*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-07-2014
0

Nu ma pot conecta la internet prin orice aplicatie folositoare de net

Problema mea este ca in orice pagina doresc sa intru sau orice aplicatie care foloseste internetul, doresc sa folosesc, apare acel mesaj din poza. Este ca si cum nu am internet pe telefon sau optiunea expirata si nici un beneficiu activ. Eu am incarcat cartela pe 18 ianuarie si am primit smsurile aferente cum ca optiunea 5 este activa. De ce nu pot folosi internetul?! Cum pot intra in legatura cu cineva la telefon sau chat???

Doresc sa intru in legatura cu cineva de la asistenta. Un om, o voce si nu un robot sau niste intrebari pe pagini de net. Mi se pare inadmisibil ca ati scos si asistenta online prin chat si persoanele cu care putem vorbi la telefon! Evoluam sau involuam? Aveati aceste sevicii in 2014 si acum, 4 ani mai tarziu nu mai sunt?! Asa mare e paguba sa tineti 2-3 consultanti sau chiar nu va intereseaza de clienti? Mi se pare strigator la cer, repet! Eu cum pot rezolva aceasta problema? Probabil cu .65 centi pe minut daca sun la *555 nu? Altfel chiar nu se poate sa dau de o voce umana?
Highlighted
Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Nu ma pot conecta la internet prin orice aplicatie folositoare de net

Buna, Catalin!

Din pacate nu am regasit poza la care faci referire. Poti sa o reatasezi?
De asemenea, ne-ar ajuta daca ne-ai spune si modelul telefonului de pe care incerci sa te conectezi la internet.

Multumesc,
Madalina