*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Nu pot intra in legatura cu un operator la *222

Buna, crissmuss! Multe dintre solicitari se pot rezolva direct din ghidul respectiv. Daca situatia nu poate fi rezolvata acolo totusi, ti se va face legatura si cu un operator. Ne poti oferi detalii complete si pe adresa de email socialmedia_ro@vodafone.com urmand a reveni catre tine cu un raspuns sau o solutie in cel mai scurt timp.

Tudor

Vodafone
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-10-2018
0

Re: Nu pot intra in legatura cu un operator la *222

Am incercat sa vorbesc cu o persoana, nu cu un program aiurea. Am incarcat 6 euro de pe abonamentul meu si problema este ca mie mi s-au luat 6 euro de pe abonament, dar creditul nu a ajuns unde trebuia si nu am primit nici macar mesaj de confirmare. Ce pot sa fac? Vreau sa precizez ca numarul era corect, verificat de doua ori ca de obicei. Plus ca angajatii din magazinele Arsis sau Vodafone habar nu au cum sa te ajute, indiferent cu ce problema mergi la ei, de fiecare data se spune sa suni la relatii cu clientii si acolo dai de un program.
Moderator
Postări: 70
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: Nu pot intra in legatura cu un operator la *222

Buna, Blue225!

 

Te rugam sa ne transmiti aceasta solicitare completand formularul urmator: https://goo.gl/cZe1gP sau sa ne apelezi utilizand numarul de telefon *222.

 

Florin 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-10-2018
0

Re: Nu pot intra in legatura cu un operator la *222

Buna ziua,

 

Nu reusesc sa trec de "Ghidul tau Andreea" Emoticon fericit)) ... si sa ajung la un operator.

Incerc de cateva zile sa cumpa 1 Gb de internet cu punctele de loialitate si mi se spune "momentan serviciul apelat nu este disponibil" (!!! atentie de cateva zile 4~5 zile)

 

Rog persoanele competente sa-mi dea o solutie...

 

Multumesc,

Adrian

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Nu pot intra in legatura cu un operator la *222

Buna, Adrian!

Andreea te poate ajuta cu anumite solicitari, iar daca nu reuseste, te directioneaza catre unul dintre colegii mei. Spre exemplu, pentru ca ea nu iti poate oferi un abonament la portare, iti va face legatura cu unul dintre colegii mei.

Daca totusi nu reusesti sa iei legatura cu noi, te rugam sa ne contactezi pe e-mail la adresa socialmedia_ro@vodafone.com.

Madalina