*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Reclamatii si nemultumiri

Anul trecut in octombrie am facut o prelungire de abonament cu un partener vodafone (suntem persoana juridica cu multe simuri de voce si date , platim si 2.500 lei/luna). Am facut o greseala din nestiinta noastra la solicitarea agentului persoana care a semnat din partea noastra contractul a semnat anexele in alb iar agentul a completat apoi alte sume decat cele convenite si nu a acordat serviile promise. Factura ne-a crescut foarte mult, am facut 3 contestatii scrise la ultimele 3 facturi (prima si cea mai mare am platit-o pentru a ne arata disponibilitatea de solutionare pe cale amiabila a problemei ) . Cele 3 facturi au fost preluate de operatori diferiti la Relatii clienti . Am trimis o solicitare de sprijin si userului Vodafone de pe forumul softpedia dar degeaba. De fiecare data , inainte de a ni se emite factura eu am sunat sa intreb de stadiu solutionarii si mi se punea aceiasi placa "veti primi raspuns in termen de 30 de zile...". Desi sumele erau contestate si ni s-a spus ca , contul va fi pus in asteptare pana la solutionare ne-am trezit cu penalizari pentru neplata facturii a 2-a. Desi la discutiile cu acel partener vodafone au fost prezente 4 persoane care pot depune marturie ca s-a discutat total altceva fata de ce a completat apoi agentul , cei din vodafone tin partea acestui partener si mi-au raspuns acum ceva de genul " asta s-a semnat asta trebuie sa platiti " . Desi suntem clienti de peste 10 ani si niciodata pana acum nu am avut vreo restanta sau reclamatie. Suntem total dezamagiti de modul in care suntem tratati. Intrucat avem acea clauza de reziliere cu taxa per sim vom plati pana la finalul contractului si apoi vom inchide tot. Intre timp vom reduce la minim abonamentul vom pune toate cartelele in sertar pentru ca vodafone sa nu mai castige nimic din taxe de interconectare si vom incheia un contract cu alt operator Orange sau Cosmote (deja suntem in nogocieri) pentru a utiliza serviciile lor. Deoarece suntem in mediul rural si avem o buna imagine si influennta in zona vom mediatiza cazul si vom recomanda "in jur " ca lumea sa evite vodafone. Ca idee nu am cerut decat respectarea celor discutate cu agentul partener sau anularea contractului si revenirea la situatia de dinainte. Iar ca idee stiti ce mi -a spus ultimul consultant de la ei cu care am vorbit ? Sa fac reclamatie la Politie contra agentului partener daca ne simtim inselati. Atitudine de consultant profesionist , dedicat muncii si aplecat catre rezolvarea problemelor clientilor..
Membru de bază
Postări: 196
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, seicamare!

Lasa-mi, te rog, intr-un mesaj privat un numar de telefon de contact si unul din numerele despre care este vorba si vom clarifica situatia contului tau.

 

Informatii despre cum se activeaza functia de Private Message gasesti aici

 

Multumesc,

Valentina

 

 

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

un sms primit de la vodafone:

0372022222

29-Sep-2009 10:45

Ai intrebari legate de serviciile Vodafone? Poti apela gratuit de 3 ori pe luna la *222, iar apoi ne poti suna la *456, apel taxabil cu 0,39 euro/apel.

 

un alt sms primit tot de la vodafone, pe un alt numar (alt titular contract):

0372022222

18-Mai-2011 10:00

In urmatoarele 30 zile ai un apel gratuit la *222 pentru intrebari legate de serviciile Vodafone. Apoi poti suna la *456 cu 0,41 euro/apel (TVA inclus).

 

asa ca aveti grija de cate ori sunati la *222, sau poate astea nu se aplica la toata lumea... suntem noi mai deosebiti

 

Sfătuitor
Postări: 97
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

stimate seicamare

 

daca dvs sunteti p.j. atunci ar trebui sa aveti un contact de la vodafone, cine face oferte, prelungiri, of. pt telefoane, aceste oferte nu sunt pe piata si uneori, s intotdeauna sunt imbatabile, exista un team loyality care poate sa ofera pt dvs facilitati, doar sa contactati cum a spus moderatoarea.

 

Sandor

Sfătuitor
Postări: 97
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

stimate byebis

 

cand aveti la dispozitia : *100#, internet, email, facebook /  vodafone buzz si deja forum, nu mai aveti nevoia sa sunati la *222 mult mai rapid rezolvati probleme, fii smart Emoticon fericit

 

Sandor

Sfătuitor
Postări: 97
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

stimate vf forum ro team & Valentina,

 

spune mi te rog, daca pt vf ro are nr APELABIL GRATUIT DIN ROAMING DE PE NR VF RO IN EXTERIORUL TARII,

pt ca toate tari au, si bineinteles sa nu intre IVR ul cu tarife si etc.

 

mersi,

 

Sandor

Membru de bază
Postări: 196
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, argo28!

 

In tarile cu care Vodafone Romania are incheiat acord de roaming pentru numere scurte, Serviciul de Relatii cu Clientii poate fi accesat si prin apel la *222. In celelalte tari, Serviciul de Relatii cu Clientii se acceseaza prin apel la +40372022222.

 

In Roaming, recomand activarea optiunii Passport deoarece iti ofera tarife mai mici pentru apeluri. In perioada acesata este o promotie pentru optiunea Passport. Poti gasi mai multe detalii in legatura cu promotia aici

 

Dacă ai activat opţiunea Vodafone Passport şi vrei să contactezi Vodafone plăteşti doar taxa de conectare apel. Pentru restul convorbirii ai tarif 0, indiferent de durata apelului. Taxa de conectare pentru ţările Vodafone Passport din Europa este de 0,75 EUR fără TVA.

 

Daca nu ai optiunea Passport, apelul la *222, este taxabil din roaming (ca un apel catre Romania). Dar, asa cum spuneai si tu, sunt foarte multe metode prin care poti lua legatura cu noi, mai simplu si mai rapid.

 

Sper ca informatiile iti sunt de folos!

 

Multumesc,

Valentina

Highlighted
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Scuze poate nu ati inteles un partener Vodafone ne-a contactat pentru o oferta imbatabila , a venit la noi la sediu , ne-a facut verbal oferta "imbatabila " apoi a completat altceva in anexele la contract si suntem acum in aceasta situatie. Am contactat si moderatoarea forumului care azi mi -a retransmis un mail pe care eu l -am primit din 4 ianuarie 2012 , la care eu le-am raspuns imediat la vremea respectiva dar ei nu au mai facut nimic au lasat lucrurile asa cum erau si mi-au bagat penalitati pentru ca nu am platit o factura pe care eu o contestasem si nu se solutionase contestatia.....
Membru de bază
Postări: 196
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, seicamare!


Situatia este transmisa catre departamentul implicat. Urmeaza sa primesti un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Pentru orice alta problema sunt disponibila pe e-mail, sau imi poti trimite un mesaj privat.


Multumesc,
Valentina

Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

buna seicamare
Se poate intampla ca acel partener Vodafone sa fi avut o posibilitate de negociere dar cand trebuia implementat abonamentul nu a mai fost posibil pentru ca era oferta prea buna, fiecare oferta care se negociaza trebuie sa aiba in spate niste criterii, daca acel partener, poate din necunostinta, poate din neprofesionalism sau poate simplu din prostie la luat gura pe dinainte si ti-a prezentat o oferta care nu a putut apoi sa ti-o implementeze.
In momentul in care ai negociat cu el acea oferta super tare, ti-a dat ceva scris, ti-a prezentat ceva pe o foaie/pliant , ai ceva fizic de la el , sau a fost doar o discutie si apoi a venit cu actele ( contractele si anexele ) completate ?
Vodafone nu tine partea acelui partener, Voda tine partea propriei companii, ca Voda incaseaza banii, partenerul doar un comision.
Problema a fost ( parerea mea ) slaba comunicare dintre partener si tine astfel ca el nu a inteles clar care sunt nevoile tale ( ale firmei tale ) de comunicare.
Oarecum legea e clara, asta ai semnat asta ai, nimeni nu poate costesta lucru asta, neprofesionalismul unora nu se rezolva fara dovezi ( asa este in Romania si din pacate nu ai ce face ), pana la un raspuns clar de la Voda ti-as sugera sa iti activezi o platforma de gestiune de la Voda ( e gratuita pt firme din cate stiu eu ) prin care iti poti limita/ gestiona minutele gratuite, costurile pe fiecare numar, pe zile, ore , date in parte. macar asa iti poti cat de cat limita costurile pana la un nivel sustenabil pentru tine; e o solutie de moment dar te ajuta cat de cat. Uite-te apoi la fiecare numar in parte ce extraoptiuni ai, unii parteneri au comisioane si pe extraoptiuni si atunci e posibil sa te fi trezit si cu niste extraoptiuni pe care nu le folosesti dar le platesti ( de ex o extraoptiune de date pe un numar din flota ta de numere care nu foloseste deloc internetul pe mobil ).