*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut 723369843!

 

Imi prezint scuze in numele companiei Vodafone pentru situatia in care te afli. Asteptam update-uri de la tine despre returul/inlocuirea acestei tablete. In momenul in care vei reveni aici iti voi trimite mai multe detalii intr-un mesaj privat.

Pentru moment iti doresc un an nou fericit si toate cele bune!

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎12-01-2013
0

Reclamitii ,nemultumiri

Am un modem vodafone intr-o zona la tara care l-am pus la inaltime sa aiba mai mult semnal dar de foarte multe ori viteza nu este constanta ,este foarte slab semnalul si as dori sa stiu ce trebuie sa fac sa nu imi mai cada internetul des si sa am viteza.Daca nu se poate o sa il scot cand imi expira abonamentul.Multumesc anticipat !!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Reclamitii ,nemultumiri

[ Editat ]

  Salutare!

  Ce model de modem ai?

 

  O modalitate este folosirea unui cablu USB cu repetor de 5 m.Initial asa am folosit si eu la un Huawei K3765.Ridicam modemul,dupa ce il izolam cu polistiren,cam 1 m peste streasina casei.Diferenta era evidenta.

  lk

 

O alta modalitate este achizitia unei antene compatibile cu modemul tau(daca are mufa pentru antena).

 

 O alta modalitate,mai practica,este achizitia  unui router care sa functioneze cu modem 3G(iata doua modele de routere,ROUTER 3G-EDIMAX 6200-N.  si TP-Link TL-MR3420).Primul este folosit de un user de pe forum.L-a postat in podul casei si are semnal wi-fi in toata casa.

 

   Solutia personala(pentru ca abonamentul intrase in perioada de prelungire) a fost achizitia modelului de aici.

  Il tin la fereastra si am semnal wi-fi,in toata casa.In felul acesta nu ma conectez doar cu calculatorul,ci si cu celelalte dispozitive.

 

  Ionut

 


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Reclamitii ,nemultumiri

Buna Vasilica71,

 

 

Spune-mi, te rog, daca informatiile oferite de Ionuţ te ajuta.

 

Pentru orice eventualitate insa, am rugamintea sa imi trimiti un mesaj privat care sa contina numarul aferent abonamentului de internet si sa specifici zona unde il folosesti (comuna/sat) pentru a putea face verificarile necesare.

 

 

Multumesc,

Roxana

Înţelept
Postări: 121
Înregistrat: ‎27-04-2012

Re: Reclamitii ,nemultumiri

   In casa nu am semnal Vodafone.Ma ajut cu un cablu USB,pe care l-am tras in afara cu modemul.Nu este viteza de trafic chiar mare,dar pentru 2 GB ai mei e suficient.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamitii ,nemultumiri

Buna Georgeta,

 

Imi poti lasa, te rog, un mesaj privat care sa contina numarul aferent serviciului de date/voce pe care il utilizezi pentru a putea verifica aceasta situatie?

 

Multumesc,

Irina

Înţelept
Postări: 121
Înregistrat: ‎27-04-2012
0

Re: Reclamitii ,nemultumiri

   Buna,

 

  Am lasat mesaj privat.

 

   Georgeta

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-02-2013
0

Neseriozitate cat cuprinde

Am dorit acum aproximativ o luna de zile sa achizitionez un Samsung S3 mini care era la oferta...am sunat la relatii cu clientii pentru a imi prelungi abonamentul si pentru a comanda telefonul.....mi s-a spus ca in termen de 4 zile lucratoare voi fi sunat.....au trecut 6 si tot nu m-a sunat nimeni.....asa ca m-am decis sa renunt la abonament si am fost sunat in urmatoarele 5 minute.....am fost anuntat ca oferta a trecut intre timp si in loc de 100 de euro acum telefonul e la pretul de 200 de euro....m-am enervat si am lasat-o balta.....ieri telefonul a aparut iarasi pe site dupa ce o peroada nu a mai fost pe stoc ai am decis sa mai dau o sansa....tot degeaba....mi s-a promis ca voi fi sunat azi, mi s-a dat si nume si mi s-a promis, chiar garantat, ca voi fi sunat astazi pana in cursul orei 6.....binenteles ca nu m-a sunat nimeni si am sunat tot eu doar ca sa mi se dea iarasi un nume si o promisiune ca voi fi sunat cu siguranta maine.....atata neseriozitate nu am intalnit vreodata...pur si simplu va bateti joc de clienti.....sunt de 9 ani in retea (dar nu mai pentru mult timp)

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Neseriozitate cat cuprinde

[ Editat ]

Buna si bine ai venit pe forum!


Imi pare rau pentru situatia prezentata.

Lasa-mi, te rog, numarul de telefon intr-un mesaj privat pentru a putea face verificarile necesare.


Multumesc,
Alina

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-02-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,

 

De ceva timp incoace, mai exact de prin octombrie 2012 mi se intampla de cateva ori ep zi sa mi se intrerupa convorbirea dupa aproximativ 1 minut. Nu inteleg de ce se intampla acest lucru. Si sotiei i se intampla la fel . Vorbesc , vorbesc si deodata se aude un clik in telefon si gata convorbirea. Trebuie sa sun din nou si apoi nu mi se mai intrerupe discutia. Problema este destul de enervanta . De craciun sau revelion trebuia sa dau cate 2-3 telefoane de persoana ca sa pot duce convorbirea la capat . Este vre-o problema cu reteaua ? Am plecat de la Cosmote din aproximativ aceleasi motive , acum vad ca si aici dau de altele .