*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna cezarvatafu,

 

Te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina mai multe detalii privind aceasta situatie pentru a o putea verifica. 

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina MP.jpg

 

Multumesc,
Irina

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-11-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna Seara am si eu o rugaminte .. si o intrebare .. 

 

Abonamentul este facut pe numele mamei .. a fost astazi la vodafone pentru a plati abonamentul .. un baiat amabil ii propune o oferta "AVANTAJOASA" !  Aveam 1200 min in retea , 120 min nationale , 720 mb internet . Acum baiatul cel bun .. 1500 in retea , 150 min nationale , 650 mb internet .. si mi-a dat si un stick de internet care tot imi zicea ca e 0 lei Emoticon surprins wow si .. prelungire de abonament pe 24 luni .. eu zic ca este ochei nu ? Emoticon indiferent Astept un raspuns Multumesc Frumos .. daca vi se pare normal .. insa nu stiu la ce pret a facut oferta asta ... Eu zic ca este inadmisibil...

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Reclamatii si nemultumiri

Bine ai venit pe forum, cristian1989!

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon al abonamentului ca sa te pot ajuta cu mai multe informatii.

 

Multumesc,

Georgiana

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎04-07-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna ziua,

 

Astazi am avut cea mai neplacuta experienta din viata si anume, m-am adresat consultantilor Vodafone.

Am achizitionat de curand un terminal Iphone 4, de la o persoana fizica, terminal care conform informatiilor primite de la titular este iesit de sub contract. Am facut greseala de a ma adresa celui mai apropiat magazin Vodafone si anume cel din Rahova, Soseaua Alexandriei nr.16. In afara de faptul ca am intrat in magazin si era o singura persoana care oferea consultanta, cea de-a doua persoana prezenta acolo – consultant Popa Roxana -  era atat de indispusa de prezenta clientilor incat ne vorbea tuturor de parca  eram cel putin niste cersetori veniti la pomana. Dupa cateva discutii mai aprinse si solicitarea managerului de magazin si-a facut aparitia Domnisoara Manea Malina care la fel ca ceilalti colegi ai dumneaei era neinformata si nu a reusit sub nici o forma sa aplaneze conflictele dintre clienti si cei doi consultanti. Nu spun, ca am primit atat de multe informatii referitoare la posibilitatea de decodare, incat am plecat acasa si am sunat la *222, de unde mi s-a spus sa merg inapoi la magazin si sa le explic ca solicitarea de decodare nu trebuie sa dureze mai mult de cateva ore, iar procedura de decodare in sine, mai mult de 48 de ore. Am contactat tot telefonic Service-ul din Bulevrdul Timisoara, la fel mi s-a spus sa merg inapoi la reprezentanta pentru ca ei trebuie sa preia cererea de deblocare si s-o trimita catre service, iar asta nu dureaza decat cateva minute. Am mers inapoi si numai ca nu am fost batuta, unul dintre angajatii de acolo, si anume Mihaescu Cristian m-a luat de la 16 metri adresandu-mi-se cu "TU", "AUZI", "N-AM CHEF", "CE-O SA-MI FACI", "DU-TE IN...UNDE VREI SI DECODEAZA-L DACA NU-TI CONVINE"...si multe multe alte expresii si cuvinte neadecvate in relatia cu clientii, insotite de un zambet batjocoritor. Intr-un sfarsit s-a aratat din nou doamna managera  Manea Malina care a ajuns la concluzia ca poate verifica daca acest terminal mai este sub contract sau nu. Ca sa ma linisteasca definitiv mi-a spus ca este inca sub contract si trebuie sa platesc 50 de euro si in 48 de ore este deblocat.

Acum sunt in dubiu, oare chiar este sub contract acest telefon, sau au facut in asa fel incat sa scape de mine? Cine minte, persoana de la care am cumparat telefonul, sau cei ce m-au batjocorit in magazin?

Intentionez sa merg cat se poate de departe cu acest demers, mai ales in conditiile in care am fost jignita si tratata ca ultimul gunoi, in conditiile in care Vodafone Romania isi bate joc de consumatori . Exista dovezi care pot confirma felul in care am fost tratata.

In concluzie, terminalele de la Vodafone nu pot fi deblocate, sau cel putin nu se doreste deblocarea lor, spre deosebire de alte companii de telefonie din Europa, si nu numai,  care rezolva aceasta problema in maxim 3 ore de la solicitare.

Tot ceea ce s-a intamplat astazi, cat si modul de a va trata clientii, vor fi mediatizate in forta. Nu ne aflam sub dictatura si avem niste drepturi grav incalcate de catre colosi precum Vodafone Romania.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna elena_d_a si bine ai venit pe forum!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Am rugamintea sa imi trimiti un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon si IMEI-ul aparatului utilizat pentru a putea face verificarile necesare si a putea clarifica cele intamplate.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina PM.jpg

 

Multumesc!

Highlighted
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎25-11-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Am avut patru abonamente la dv,in prezent mai am trei!Doresc sa-mi achizitionel la un nou abonament un telefon dar din pacate Vodafone imi cere avans enorm de mult!!Serviciul Tehnic mai precis este direct raspunzator pt treaba asta!Nu este posibil dupa patru abonamente si plati consistente care le-am facut pentru Vodafone sa-mi faca una ca asta!De fapt se doreste indepartarea clientiilor nu atragerea lor!Rusine sa va fie!Sundeti departe de ce a fost Connex o data!!!!Se avea o stategie de atragere a clientiilor nu de respingere lor!!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

  Salutare!

    Din pacate,plata in avans este solicitata nu doar la Vodafone.O vei regasi atat la Orange cat si la Cosmote.

  Ca reactie la fenomenul de rau platnic al romanalui,a aparut aceasta plata in avans.

  S-a dus vremea cand "carbunele" romanesc ( si nu numai)pleca cu telefon de milioane la 0 lei,ca apoi sa uite de plata facturilor.

 

   Ionut


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salutare!

 

Ar fi de apreciat daca inainte de a aduce acuze, ai privi aceasta situatie si dintr-un alt punct de vedere. 

Sunt cazuri in care seriozitatea cu care se plateste o factura este mai importanta decat vechimea (lucru cat se poate de normal - nu cred ca are cineva nevoie de un client fidel care nu prea isi plateste facturile). De asemenea, plata in avans se cere din mai multe aspecte pe care le-am tot discutat de-a lungul acestui forum: 

-istoricul platilor (atat la Vodafone cand si in cadrul altor companii);

-diferentele prea mari de valoare intre abonamentul vechi si cel nou;

-un telefon prea scump; 

...iar lista poate continua. 

 

Exact cum spunea si Ionut, daca n-ar fi existat posibilitati de a semna un contract, beneficia de un telefon foarte scump si de ultima generatie, pentru ca apoi sa nu se mai plateasca nicio factura, nu s-ar fi ajuns in situatia asta. 

 

Sunt de parere ca obiectiile tale ar trebui directionate catre alte parti, iar pe viitor am sa te rog ca inainte de aducerea acuzelor sa observi din mai multe prespective anumite aspecte. 

 

Claudiu

Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎25-11-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua!Acuzatiile mele sunt intemeiate!Pt nr de tel 0733100865 abonament de 17eur platit timp de doi ani fara intarzieri.Cand am vrut sa-l prelungesc m-au aburit, am fost nevoit sa-l trec pe cartela!Cine este vinovat???!!!Pe langa acest abonament mai am trei!Este normal sa mi se ceara un avans de 200eur!!Am contribuit la profitul companiei Vodafone timp de atatea ani si in prezent,poate putin dar sigur!Lunar 550ron!Domnul meu e pacat sa veniti sa-mi spuneti povesti!Am inteles este rea vointa si excludere voita sau nevoita.Cand a aparut Connexul in primul an eram abonat ,dv imi spuneti ca din caza intarzierilor!Cu fraeri ca mine mancati o paine!Stiam ca la Vodafone era profesionalism,se punea accent pe amabilitate,felul de-a purta o conversatie!Ok, poate am avut eu ghinion!Imi cer suze daca v-am suparat dar sa nu va puneti in situatia mea,a-ti fi facut mai rau!O zi buna!

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎09-09-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna ziua,

Va scriu acest mesaj deoarece am avut parte de o experienta ingrozitoare cu vodafone.

Astazi, 12.11.2013 am verificat cost control si m-am trezit cu traficul de date abia facturat (370mb) consumat si cost suplimentar de 53 de euro. Am intrat imediat pe contul meu si am observat (conform atasamentului) ca la data de 10.11.2013 ora 13:58 am facut trafic pe internet in valoare de 106,8 euro (50 de euro dupa ce s-au scazut mb inclusi in abonament), acest lucru in conditiile in care eu nu am avut timp nici macar sa imi deschid telefonul. Era imposibil sa fac acest trafic chiar daca m-as fi chinuit, dar sa il fac , asa cum arata detalierea de apeluri, intr-o singura sesiune).

Am atasat si screenshot-ul de la cost control cu data de 10.11.2013, actualizat la ora 18:44 care imi arata costuri suplimentare 0,00 euro (incredibil, nu? am facut trafic la ora 13:58 si cost controlul de cost actualizat la ora 18:58 nu arata acest lucru).

Am sunat la relatii cu clientii si mi-au ras in nas, pe motiv ca atat am consumat, atat voi plati.

Doresc rezolvarea problemei si tin sa mentionez faptul ca am trimis aceasta plangere, impreuna cu toate atasamentele si catre reclamatii.bucuresti@opc.ro.