*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-11-2014
0

Reclamatie

Buna ziua,

 

Am fost sunat pe data de 5 noiembrie de catre un operator Vodafone pentru am prelungi abonamentul care urma sa expire pe 7 noiembrie. In urma convorbirii am fost de acord sa-mi maresc abonamentul la 25euro si sa-mi cumpar un iPhone 5s pentru 1380 ron platiti la urmatoarea factura, telefon care va fi cadoul meu de zi de nastere (12 noiembrie) din partea sotiei si a prietenilor. Operatorul a revenit seara sa-mi zica ca nu poate pleca telefonul din magazin pana nu platesc un avans de 500 ron la orice magazin Vodafone. 

 

Pe 6 dimineata am platit suma si am fost asigurat ca cel tarziu sambata 8 voi fi in posesia telefonului.

 

Pe 8 am primit sms-ul cu factura care surpriza, era pe minus 300ron, de unde am dedus ca telefonul nu va fi pe factura.

Luni (10) am sunat la serviciul cu plata *555 sa intreb ce se intampla. Mi s-a zis ca nu se daduse o bifa in sistem ca as fi platit banii, totul e ok telefonul va ajunge.

 

Astazi 11 sun din nou la *555, unde vorbesc 35 de minute cu un operator, sa aflu ca de fapt comanda fusese anulata, si ieri fusese iar reintrodusa, si probabil telefonul ajunge in 3 zile adica nici macar de ziua mea de nastere. Singura optiune care mi s-a oferita a fost sa renunt la telefon dar fara optiunea de a renunta la abonament. Adica m-am trezit cu un abonament marit pe 24 luni, un avans de 500 ron platit, si fara cadou de ziua mea. ( un abonament dezavantajos dealtfel, in conditiile in care sotia mea a reinnoit abonamentul la 20euro si a primit 2Gb de internet cu cateva zile inainte, iar eu a trebuit sa maresc la 25 de euro sa primesc 1,5Gb internet - restul identic.)

 

Am cerut macar awb-ul comenzii sa ma duc la centrul fan curier sa-mi ridic telefonul singur (adica sa plec de la serviciu sa caut prin berceni sau sema parc - nu se stia exact unde ajunge telefonul). Astept de atunci un telefon cu aceasta informatie. nimic.

 

Intre timp am fost sunat de alt operator Vodafon ca sa-mi vanda internet mobil. I-am explicat situatia, mi-a promis ca revine. Astept de la ora 14oo. Din nou nimic.

 

Profesionalism in desfasurare.

 

O sa actualizez postul pe masura ce lucrurile evolueaza.

 

Va multumesc,

eturea

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatie

Buna!

Imi pare sincer rau pentru situatia intampinata. Daca doresti sa discuti cu un consultant, te rog sa accesezi chat-ul. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului nostru si arata ca in imaginea atasata.

Chat.jpg

Iti doresc o zi frumoasa! 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-11-2014
0

Re: Reclamatie

Multumesc pentru sugestie, dar propunerea dumneavoastra de a comunica pe chat cu un consultant nu imi imbunatateste cu nimic ziua de nastere. 

Ieri mi s-a promis ca voi fi contactat de un consultant cat se poate de repede cu solutii la problema creata de dumneavoastra. Nici pana in acest moment nu am fost sunat. Se pare ca nu faceti nimic, decat sa asteptati sa treaca timpul si sa expire cele 14 zile in care pot rezilia noul contract.

Nu am alta solutie decat sa fac o plangere la Protectia Consumatorului.

Va multumesc pentru o zi care ar fi putut fi minunata,

eturea

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-11-2014
0

Re: Reclamatie

Nici pana in acest moment nu am fost contactat de Vodafone.

Telefonul a ajuns pe la 5 seara, de ziua mea. Dupa 9 zile de la comanda. Mult prea tarziu, in opinia mea, pentru a mai repara ceva.

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Reclamatie


@eturea a scris:

Nici pana in acest moment nu am fost contactat de Vodafone.

Telefonul a ajuns pe la 5 seara, de ziua mea. Dupa 9 zile de la comanda. Mult prea tarziu, in opinia mea, pentru a mai repara ceva.

 


Buna,

Din pacate, noi nu mai oferim suport pentru astfel de situatii. Pentru a primi asistenta, este necesar sa te adresezi echipei de chat.


Multumesc pentru intelegere!
Alexandra

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎08-11-2012
0

Re: Reclamatie

Asa vreti sa va pastrati clientii? "Nu mai oferim suport". Chiar azi am avut o conversatie cu Georgiana Militaru2 pe chat despre contractul meu, pentru ca am fost taxat in plus fara suport legal. Am fost asigurat ca la urmatoarea factura se va scadea diferenta, astept sa vad daca se intalmpla acest lucru, insa atitudinea colegei voastre mi s-a parut inacceptabila, incercand sa imi bage pe gat niste informatii eronate fara sa verifice. Poveste lunga. Sunt client Vodafone de ani buni si sunt tratat ca o carpa. Daca la factura urmatoare nu am diferenta scazuta, ma adresez OPC fara sa clipesc. Ma gandesc serios sa ma portez in alta retea.

 

Sa va fie rusine.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatie

[ Editat ]

Salut,

 

Nu inteleg ce gasesti in neregula in raspunsul oferit de colega mea. In cadrul acestui forum oferim raspuns intrebarilor cu caracter informativ, care intereseaza la nivel public. Nu tratam solicitari care vin ca nivel subiectiv. Este un aspect foarte usor de inteles si deloc de reclamat. 

Daca nu primesti raspunsul dorit asta nu insemna ca primesti un raspuns gresit. 

 

Claudiu