*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Membru de bază
Postări: 196
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

seicamare, iti pot confirma ca maine vei fi sunat de catre un coleg pentru rezolvarea situatiei.

 

Multumesc,

Valentina

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

 Am primit inregistrarea convorbirii prin care am incheiat noul contract de internet. Citez:

" ...va oferim internet nelimitat plus, care in mod normal costa 9 euro jumatate, dar vi-l reduc cu 4 euro/luna pe toate perioada contractuala de 1 an, pentru ca ati platit facturi foarte mari luna de luna timp de 2 ani si prin cheltuirea punctelor de loialitate."

 Una la mana, platesc facturi foarte mari de 6 ani dar,de aici ar fi trebuit sa inteleg ca imi vor fi folosite 4712 puncte pentru achitarea celor 4 eur/luna pe tot anul. In primul rand nimeni nu m-a intrebat inainte daca vreau sa-mi folosesc punctele sau sa pomeneasca ceva de puncte si in al doilea rand, asta nu se cheama reducere, ci plata in avans prin puncte. La sfarsit de an tot atat platesc. Dar exprimarea!!! Nu se vede nicaieri ca mi se cere acordul pentru a plati cei 4 eur lunar cu puncte! Se spune pur si simplu...si prin cheltuirea...Eu puteam sa inteleg ca primesc reducerea pentru faptul ca am facturi mari, le platesc la timp, am puncte multe si am si cheltuit din ele!

 La sfarsitul convorbirii, dupa ce am spus toate "da"-urile, s-a adaugat conditia rapid, citez:

" Va instiintam ca aceasta oferta a fost incheiata la distanta si conform legii puteti renunta la ea in termen de 10 zile lucratoare de la incheierea contractului daca nu se depaseste traficul de 100M. Da?".

Si eu bineinteles...da.

Cum internetul tot nu merge, am incercat sa renunt dar din pacate nu am reusit pentru ca am depasit cei 100M de trafic.

 

Pentru cei care mai sunteti sunati pentru oferte, NU VA BAZATI PE DISCUTIA PRELIMINARA, ascultati cu atentie cand va citesc continutul si va dati acordul, se introduc clauze de care nici nu ati dicutat.

Recunosc m-au prostit cu eleganta, asta nu inseamna ca voi si tolera.

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

seicamare, iti pot confirma ca maine vei fi sunat de catre un coleg pentru rezolvarea situatiei.

 

Eu preferam sa fiu sunat pana azi....din cate stiu la noapte imi intra minutele pentru noua luna de facturare deci probabil (daca ma insel imi cer scuze anticipat ) mi se va emite factura tot cu vechile probleme si cu sumele marite....

Pacat de calitatea serviciilor tehnice  Vodafone (la noi netul lor mobil este constant la 7 mbs) care sunt umbrite de actiunile angajatilor/partenerilor lor .

Si o sugestie pentru cei nemultumiti care cauta solutii altermative la alti operatori : daca aveti semnal de la digi in zonele in care veti folosii telefoanele mobile si nu sunteti extrem de pretentiosi (noi avem in zona piloni distincti vodafone/orange/cosmote/zapp/digi ) cereti  si o oferta business de la Digi veti fi uimiti ce oferte ieftine pentru voce fix/mobila/date au....noi alesem sa luam Cosmote dar acum regandim toata situatia.   

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎16-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,

Am semnat un contrat Vodafone care la prima vedere parea in regula,dar recitindu-l am observat ca acesta contine 2 planuri tarifare diametral opuse. Unul cu care am fost  de acord la semnarea contractului (sa zicem de nota 7) si unul de care nu am nevoie (nota 3) pentru ca mai am un abonament cu aceleasi facilitati.Incercind ca clarific aceasta eroare am avut 2 discutii cu Relatii Clienti care s-au terminat cu urmatoarea concluzie intransingenta : eu, clientul, nu stiu sa citesc alb pe negru,iar daca intamplator mai ghicesc cite o litera , nu reusesc sa inteleg cuvintul format.Iar daca ,printr-o minune mai si inteleg ,asta insemna ca n-am citit unde trebuie.TREBUIE citita numai partea din contract favorabila Vodafone.Oare exista cineva in Vodafone cu care se poate discuta normal,de pe pozitii realiste astfel incit sa gasim o solutie convemabila? Sau acolo sint numai  persoane „frumoase si destepte” care nu gresesc !

Aviz amatorilor.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut tomy02.

 

Te rog sa imi lasi printr-un mesaj privat un numar de contact sa verificam termenii contractului.

Multumesc,

 

Tudor.

Vodafone
De-al casei
Postări: 57
Înregistrat: ‎14-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Ce baza legala are acest "acord verbal" ?

 

Catalina, ceva pentru tine :

 

Nu putini sunt cei care au primit un telefon de la o banca, de la o companie de telefonie sau de la una de asigurari si, prin simplu raspuns dat la o intrebare, s-au trezit ca, de fapt, au incheiat un contract cu institutia respectiva.

Trebuie sa stim insa ca nu intotdeauna aceste "contracte verbale" sunt legale si pot fi contestate intr-o anumita perioada de timp, a declarat avocatul Gheorghe Piperea, pentru Ziare.com.

"Astfel de acorduri se numesc contracte intre persoane indepartate si se considera valabile daca partile implicate se intalnesc neconditionat. Contractul este ilegal daca oferta prezentata nu a continut toate datele necesare unei informari cat mai corecte si complete, iar persoana respectiva si-a dat acordul", a mai spus avocatul.

In astfel de situatii, persoana care trebui sa-si dea acordul are la dispozitie 7 zile sa spuna "da" si apoi alte 15 zile sa-l rezilieze, daca considera ca nu este in cel mai bun interes al sau, mai spun specialistii.

"Daca in contract se prevede in mod expres ca acesta nu poate fi modificat decat in forma scrisa, atunci un simplu acord verbal nu este suficient, pentru ca respectivul contract sa fie modificat in mod valabil", a declarat, la randul sau, Nicoleta Grama, avocat partener Danila, Petre si Asociatii (DPA), pentru Ziare.com.

In plus, avocatul sustine ca atunci cand una dintre partile contractante este un consumator, trebuie avut in vedere ca, din analiza de ansamblu a dispozitiilor legale incidente in materia protectiei consumatorului, se ajunge la concluzia ca raporturile contractuale trebuie sa imbrace forma scrisa.

Cand ar putea fi totusi legale?

Potrivit avocatului Gheorghe Piperea, un exemplu de astfel de contract poate fi considerat valabil intre doua firme care au deja la baza un contract cadru sau istorie de lucru impreuna.

"Am primit si eu niste sms-uri de genul asta chiar de curand, care imi cereau un anumit raspuns pe anumite probleme. Un astfel de acord poate fi considerat legal intre anumite institutii care au deja un istoric de 3-4 ani, in domeniul B2B (business to business)", a mai spus Piperea.

Legat de serviciile prestate de companiile de telefonie, atat timp cat nu exista o dispozitie legala care sa impuna forma scrisa pentru ca respectivul contract sa fie incheiat in mod valabil, raportul juridic se poate naste in baza unui simplu acord verbal. De asemenea, tot in baza acestui acord verbal contractul poate fi modificat.

"In materie de asigurari insa, dispozitiile legale impun forma scrisa. Astfel, pentru a proba existenta contractului, este necesar ca acordul de vointa sa imbrace forma unui inscris. De asemenea, si modificarile aduse contractului de asigurare trebuie sa imbrace forma scrisa", a adaugat si avocatul DPA.

Daca o astfel de dovada scrisa nu exista, specialistii sustin ca se poate proba foarte usor ca respectivul contract nu s-a incheiat in mod valabil.

In ipoteza in care exista o prevedere legala sau contractuala care impune forma scrisa a contractului, iar prestatorul unui serviciu, in ciuda acestei prevederi, aduce modificari unui contract existent, fara a avea un acord scris din partea beneficiarului in acest sens, acesta din urma are posibilitatea de a actiona in instanta respectivul prestator de servicii.

"In aceste conditii se poate sustine ca respectiva persoana, neexprimand un acord valabil, nici nu poate fi obligata sa respecte acele prevederi contractuale. Mai mult, daca beneficiarul serviciului are calitatea de consumator, are totodata posibilitatea de a se adresa oficiului pentru protectia consumatorului", a mai spus Nicoleta Grama.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri


@tomy02 a scris:

Buna ziua,

Am semnat un contrat Vodafone care la prima vedere parea in regula,dar recitindu-l am observat ca acesta contine 2 planuri tarifare diametral opuse. Unul cu care am fost  de acord la semnarea contractului (sa zicem de nota 7) si unul de care nu am nevoie (nota 3) pentru ca mai am un abonament cu aceleasi facilitati.Incercind ca clarific aceasta eroare am avut 2 discutii cu Relatii Clienti care s-au terminat cu urmatoarea concluzie intransingenta : eu, clientul, nu stiu sa citesc alb pe negru,iar daca intamplator mai ghicesc cite o litera , nu reusesc sa inteleg cuvintul format.Iar daca ,printr-o minune mai si inteleg ,asta insemna ca n-am citit unde trebuie.TREBUIE citita numai partea din contract favorabila Vodafone.Oare exista cineva in Vodafone cu care se poate discuta normal,de pe pozitii realiste astfel incit sa gasim o solutie convemabila? Sau acolo sint numai  persoane „frumoase si destepte” care nu gresesc !

Aviz amatorilor.


Salut tomy02.

 

Solicitarea ta a fost preluata de catre mine in data de 17.02.2011 si a fost escalata mai departe.

In momentul in care voi avea un raspuns, te voi contacta, atat pe forum cat si telefonic.

Multumesc,

 

Tudor. 

Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna un_terorist,

 

 OG 130/2000  permite incheierea contractelor prin telefon. Nu este nevoie insa ca aceste contracte incheiate la distanta sa fie semnate de parti.
 
Potrivit art.2, lit.d: "tehnică de comunicaţie la distanţă - orice mijloc ce poate fi utilizat pentru încheierea unui contract între comerciant şi consumator şi care nu necesită prezenţa fizică simultană a celor două părţi".
 
Potrivit art. 5 - Dacă părţile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa.
 

Lista cuprinzând tehnicile de comunicaţie la distanţă:


    a) imprimat neadresat;

    b) imprimat adresat;

    c) scrisoare tipizată;

    d) publicitate tipărită cu bon de comandă;

    e) catalog;

    f) telefon cu intervenţie umană;

    g) telefon fără intervenţie umană (automat de apel, audiotext);

    h) radio;

    i) videofon (telefon cu imagine);

    j) videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatură sau ecran tactil);

    k) poştă electronică (e-mail);

    l) telecopiator (fax);

    m) televiziune (teleshopping).

 

Multumesc,

Irina.

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎24-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

 V V operator cred  a incercat [si a si reusit ] pentru 24 ore sa-mi modifice abonamentul fara a avea acordul meu [fapt ce l-am descoperit din greseala printrun sms primit care ma anunta ca nu mai am internert pe mobil ] si pe care cu ajutorul A M P sau mai precis ea a reusit s-a rezolve aceasta problema. Acest INDIVID m-a mintit pe mine [oferind-umi un abonament de 49 RON care s-a dovedit a fi de  99 RON]  si si-a mintit si colegi [pe Ana Maria care intrebandu-l daca a rezoolvat problema mea    [ si anume anularea contractului FALS pe care el incerca sa-l puna in vigoare]   el  zicand-ui ca m-a sunat si s-a rezolvat totul [de fapt el NU MA SUNASE] acum ma gandesc siner sa ma mut in alta retea impreuna cu familia  pentru a nu ne trezi cu niste facturi astronomice  rezultate din alte posibile contracte FALSE.  

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut,

 

Am preluat situatia prezentata de tine, iar acum aceasta este in curs de verificare.

Imediat dupa ce verifc toate detaliile situatiei, voi reveni catre tine cu un raspuns.

 

Claudiu