*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-07-2016
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Am  vb.  cu  Andreea  si  am  intrat  cu  un  operator  si  am  cazut  de  acord  sa  fiu  sunat  a  doua  zi  si  sa-mi  dea  detalii  despre  factura  si  de  fapt  am  asteptat  degeaba ;

nu  ma  mira  ca  la  vodafone  se  intampla  sa intalnesti  si  operatori  care  mint


@flavius_chiper a scris:
buna seicamare
Se poate intampla ca acel partener Vodafone sa fi avut o posibilitate de negociere dar cand trebuia implementat abonamentul nu a mai fost posibil pentru ca era oferta prea buna, fiecare oferta care se negociaza trebuie sa aiba in spate niste criterii, daca acel partener, poate din necunostinta, poate din neprofesionalism sau poate simplu din prostie la luat gura pe dinainte si ti-a prezentat o oferta care nu a putut apoi sa ti-o implementeze.
In momentul in care ai negociat cu el acea oferta super tare, ti-a dat ceva scris, ti-a prezentat ceva pe o foaie/pliant , ai ceva fizic de la el , sau a fost doar o discutie si apoi a venit cu actele ( contractele si anexele ) completate ?
Vodafone nu tine partea acelui partener, Voda tine partea propriei companii, ca Voda incaseaza banii, partenerul doar un comision.
Problema a fost ( parerea mea ) slaba comunicare dintre partener si tine astfel ca el nu a inteles clar care sunt nevoile tale ( ale firmei tale ) de comunicare.
Oarecum legea e clara, asta ai semnat asta ai, nimeni nu poate costesta lucru asta, neprofesionalismul unora nu se rezolva fara dovezi ( asa este in Romania si din pacate nu ai ce face ), pana la un raspuns clar de la Voda ti-as sugera sa iti activezi o platforma de gestiune de la Voda ( e gratuita pt firme din cate stiu eu ) prin care iti poti limita/ gestiona minutele gratuite, costurile pe fiecare numar, pe zile, ore , date in parte. macar asa iti poti cat de cat limita costurile pana la un nivel sustenabil pentru tine; e o solutie de moment dar te ajuta cat de cat. Uite-te apoi la fiecare numar in parte ce extraoptiuni ai, unii parteneri au comisioane si pe extraoptiuni si atunci e posibil sa te fi trezit si cu niste extraoptiuni pe care nu le folosesti dar le platesti ( de ex o extraoptiune de date pe un numar din flota ta de numere care nu foloseste deloc internetul pe mobil ).

 

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-12-2017
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua. Pe data de 24.10.2017, am facut un abonament de portare pentru nr.tel.0761099729 din reteaua Telekom. Mi s-a dat numarul PROVIZORIU si subliniez asta:0738913203. Pe data de 31.10.2017 am primit de la Vodafone urmatorul mesaj : "Pentru moment, portarea nu poate fi efectuata, cererea fiid respinsa de operatorul donor. Vom retrimite cererea sau va vom CONTACTA  daca va fi necesar" Bineinteles ca nu am fost contactata, cerea nu a fost trimisa. Am asteptat, am retrimis cerearea, din magazinul in care am facut abonamntu, am sunat incontinu la relatii cu clientii, ca in prezent cei de la Telekom sa imi inchida numarul, desi facusem o cerere sa imi pastrez numarul dupa incheierea contractului, iara eu am ramas fara numar si cu acest numar provizoriu.mentionz incontinuare fac cereri la Telekom sa imi redea numarul. In contractual semnat de mine scrie ca numarul ramane permanent si contractual valabil daca nu este vina dumneavoastra. Dar daca ma uit din punct de vedere juridic este vina Vodafone Romania. Pe mine nu m-a contactat nimeni,iara de partea tehnica nu trebuia sa ma ocup eu, si sa fac rost de codul de client de la Telekom, am primit asigurari ca dumneavoastra va ocupati de tot. Daca dumneavoasta nu va respctati partea de contract, atunci nu am sa mi-o respect nici eu, si nu o sa ma platesc acest abonament, Nu este vina mea si nu e datoria mea sa rezolv aceasta situatie. Nu este normal sa mintiti oamenii sa se porteze la dumneavoastra, apoi sa va spalati pe maini si sa imi ziceti ca nu puteti sa ma ajutati. Iara daca aceasta situatie continua o sa ajung in instant.
Moderator
Postări: 650
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, Cristina!

Am observat ca ai luat deja legatura cu colegii mei trimitand o solicitare scrisa. De indata ce colegii mei vor citi aceasta solicitare, te vor ajuta cu drag cu o solutie.

Multumesc,
Madalina
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎13-12-2017
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

M-am portat din Orange in Vodafone si este cel mai mare regret. Un operator Vodafone mi-a inchis telefonul in nas. Este incredibil asa ceva. Nu pot sa cred ca un angajat al unei asa companii poate avea o asemenea conduita.
Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna,

 

Numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj.

 

Sarbatori fericite!

 

Flavius

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

 
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

 
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Si eu am abonamentele amândouă in fam sunt la vodafone .Soțul a făcut reînnoire abonament si dupa ce a zis operatorul ca scade abonament cu 2 euro mai puțin am acceptat acum ma trezesc cu factura de 10 ori mai mare de la 6 euro plătesc 300/400 ron lunar pe ceva ce nu imi trebuie opțiuni pe care nu le am cerut .
Am spus clar dorim un abonament sa ne încadra în bugetul nostru .Te amagesc la tel si dupa iti vine acasa factura sa faci infarct.cine ma poate îndruma unde pot să rezolv doresc rezilierea contract si daca sunt cum trebuie sa r putea sa raman la ei cu abonamentele sunt client de peste 15 ani.
Moderator
Postări: 70
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, 

 

Dori msa verificam ceea ce s-a itnamplat, avem rugamitnea sa completezi formularul de aici https://goo.gl/cZe1gP cu cat mai multe informatii.

 

Multumesc,

Florin

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-12-2014
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seara!
Am încărcat o cartela Vodafone cu 5€, din abonamentul meu. Fac asta de ani buni. Cartela e a mamei mele. Azi am urmat aceiasi pasi, binecunoscuti. După ce si eu, si mama mea am primit mesajele obișnuite de confirmare, mama mea a mai primit unul, în care i se spunea că nu mai are credit, iar eu am primit altul, în care mi se spunea că am renuntat la reîncărcare - repet, după ce primisem mesaje de confirmare a reincarcarii.
As dori sa stiu exact ce s-a întâmplat si daca / de ce s-a revenit asupra acestei operațiuni. Ce s-a întâmplat cu cei 5€?
Multumesc frumos!