*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-01-2015
0

RECLAMATIE PERSOANA JURIDICA

Buna ziua,

 

Am o mare problema in comunicarea cu managerul nostru de cont. Suntem un client persoana juridica din 2012 si avem cca 15 abonamente in cont. Din octombrie 2014 am fost alocati unui partener Vodafone, compania Active Power Solutions (APS). Si de atunci au inceput problemele. Am contactat de nenumarate ori atat persoana din cadrul APS cat si serviciul relatii cu clientii vodafone, dar problemele asa si nu au fost rezolvate. 

Vroiam sa vorbim cu cineva din cadrul Vodafone personal, prin telefon sau e-mail pentru a misca lucrurile. Am incercat sa dau de cineva din serviciul relatii clienti dar nu am reusit. Intre timp ni se factureaza in continuare servicii pe care nu le primim si ni se mai calculeaza si penalitati pe deasupra.

Daca nici prin intermediul acestui forum nu reusesc sa rezolv ceva, voi fi nevoit sa apelez la avocati pentru rezilierea contractelor si solicitare plata daune de la Vodafone.

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: RECLAMATIE PERSOANA JURIDICA


@RADOMIR a scris:

Buna ziua,

 

Am o mare problema in comunicarea cu managerul nostru de cont. Suntem un client persoana juridica din 2012 si avem cca 15 abonamente in cont. Din octombrie 2014 am fost alocati unui partener Vodafone, compania Active Power Solutions (APS). Si de atunci au inceput problemele. Am contactat de nenumarate ori atat persoana din cadrul APS cat si serviciul relatii cu clientii vodafone, dar problemele asa si nu au fost rezolvate. 

Vroiam sa vorbim cu cineva din cadrul Vodafone personal, prin telefon sau e-mail pentru a misca lucrurile. Am incercat sa dau de cineva din serviciul relatii clienti dar nu am reusit. Intre timp ni se factureaza in continuare servicii pe care nu le primim si ni se mai calculeaza si penalitati pe deasupra.

Daca nici prin intermediul acestui forum nu reusesc sa rezolv ceva, voi fi nevoit sa apelez la avocati pentru rezilierea contractelor si solicitare plata daune de la Vodafone.

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor.


Buna,

Din pacate, noi nu mai oferim asistenta. Te rog sa te adresezi echipei de chat.

 

CHAT.jpg

 

Multumesc pentru intelegere,

Alexandra

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-01-2015
0

Re: RECLAMATIE PERSOANA JURIDICA

Merci pt raspuns. Cum contactezi echipa de chat?

Membru veteran
Postări: 659
Înregistrat: ‎17-04-2012

Re: RECLAMATIE PERSOANA JURIDICA

Salutare.

 

Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului Vodafone si arata ca in imaginea de mai jos.

 

In situatia in care tot nu poti intra in legatura cu un operator cu ajutorul chat-ului online, poti contacta departamentul Relatii cu Clientii, folosind una din metodele de aici.

 

chat2.jpg

 

Succes!

____________________________________________________________________________________________________
HTC One 32 GB Black
Voucher pentru reducere 1% la orice achiziție de pe PC Garage - OIBYKUOG
Voucher pentru reducere 3% la orice achiziție de pe WatchShop - 858MYXYUVodafone