezolvarea . Astazi pe 23 martie inca nu am solutia de la departamentul tehnic si m-am ales cu amenintari din partea operatorilor de pe chat ca daca mai folosesc acest serviciu voi fi blocat , lucru care s-a si intamplat ulterior . Mi-au zis ca beneficiile le consum si nu e din vina lor , dar eu am activa oferta 7 si in 4 zile nu mai am beneficii dupa 30 de minute vorbite si 2 intrari pe net . Li-au zis sa intru in aplicatia my vodafone si sa dau la contul meu la detaliere servicii si sa verific ca am consumat toate beneficiile . Am intrat si vad acolo 2 numere de vodafone pe care le apelez eu foarte des ca sunt taxate din minutele nationale . Fac printscreen , le trimit si imi spune ca o sa primesc raspuns in 2 zile , dar nu i-au mai interesat . Am revenit din nou , iar am dus munca de lamurire cate o ora , pana mi-au dat un mare block pe chat . Intru pe facebook pe Vodafone Romania imi spun povestea , imi cere numerele care sunt contorizate gresit , le dau si dupa nu mi se mai raspunde . Si eu incarc ca Gheorghe o data la 4-5 zile cu 7 euro incepand cu 4 ianuarie si nu e vina lor . Ma poate ajuta cineva ?? Este vreunul capabil la Vodafone sa rezolve asta ??? P.S am 100 de minute nationale in prezent si 400 internationale si nu pot suna in alta retea . Sper ca gasesc si alte raspunsuri decat " cererea dvs. ea fost inaintata catre colegii mei de la departamentul tehnic " si alte texte de roboti . Multumesc !

Buna!

 

In ceea ce priveste solicitarea ta, ai primit raspuns in cadrul mesajului privat de pe pagina de Facebook.

 

Multumesc.