*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

seicamare, iti pot confirma ca maine vei fi sunat de catre un coleg pentru rezolvarea situatiei.

 

Eu preferam sa fiu sunat pana azi....din cate stiu la noapte imi intra minutele pentru noua luna de facturare deci probabil (daca ma insel imi cer scuze anticipat ) mi se va emite factura tot cu vechile probleme si cu sumele marite.... Pacat de calitatea serviciilor tehnice Vodafone (la noi netul lor mobil este constant la 7 mbs) care sunt umbrite de actiunile angajatilor/partenerilor lor . Si o sugestie pentru cei nemultumiti care cauta solutii altermative la alti operatori : daca aveti semnal de la digi in zonele in care veti folosii telefoanele mobile si nu sunteti extrem de pretentiosi (noi avem in zona piloni distincti vodafone/orange/cosmote/zapp/digi ) cereti si o oferta business de la Digi veti fi uimiti ce oferte ieftine pentru voce fix/mobila/date au....noi alesem sa luam Cosmote dar acum regandim toata situatia.

 

Asa cum am banuit am fost sunat exact dupa ce mi s-a emis factura. Si mi s-a mai calculat o penalitate (a -2 a consecutiva ) pentru ca nu am platit desi aveam la ei contestatia nesolutionata , contul in asteptare....Consultantul a fost amabil a spus ca la factura viitoare vom primi dicount....sa vedem. Verbal am cazut de acord punctual cum putem debloca situatia dar  " vorba zboara " mi s-a trimis apoi pe mail un contract ( semnat de alta persoana  sunt curios daca l-a intocmit consultantul cu care am vorbit sau acesta a explicat situatia celui care l-a semnat ) contract  care are 2 acte aditionale redactate ambiguu si  nu rezolva situatia (de data asta am dat contractul la juristi sa-l studieze si-n dunga...) . Am trimis un nou mail pentru clarificari asteptam acum raspunsul lor.....  

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seicamare.

 

Voi verifica ce s-a intamplat si voi reveni la tine cu un raspuns.

 

Multumesc,

Ramona

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Ai reusit sa afli ceva ? Eu am trimis e-mailul colegului tau Bogdan Zlat sambata dimineata ....inca astept un raspuns....

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna din nou seicamare.

 

Am vorbit cu colegul cu care ai discutat si mi-a zis ca a primit mail-ul tau sambata. Mi-a promis ca pe 1 martie iti va raspunde personal la mail.

 

Multumesc,

Ramona

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Eu cu el am vorbit ceva iar scris mi-a parvenit altceva.....eventual persoana care a intocmit documentul scris sa asculte inregistrarea convorbirii telefonice si sa puna pe hartie ce aude .....

mfg
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Am sunat ieri la *222pehtru a reclama ca pe factura unui angajat imi apare o convorbire de 2h.Un impertinent pe nume Trandafir,dupa ce i-am expus situatia,mi-a spus,pe un ton de parca el m-ar fi platit pe mine si nu invers,"si ce doriti d-voasra ?Ati facut o reclamatie verbala,ati primit un raspuns verbal".Am reclamatie de net,si mi s-a raspuns ca aceea convorbire s-a efectuat.Este o minciuna ,pentru ca la  telefonul angajatului meu ,nu tine bateria doua ore de convorbire,si avand in vedere ca in aceea zi mai facuse cateva apeluri,era imposibil.Nu am facut acest demers pentru 25 lei ,dar nu-mi place sa fiu furat.M-am convins ca nu are rost sa ne punem cu instalatiile lor "perfecte ".asa ca ,sunt convins ca nu veti rezolva nimic,singura solutie,pe care o voi face si eu peste 5 luni cand scap de jugul contractelor,este portarea intr-o retea cu oameni seriosi si sa-i lasam sa se uite la instalatiile lor "performante".

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut "mfg",

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon in cauza pentru a verifica situatia. In acelasi timp, voi trimite feed-back-ul tau si operatorului cu care ai interactionat telefonic.

Highlighted
mfg
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Asa cun am spus nu ma deranieaza banii,dar cand cineva ma fura nu poate fi un partener de afaceri.Chiar deca asrazi mi s-a comunicat ca s-a ca s-a facut o ajustare la valoarea acelei convorbiri,atata timp cat ei suatin in continuare ca aceea convorbire s-a efectuat si eu stiu clar ca de pe telefonul angajatului meu nu se poate vorbi 2 h,nu pot sa-i consider oameni seriosi.Nu am nevoie de pomana nimanui si nici sa ma prosteasca si sa ma minta cineva pe banii mei,iar hotararea mea e luata .Voi parasi reteaua cu cele 3 numere care le detin,exact in ziua in care va expira contractul.Oferte sunt destule,asa ca recomand tuturor nemultumitilor sa plece pur si simplu din retea si sa-i lase cu instalatiile lor "superperformante" care nu gresesc niciodata.

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna mfg.

 

Pentru a putea verifica  situatia expusa de tine, avem nevoie de numarul tau de telefon. 

 

Multumesc, Mirela

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Intrebare pt moderator. A trecut 1 luna de zile de cand tot  comunic cu un reprezentant Vodafone (dl Bogdan Zlat). Am solutionat o parte din probleme si de mai bine de 1 saptamana  ne-am blocat la perioada de expirare a contractului in derulare. Colegul dvs. imi spune ca acel contract problema din octombrie 2011 este definitiv inchis iar pe de alta parte 3 operatori diferiti la *222 si reprezentantul dvs care se ocupa direct de contul nostru imi spun ca acel contract ne-a prelungit perioada contractuala pentru toate simurile cu 24 de luni (deci una din problemele majore pe care le-am reclamat   nu este rezolvata ).  Dvs puteti verifica si sa -mi dati un raspuns ?