*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎18-01-2016
0

RECLAMATII, PROBLEME NESOLUTIONATE

Am o optiune cu 12 euro pentru 2 luni iar in data de 23 noiembrie am incarcat cu 13 euro cand sa reinnoit, am verificat la *123 si am vazut ca optiunea in data de 23.12.2015 ma va costa din nou 12 euro pentru reactivare. am sunat la relatii clienti in data de 24.12.2015 cand am vorbit cu mai multi operatori, ei spunandu-mi ca oferta mea nu mai exista si ca atunci cand am reincarcat optiunea oferita cadou (care era identica cu a mea doar ca pe o singura luna si neanuntat in nici un sms de cei de la Vodafone) mi s-a reactivat. cum este posibil sa mi se bage pe gat o optiune…fara mesaj de instiintare fara nimic?? Am vorbit in 24.12 cu un operator care mia zis ca se poate reactiva optiunea ce am avuto daca reincarc cu 17 euro in ziua respectiva, am reincarcat si am revenit la relatii clienti unde doamna Nicoleta Barcutean mi-a inchis telefonul in nas!!! Dupa multa munca de convingere cu cei de la vodafone am vorbit cu doamna Simona Gegiu si am rugat-o sa imi dea creditul inapoi (dupa ce am reincarcat cu 17 euro sa reactivat optiunea pe o luna)…dar dumnaei mia oferit posibilitatea de a-mi da creditul inapoi sau de a-mi reactiva optiunea de 12 euro pentru 2 luni…care bineinteles ceea ce imi doream asadar am acceptat optiunea cu 12 euro pentru 2 luni. Cand am verificat inca imi erau active 2 optiune cu 12 euro reactivare 23 ianuarie cost 0 si cealalta cu 12 euro reactivare 23 ianuarie cost 12 euro. am intrat in aplicatia myvodafone si am dezactivato pe cea cu cost 12 euro. in 18 ianuarie am sunat *123 si DIN NOU imi aparea ca optiunea care se va reactiva p 23 ianuarie ma va costa 12 euro… am sunat la relatii clienti si mi s-a zis ca eu am dezactivat acea optiune din aplicatia myvodafone. am intrat in aplicatia myvodafone am facut capturi de ecran atat din aplicatie cat si de pe contul meu online unde arata clar ca eu am dezactivat optiunea care trebuie. am trimis aceste dovezi doamnei ariadna horodinca la adresa documente_ro@vodafone.com (18 ianuarie),am sunat din nou pe data de 20 ianuarie am vorbit cu letos cristian, pe data de 21 ianuarie cu netre mihaela acestia spunand ca vor reveni cu un telefon in serile respective dar nu au revenit. pe data de 22 ianuarie am sunat la ora 18 la relatii clienti vorbind cu mai multi operatori acestia spunand ca oferta nu se mai poate reactiva deoarece nu mai este in portofoliu si ca eu am dezactivato din aplicatia myvodafone, am vorbit si cu un superior si aceasta a spus acelasi lucru iar la mentiunea emailului cu dovezile care contrazic faptul ca eu am dezactivat optiunea gresita aceasta a zis ca nu stie cum este aplicatia myvodafone si ca nu o cunoaste. …la ora 21.30 un operator unde am fost transferata mia dat dreptate (am dezactivat optiunea buna in aplicatie) si mi s-a spus ca acea optiune nu mai exista si de aceea imi cere la sfarsitul lunii acesteia iarasi 12 euro deoarece nu a existat nici in momentul in care mia fost reactivata in decembrie… mi-a spus ca ma va transfera la departamentul de ajustare a optiunii…dar convorbirea s-a intrerupt in timpul transferului asadar am sunat din nou insa convorbirea cu urmatorii 2 operatori nu a dus nicaieri eu ramanand cu o optiune nedorita si cu dovezile in buzunar. Nu ma asteptam ca o firma asa mare ca dvs sa funcioneze astfel.

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: RECLAMATII, PROBLEME NESOLUTIONATE

Buna,


Ne pare sincer rau pentru situatia intampinata, insa in vederea rezolvarii acestei solicitari, te rog sa accesezi CHAT-ul Vodafone care se afla pe prima pagina a site-ului www.vodafone.ro.

Multumesc

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎18-06-2015
0

Re: RECLAMATII, PROBLEME NESOLUTIONATE

sigur ...cum sa nu ...

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎15-02-2012
0

Re: RECLAMATII, PROBLEME NESOLUTIONATE

Buna seara, 

 

In data de 30.11.2017 am incheiat un nou contract telefonic cu unul dintre colegii dvs. in urma caruia achizitionam un telefon ce urma sa imi fie trimis saptamana aceasta. Nici pana la aceasta data telefonul nu a ajuns la mine fapt pentru care am renuntat si rezilliat contractul cu firma dumneavoastra de telecomunicatii. 

 

Nu mi se pare corect ca dupa aprox 20 de ani in care am fost fidela aceste companii sa primesc raspunsuri evazive, sa ma trimita de la un operator la altul, sa nu se stie unde se afla in acel moment telefonul iar colac peste pupaza sa observ in contract ca numarul de contact al meu este unul de care nu am cunostinta si pe care nu l-am avut in acesti 20 de ani. Se pare ca atunci cand se doreste sa se ia legatura cu noi, abonatii, se stie foarte bine numarul de telefon dar, in contractele care sunt facute la foc automat nu se mai tine cont de claritatea si corecttudinea datelor. 

 

Drept urmare renunt la serviciile dumneavoastra cu foarte mare regret pt ca nu imi place sa ma plimb ca tiganul cu cortul dar avand in vedere cele petrecute nu am de ales, unii dintre colegii dvs lasa de dorit in ceea ce priveste profesionalismul.