*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri


alexraileanu a scris:

Buna ziua,

 

Am si eu o problema desul de grava. Am trimis pe data de 05.09.2015 un telefon HTC One M7 la garantie pentru a fi reparat. Am probleme cu microfonul, care uneori nu functioneaza cum trebuie, adica persoana apelata nu ma aude, bateria care tine maxim 12 ore folosit foarte putin si carcasa care este tocita(nu are urme de lovituri). Am primit pe data de 17.09.2015 mesaj de la "expertii" Regenesis cum ca telefonul meu a fost reparat si poate fi ridicat. Toate bune si frumoase. Ma duc la Vodafone din Kaufland Vulcan sa ridic telefonul. Stupoare...pe devizul de reparatie scrie ca a fost schimbata camera, nu stiu ce pe la sim, cateva garnituri si cativa conectori, nici o piesa din cele prezentate de mine ca ar avea probleme, plus carcasa care nu era ansamblata bine. Pura bataie de joc. Am decis sa nu ridic telefonul de la magazin si sa fie retrimis la service cu aceleasi probleme. De la magazin abia abia am primit un telefon de care sa ma folosesc in perioada cat va sta telefonul meu acolo, este un Samsung Ace 2, nu am ce face cu el, astazi voi merge sa il returnez. Rog sa se solutioneze cazul meu prin inlocuirea dispozitivului. Repet, mi-au fost schimbate piese care cu siguranta au fost deteriorate in timpul reparatiei, ca doar suntem profesionisti, eu nu mai am incredere ca dupa revenirea din service telefonul o sa functioneze 100%.

Astept un raspuns din partea unei persoane capabile, nu ca cei din magazin care pareau ca reparatia sau schimbarea se va face din buzunarul lor propriu.

 

Multumesc.


Buna,

Am rugamintea sa contactezi echipa de Chat pentru a primi asistenta. Este necesar sa le oferi mai multe detalii pentru a putea efectua verificarile necesare.

Multumesc pentru intelegere!

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎18-09-2015
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,

 

Nu pot intra pe chat online, imi spune ca am deja o conversatie deschisa.

Va rog sa ma ajutati.

 

Multumesc.

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎18-09-2015
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,
Am reusit sa intru in legatura cu un operator online insa mi-a comunicat ca nu poate sa ma ajute. Nu se poate asa ceva. Mi-ati spus ca o sa ma ajute, sa verifice nu stiu ce, nu am primit nici un fel de ajutor...va rog sa ma ajutati!!!
Multumesc.
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Reclamatii si nemultumiri


alexraileanu a scris:
Buna ziua,
Am reusit sa intru in legatura cu un operator online insa mi-a comunicat ca nu poate sa ma ajute. Nu se poate asa ceva. Mi-ati spus ca o sa ma ajute, sa verifice nu stiu ce, nu am primit nici un fel de ajutor...va rog sa ma ajutati!!!
Multumesc.

Buna,

Trimite-ne detaliile pe forumsupport_ro@vodafone.com

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-09-2015
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua , anul trecut tatal meu a incheiat un contract pentru achizitionarea unui telefon online, de contract m-am ocupat eu deoarece telefonul este pentru mine si nu se descurca foarte bine cu contractele incheiate online , mi s-a trimis contractul pe mail , i l-am dat tatalui meu sa - l semneze , dupa care a fost contact telefonic pentru confirmare. Problema este ca lunar pe factura apare o taxa numita asgurare telefon pe care o plateste , pentru care nu-si aminteste sa fi semnat sau nu , dar din moment ce plateste banuiesc ca atunci cand a achtat factura a semnat si aceasta polita, polita care nu se afla in posesia lui. Am solicitat o copie de la dumneavostra si nimeni nu-mi poate da nici o copie. Exista sau nu aceasta polita? daca nu de ce platesc de 10 luni o taxa pentru care nu am fost de acord? Am nevoie de aceasta polita pentru cei de la marsh , telefonul este avariat si vreau sa dispun de serviciile pentru care platesc. CUM AS PUTEA SA PROCEDEZ SA MI SE REZOLVE PROBLEMA? CONSTATAREA TREBUIE FACUTA IN 7 ZILE DE LA ACCIDENT , AU TRECUT DEJA 3 ...CATE TELEFOANE TREBUIE SA MAI DAU SI UNDE TREBUIE SA MA MAI DUC CA SA REZOLV ?

MULTUMESC

 

 

Moderator
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Reclamatii si nemultumiri


0729774685 a scris:

Buna ziua , anul trecut tatal meu a incheiat un contract pentru achizitionarea unui telefon online, de contract m-am ocupat eu deoarece telefonul este pentru mine si nu se descurca foarte bine cu contractele incheiate online , mi s-a trimis contractul pe mail , i l-am dat tatalui meu sa - l semneze , dupa care a fost contact telefonic pentru confirmare. Problema este ca lunar pe factura apare o taxa numita asgurare telefon pe care o plateste , pentru care nu-si aminteste sa fi semnat sau nu , dar din moment ce plateste banuiesc ca atunci cand a achtat factura a semnat si aceasta polita, polita care nu se afla in posesia lui. Am solicitat o copie de la dumneavostra si nimeni nu-mi poate da nici o copie. Exista sau nu aceasta polita? daca nu de ce platesc de 10 luni o taxa pentru care nu am fost de acord? Am nevoie de aceasta polita pentru cei de la marsh , telefonul este avariat si vreau sa dispun de serviciile pentru care platesc. CUM AS PUTEA SA PROCEDEZ SA MI SE REZOLVE PROBLEMA? CONSTATAREA TREBUIE FACUTA IN 7 ZILE DE LA ACCIDENT , AU TRECUT DEJA 3 ...CATE TELEFOANE TREBUIE SA MAI DAU SI UNDE TREBUIE SA MA MAI DUC CA SA REZOLV ?

MULTUMESC

 

 


Buna,

 

Pentru verificarea situatiei este necesar sa ne contactezi utilizand una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm.

 

Multumesc,

Elena

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎06-07-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna ziua,

In primul rand, sunt foarte nemultumit ca nu se ofera nici un pachet de reinnoire de abonament care sa ma multumeasca!

Sunt de peste 10 ani client fidel al dvs, avand 3 numere vdf pe abonament.

Ofertele care mi se ofera sunt  nesatisfacatoare fata de abonamentele oferite clientilor noi.Oare sunteti siguri ca vor fi la fel de fideli precum clientii dumneavoastra mai vechi?

De aceea as dori sa stiu si eu cum fac sa anulez contractul cu dumneavoastra pentru ca am impresia ca doriti sa scapati de clientii vechi.

 

Va multumesc si spre la o rezolvare multumitoare pentru ambele parti.

 

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Reclamatii si nemultumiri


FFlorin a scris:

Buna ziua,

In primul rand, sunt foarte nemultumit ca nu se ofera nici un pachet de reinnoire de abonament care sa ma multumeasca!

Sunt de peste 10 ani client fidel al dvs, avand 3 numere vdf pe abonament.

Ofertele care mi se ofera sunt  nesatisfacatoare fata de abonamentele oferite clientilor noi.Oare sunteti siguri ca vor fi la fel de fideli precum clientii dumneavoastra mai vechi?

De aceea as dori sa stiu si eu cum fac sa anulez contractul cu dumneavoastra pentru ca am impresia ca doriti sa scapati de clientii vechi.

 

Va multumesc si spre la o rezolvare multumitoare pentru ambele parti.

 


Buna!


In ceea ce priveste solciitarea ta, te rog sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm


Georgiana

Highlighted
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎27-07-2017
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Am5 abonamente si nu beneficiez de nici unul.Am fc reclamații de o luna si nimic.vreau sa.mi schimb abonamentul.sunt in alte tara
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-09-2017
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,

Am discutat astazi cu un operator al dumneavoastra, pentru prelungirea unui abonament, marirea lui si cumpararea unui telefon samsung S8.

Consider ca nu este normal ca operatorul dumneavostra sa ma jigneasca sustinand ca "nu puteti sa intelegeti" si sa sustina ca el a facut tot posibilul sa rezolve situatia si ca "aveti noroc ca ati vorbit cu mine si ca nu cu alti 100 de colegi care nu ar fi stiut ce sa va spuna" ... Probabil dansul este cel mai destept de acolo ... 

Mi se pare aberant sa nu pot modifica un abonament de la 10 euro la 31 si sa cumpar si telefonul.

Nu este normal sa trebuiasca sa fac nu stiu cate drumuri la magazin ptr abonament si abea dupa sa cumpar tel. de pe site.

Am 4 numere la dumneavoastra, unul portat acum 1 an, alte 2 nr de acum 6 ani si inca unul de peste 15 ani ... Si cu toate astea sa fiu jignit de un operator al dvs.