*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-12-2014
0

Oameni buni..nu va jucati cu rabdarea utilizatorului !

[ Editat ]

Buna seara !

Incepind cu luna decembrie anul trecut, datorita unor probleme personale am decis sa renunt la unul din cele 3 abonamente pe care le am cu vodafone.M-am adresat unor dealeri de-ai dvs din Mol Promenada, mi-au inregistrat cererea urmind ca ulterior sa fiu contactat de un reprezentant vdf.In aprox o saptamina am fost contactat de cineva de la departamentul care se ocupa cu  portarile.i-am explicat omului care imi sint doleantele , si mi-a detaliat ca nu ma poate ajuta ca va trebui sa ma sune un alt coleg de-al sau care are competente in speta.Nu m-a sunat nimeni vreo douo saptamini..asa ca am sunat eu, am reusit intr-un final sa razbesc in dialogul cu robotul si fireste ca din nou am luat legatura cu tocmai cine nu ma putea ajuta..omul amabil mi-a explicat ca nu a gasit nici o cerere inregistrata din partea mea referitor la renuntarea la calitatea de abonat, dar ca imi va face el o asemenea cerere, am asteptat redactarea ei, confirmarea ei, si de atunci inca astept sa rezolvam aceasta problema.Parerea mea este nu poate fi vorba de incompetente, dimpotriva,este o politica nesimtita a smecherilor care va conduc ca sa  trageti cu nerusinare de timp ca doar de..clientul plateste.Da.. clientul plateste dar va si injura pe romaneste si va spune asa...NU MAI PLATESC NICI O FACTURA PINA CIND NU IMI RESPECTATI DREPTURILE !

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Oameni buni..nu va jucati cu rabdarea utilizatorului !

Salut!

Apelează la echipa de Chat,pentru a primi asistenta cu aceasta solicitare.Accesul se face din orice pagina a site-ului www.vodafone.ro .


Vodafone
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-12-2014
0

Re: Oameni buni..nu va jucati cu rabdarea utilizatorului !

Va multumesc ptr indrumare..insa nimic nou..incercati dvs sa faceti asta ptr ca eu nu reusesc..mi se raspunde ca sint ceva probleme tehnice si a revin....o sa mai incerc..apoi imi voi pierde si dramul de rabdare care mi-a mai ramas si am sa renunt la serviciile vodafone..nu numai cu unul ..cu toate cele 3 abonamente...asta este.. ! La ce clienti v-au mai ramas probabil ca va trebui sa ne dati nelimitat minute  in alte retele  ptr a mai putea purta o convorbire cu cineva

Apropo..dvs in afar de faptul ca indrumati pe aici aveti vreo alta competenta prin care puteti efectiv rezolva problemele userilor strict legete de compania la care lucrati. ?

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Oameni buni..nu va jucati cu rabdarea utilizatorului !

[ Editat ]

In caz ca nu ai observat,eu nu sunt angajat Vodafone.Ți-am oferit același răspuns pe care ti-l poate oferi un moderator.

Așa cum zice Alexandra:"Din pacate, noi nu avem posibilitatea de a trata aceasta situatie. Te rog sa le soliciti ajutorul colegilor de la chat."


Vodafone
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-12-2014

Re: Oameni buni..nu va jucati cu rabdarea utilizatorului !

Multumesc..nu observasem conditia pe care o ai aici si anume aceea de membru..oricum multumesc...Mi s-a parut firesc ca sa fiu contactat de cineva de la vodafone de aicea si confuzia..inca o data scuze si multumiri . ps. am rezolvat intre timp problema abonamentului.

numai bine !

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-12-2014

Re: Oameni buni..nu va jucati cu rabdarea utilizatorului !

Buna seara ! Am primit un mail referitor la aceasta discutie in care eram intrebat daca s-a rezolvat problema..Da s-a rezolvat pozitiv..se poate inchide topicul. Multumesc !