*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎20-12-2014
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna seara!

 

La sfarsitul lunii trecute am fost sunata de un agent al serviciului de telefonie Vodafone ( numele din contract este Sandra-Ioana Dumitru, presupun ca e cea care ma-a sunat) aducandu-mi-se la cunostinta ca, datatorita faptului ca sunt client fidel, Vodafone imi face o oferta pentru un nou abonament. Oferata a fost la valoarea abonamentului din periaoada respectiva, adica 7 euro cu ceva minte, sms-uri si trafic de net in plus . Atat urma sa paltesc eu factura. 

 

Am citit astazi contractul venit prin posta. Data expedierii plicului  a fost 8.12.2014.  Surpriza a fost urmatoarea: fideliatatea mea afost rasplatita cu un abonament  Smart 9,  pe care l-as fi putut alege chiar eu din lista de abonamente fara sa fiu client fidel.

 

In aceste conditii eu doresc denuntarea contractului.

 

A dumneavoastar fidela clienta,

.......

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Reclamatii si nemultumiri


@arabela a scris:

Buna seara!

 

La sfarsitul lunii trecute am fost sunata de un agent al serviciului de telefonie Vodafone ( numele din contract este Sandra-Ioana Dumitru, presupun ca e cea care ma-a sunat) aducandu-mi-se la cunostinta ca, datatorita faptului ca sunt client fidel, Vodafone imi face o oferta pentru un nou abonament. Oferata a fost la valoarea abonamentului din periaoada respectiva, adica 7 euro cu ceva minte, sms-uri si trafic de net in plus . Atat urma sa paltesc eu factura. 

 

Am citit astazi contractul venit prin posta. Data expedierii plicului  a fost 8.12.2014.  Surpriza a fost urmatoarea: fideliatatea mea afost rasplatita cu un abonament  Smart 9,  pe care l-as fi putut alege chiar eu din lista de abonamente fara sa fiu client fidel.

 

In aceste conditii eu doresc denuntarea contractului.

 

A dumneavoastar fidela clienta,

Elena Corobea.


Buna,

 

Te rog sa apelezi la echipa de chat pentru a primi asistenta.

chat.jpg


Multumesc pentru intelegere,

Alexandra

Colaborator debutant
Postări: 35
Înregistrat: ‎14-09-2014

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

>> RASPUNS PENTRU Elena Corobea << Legat de abonamentul tau incearca sa nu te uiti doar la numele abonamentului din contract si la tariful aferent acestuia din lista de abonamente de la vodafone deoarece fiind abonat fidel este vorba de o oferta personalizata ceea ce include in unele situatii un abonament din lista dar la un tarif mai mic decat cel din lista. Eu am avut parte de o astfel de oferta am primit un abonament de internet smart 12 la pret de 10 euro si nu la 12 euro asa cum este in lista.Posibil si la tine sa fie la fel. Nu te grabi sa renunti inainte sa afli acest detaliu cu un apel la *222 unde poti intreba ce abonament ai activ si la ce tarif si astfel te poti convinge de oferta. Sper sa fie si la tine ca in cazul meu. Emoticon fericit 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎20-12-2014
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Multumesc frumos, Andrei! 

 

Scrie clar in contract: valoare abonament (euro cu tva inclus) 9.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎15-09-2014

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna ziua,

 

Doresc inainte de toate sa va spun de cat timp sunt clientul vostru, de la inceputul lui 2010. Se vor face in curand 5 ani de zile, timp in care am achitat catre vodafone o medie de 35 euro pe luna, in total cam 2000 euro, plus vreo alte 500 de euro in terminale achizitionate de la voi de-a lungul timpului. Imi spuneti pe factura ca am statut de client platinum si totusi ma simt tratat ca o rugina ce se doreste inlaturata, ori de cate ori aveti ocazia imi dati motive in plus sa ma simt derizoriu pentru voi (probabil chiar asa si sunt, doar aveti milioane de alti clienti).
Am schimbat abonamente de-a lungul timpului (mereu catre ceva mai scump), am adaugat alte numere de telefon in contul meu (cu alte cuvinte am deschis abonamente multiple la voi) si de fiecare data, dar absolut de fiecare data, la urmatoarea factura ati avut grija sa ma pedipsiti cumva pentru asta. Nu a existat modificare facuta pe cont in acesti aproape 5 ani de zile fara sa nu "gresiti" factura imediat urmatoare cu niste extra servicii facturate sau perioade facturate de doua ori. Am depus atat de mult efort de-a lungul timpului sa refac prostiile generate de voi (sau sistemele voastre informatice, pentru mine tot voi sunteti) asta insemnand apeluri nenumarate catre vodafone, ore in sir pierdute pe hold, si povestit cate o speta de vreo 4 ori in medie catre 4 operatori diferiti (primul ma transfera la altii responsabili de speta, al doilea zice ca imi rezolva situatia dar nu o face ca nu intelege in profunzime problema, si suna iar si explica iar si tot asa, ca picatura chinezeasca, pana imi rezolv dracu problema, ca de...sunt banii mei si dreptul meu de a nu ma lua voi de prost).
Ghice ce? Acum mai vreo saptamana, mergeam cu masina si am auzit la radio o oferta de la orange care suna cam asa: iphone 5c la pantera 25 cu 0 euro. Nu stiu inca de ce, dar dintr-un simt de loialitate fata de voi, si pentru ca doream sa achizitionez un nou terminal, am mers in pasi grabiti catre reprezentanta vodafone sa verific daca am oferte similare de la voi si sa nu imi iau catrafusele sa ma tirez la concurenta, ca doar am muncit atata sa devin client platinum ca sa dau acum cu piciorul?! Am aflat, spre dezamagirea mea, ca nu aveti oferte asemanatoare (nu neaparat iphone, dar nici macar ceva din gama low premium). Mai mult de atat, cei de la orange imi dadeau la pantera 25: nelimitat SMS in retea si nationale, nelimitat minute in retea si nationale si 2Gb de trafic de internet + alti 2Gb de trafic promo pe toata durata abonamentului. Si realizez ca eu platesc acelasi lucru la voi pentru doar 400Mb trafic de net + 400Mb promo pe toata durata abonamentului (e drept, minutele si sms-urile erau aceleasi, desi la orange mai imi dadeau niste beneficii in roaming superioare voua). In vizita din sucursala observ ca si voi aveati acum la RED 25 o oferta identica ca cei de la orange, cu alte cuvinte alti clienti vodafone, noi clienti, au beneficii mai multe pentru aceiasi bani pe care ii platesc si eu clientul vostru vechi de 5 ani, care am indurat atatea din cauza voastra (pe principiu tu vrei sa ne dai bani, iar noi vrem sa te pedepsim pentru asta). Ii rog frumos pe colegi sa imi modifice si mie abonamentul astfel incat sa am aceleasi beneficii ca si clientii noi (desi daca ma intrebati pe mine, ar fi trebuit sa nu fie o solicitare a mea ci o campanie de loializare a voastra prin care voi sa imi propuneti asta). Am fost informat ca nu se poate modifica in sucursala dar ca imi inregistreaza o solicitare si ca in termen de 3 zile ma suna cineva de la vodafone sa discute cu mine despre asta. Ma duc cuminte acasa, cu sufletul tarat din nou pe podea de catre vodafone si astept sa mi se ofere drepturi egale cu clientii noi. Evident trec cele 3 zile fara vreun semn de la voi, motiv pentru care ma duc frumos la Orange si solicit sa imi porteze unul din numere si sa semnez oferta pentru iphone 5c la pantera 25. Stiam ca cererea de portare sa va activa cam in alte 3 zile lucratoare, altfel spus mai aveam speranta ca pana se realizeaza ma sunati si imi recastigati din nou increderea, vroiam doar sa ma simt pretuit si as fi ramas clientul vostru cu ambele numere. Binenteles cand m-ati sunat (in ziua urmatoare) v-am informat ca am facut cererea de portare catre orange (probabil se vedea undeva in sistemul vostru asta) si ca totusi mai aveti o sansa sa ma pastrati daca imi ofertiti acelasi lucru. Am fost instintat de colegul vostru de pe partea cealalta a telefonului ca nu are cum sa ma ajute (pe un ton cu o indiferenta dureroasa pentru mine), el de fapt ma sunase pentru modificarea abonamentului meu si nu avea timp si chef pentru un efort suplimentar. Mai mult, ma informeaza ca mi se prelungeste perioada contractuale pe inca 2 doi daca vreau sa beneficiez de RED 25 in varianta noua (iar un gest urat fata de mine). Cautati sa ma prindeti in stransoara voastra asa de tare incat sa imi plesneasca ochii din cap daca vreau sa ma eliberez vreodata de voi, ciudat ca nu aveti un sistem de analiza al comportamentului clientului sa observati ca imi platesc facturile la timp si aveam o tendinta de majorare a serviciilor contractate de la voi si ca nu ar fi fost nevoie de asemenea constrangeri in relatia cu mine, ci doar de bunsimt, profesionalism, si din cand in cand un gest pentru buna mea purtare. M-am recunoscut infrant (din prisma faptului ca smartphone-ul meu are nevoie de ceva mai mult net pe luna decat aveam in prezent) si am acceptat oferta cu termenii ei contractuali, insa nu v-am iertat si am portat celalalt numar la orange. L-am informat pe colegul vostru ca numarul ce urmeaza a fi portat are si o extraoptiune de net (separata de abonament) si l-am rugat sa verifice daca s-a inchis si aceia (ea devenind inutila din moment ce abonamentul careia ii era atasata nu mai exista) si daca nu, sa o inchida acum (sau sa faca demersurile ca ea sa se inchida). Omul vostru a verificat (intradevar parea ca se uita degeaba prin sistem, ca nu prea intelege ce se intampla pe acolo sau despre ce extraoptiune vorbesc) nu am inteles exact daca a gasit sau a verificat dar mi-a zis ca daca nu s-a inchis deja ea se va inchide (apelul este inregistrat il puteti verifica) asa ca i-am multumit pentru telefon si ajutor si am inchis. Avand in vedere experientele din trecut legate de modificari pe cont ma asteptam sa imi iau o alta mare perversa ca pe Targu Ocna. Evident 2 zile mai tarziu s-a emis factura si mi-ati dat de m-ati julit!
Cred ca am scris mail-ul asta in asa fel incat sa puteti deduce ce mi s-a intamplat: AM FOST FACTURAT PENTRU EXTRAOPTIUNEA DE INTERNET pentru luna ianuarie a anului 2015! Drept urmare in secunda doi dupa primirea facturii, am baut un pahar cu apa, am luat telefonul, am apelat *222 si am pornit din nou la lupta! E aproape mitic ce va povestesc: David (eu) impotriva lui Goliath (vodafone), cei 300 de spartani (eu) impotriva intergii armate a imperiului persan (vodafone)...intelegeti sper starea de nervizotiate si disperare in care m-ati adus.
Primul obstacol: Andreea “ghidul tau vodafone”, devine aproape imposibil sa mai intri in legatura cu cineva uman (probabil incercati sa ascundeti sub pretextul eficientizare un downsizing major pe care vroiati sa il faceti), atuul meu sunt bateriile mele incarcate nelimitat de furia generata de voi. Prin urmare dupa multe incercari si meniuri, ma gandesc sa urlu necontrolat urmatorul text: “VREAU SA INTRU IN LEGATURA CU UN OPERATOR!!!” si am reusit, inteligenta artificiala a cedat (dupa ce am spus asta de vreo 3 ori la rand) si imi zice ca ma v-a pune in legatura cu un coleg.
Acesta e momentul in care agonia mea incepe cu adevarat, caci trec 10, 20, 40, 80, 120 de minute si nu ma preia NIMENI!!! In tot acest timp, la intervale de 1-2 minute sunt incurajat de robot sa astept : “va rugam sa asteptati pentru a nu va pierde prioritate in coada de asteptare”. Nu sunt neintelegator (am lucrat si eu intr-un callcenter de multinationala si stiu ca exista o coada) am mai asteptat si in trecut chiar si 20 de minute, dar pana la urma cineva a intrat pe fir. Ei bine de data asta nu s-a intamplat (va rog sa gasiti atasament cu poze facute telefonului in timpul apelului pentru a vedea durata convorbirii) ba mai mult, dupa 2 ore: ATI INCHIS!!!!!!!!!!!!!
Apropo in aceste 2 ore de asteptare am incercat sa intru in legatura cu voi si prin chat de pe aplicatia myvodafone, am primit logurile pe mail in care arata ca ati fost disponibil abia dupa o ora de la solicitarea mea, timp in care evident am iesit de pe chat.
Timpul este cea mai pretioasa resursa de care un om beneficiaza, e ireversibil si eu mi-am irosit timpul cu voi si nu doar acum ci in toti acesti 5 ani de zile.
E ireal felul in care v-ati comportat, este deja a doua zi de la eveniment si nu m-a sunat nimeni. Ar fi trebuit sa aveti un mod de apelare automat al celor care nu reusesc sa intre in legatura cu voi dupa ce au stat pe hold mai mult de 20 de minute (cei de la PC Garage fac asta). Va rog sa observati ca am incercat sa va contactez imediat dupa emiterea facturii, astfel incat sa puteti storna toata suma facturata imediat (sa nu imi spuneti ulterior ca am benificiat inspe zile de ea si ca imi percepti costuri).
CONCLUZII:
1.Vreau sa imi stornati costurile pentru extraoptiunea de internet si sa o inchideti.
2.Astept din partea voastra scuze si reparatii morale pentru felul in care va comportati cu mine de 5 ani de zile incoace.

Aveti termen de realizare a acestor solicitari pana la sfarsitul anului. In caz contrar va rog sa considerati contractul nostru incheiat prin decizie unilaterala.

 

Va multumesc,
Popovici Andrei
Cod client: 234xxx

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Reclamatii si nemultumiri


@triplangiu1 a scris:

Buna ziua,

 

Doresc inainte de toate sa va spun de cat timp sunt clientul vostru, de la inceputul lui 2010. Se vor face in curand 5 ani de zile, timp in care am achitat catre vodafone o medie de 35 euro pe luna, in total cam 2000 euro, plus vreo alte 500 de euro in terminale achizitionate de la voi de-a lungul timpului. Imi spuneti pe factura ca am statut de client platinum si totusi ma simt tratat ca o rugina ce se doreste inlaturata, ori de cate ori aveti ocazia imi dati motive in plus sa ma simt derizoriu pentru voi (probabil chiar asa si sunt, doar aveti milioane de alti clienti).
Am schimbat abonamente de-a lungul timpului (mereu catre ceva mai scump), am adaugat alte numere de telefon in contul meu (cu alte cuvinte am deschis abonamente multiple la voi) si de fiecare data, dar absolut de fiecare data, la urmatoarea factura ati avut grija sa ma pedipsiti cumva pentru asta. Nu a existat modificare facuta pe cont in acesti aproape 5 ani de zile fara sa nu "gresiti" factura imediat urmatoare cu niste extra servicii facturate sau perioade facturate de doua ori. Am depus atat de mult efort de-a lungul timpului sa refac prostiile generate de voi (sau sistemele voastre informatice, pentru mine tot voi sunteti) asta insemnand apeluri nenumarate catre vodafone, ore in sir pierdute pe hold, si povestit cate o speta de vreo 4 ori in medie catre 4 operatori diferiti (primul ma transfera la altii responsabili de speta, al doilea zice ca imi rezolva situatia dar nu o face ca nu intelege in profunzime problema, si suna iar si explica iar si tot asa, ca picatura chinezeasca, pana imi rezolv dracu problema, ca de...sunt banii mei si dreptul meu de a nu ma lua voi de prost).
Ghice ce? Acum mai vreo saptamana, mergeam cu masina si am auzit la radio o oferta de la orange care suna cam asa: iphone 5c la pantera 25 cu 0 euro. Nu stiu inca de ce, dar dintr-un simt de loialitate fata de voi, si pentru ca doream sa achizitionez un nou terminal, am mers in pasi grabiti catre reprezentanta vodafone sa verific daca am oferte similare de la voi si sa nu imi iau catrafusele sa ma tirez la concurenta, ca doar am muncit atata sa devin client platinum ca sa dau acum cu piciorul?! Am aflat, spre dezamagirea mea, ca nu aveti oferte asemanatoare (nu neaparat iphone, dar nici macar ceva din gama low premium). Mai mult de atat, cei de la orange imi dadeau la pantera 25: nelimitat SMS in retea si nationale, nelimitat minute in retea si nationale si 2Gb de trafic de internet + alti 2Gb de trafic promo pe toata durata abonamentului. Si realizez ca eu platesc acelasi lucru la voi pentru doar 400Mb trafic de net + 400Mb promo pe toata durata abonamentului (e drept, minutele si sms-urile erau aceleasi, desi la orange mai imi dadeau niste beneficii in roaming superioare voua). In vizita din sucursala observ ca si voi aveati acum la RED 25 o oferta identica ca cei de la orange, cu alte cuvinte alti clienti vodafone, noi clienti, au beneficii mai multe pentru aceiasi bani pe care ii platesc si eu clientul vostru vechi de 5 ani, care am indurat atatea din cauza voastra (pe principiu tu vrei sa ne dai bani, iar noi vrem sa te pedepsim pentru asta). Ii rog frumos pe colegi sa imi modifice si mie abonamentul astfel incat sa am aceleasi beneficii ca si clientii noi (desi daca ma intrebati pe mine, ar fi trebuit sa nu fie o solicitare a mea ci o campanie de loializare a voastra prin care voi sa imi propuneti asta). Am fost informat ca nu se poate modifica in sucursala dar ca imi inregistreaza o solicitare si ca in termen de 3 zile ma suna cineva de la vodafone sa discute cu mine despre asta. Ma duc cuminte acasa, cu sufletul tarat din nou pe podea de catre vodafone si astept sa mi se ofere drepturi egale cu clientii noi. Evident trec cele 3 zile fara vreun semn de la voi, motiv pentru care ma duc frumos la Orange si solicit sa imi porteze unul din numere si sa semnez oferta pentru iphone 5c la pantera 25. Stiam ca cererea de portare sa va activa cam in alte 3 zile lucratoare, altfel spus mai aveam speranta ca pana se realizeaza ma sunati si imi recastigati din nou increderea, vroiam doar sa ma simt pretuit si as fi ramas clientul vostru cu ambele numere. Binenteles cand m-ati sunat (in ziua urmatoare) v-am informat ca am facut cererea de portare catre orange (probabil se vedea undeva in sistemul vostru asta) si ca totusi mai aveti o sansa sa ma pastrati daca imi ofertiti acelasi lucru. Am fost instintat de colegul vostru de pe partea cealalta a telefonului ca nu are cum sa ma ajute (pe un ton cu o indiferenta dureroasa pentru mine), el de fapt ma sunase pentru modificarea abonamentului meu si nu avea timp si chef pentru un efort suplimentar. Mai mult, ma informeaza ca mi se prelungeste perioada contractuale pe inca 2 doi daca vreau sa beneficiez de RED 25 in varianta noua (iar un gest urat fata de mine). Cautati sa ma prindeti in stransoara voastra asa de tare incat sa imi plesneasca ochii din cap daca vreau sa ma eliberez vreodata de voi, ciudat ca nu aveti un sistem de analiza al comportamentului clientului sa observati ca imi platesc facturile la timp si aveam o tendinta de majorare a serviciilor contractate de la voi si ca nu ar fi fost nevoie de asemenea constrangeri in relatia cu mine, ci doar de bunsimt, profesionalism, si din cand in cand un gest pentru buna mea purtare. M-am recunoscut infrant (din prisma faptului ca smartphone-ul meu are nevoie de ceva mai mult net pe luna decat aveam in prezent) si am acceptat oferta cu termenii ei contractuali, insa nu v-am iertat si am portat celalalt numar la orange. L-am informat pe colegul vostru ca numarul ce urmeaza a fi portat are si o extraoptiune de net (separata de abonament) si l-am rugat sa verifice daca s-a inchis si aceia (ea devenind inutila din moment ce abonamentul careia ii era atasata nu mai exista) si daca nu, sa o inchida acum (sau sa faca demersurile ca ea sa se inchida). Omul vostru a verificat (intradevar parea ca se uita degeaba prin sistem, ca nu prea intelege ce se intampla pe acolo sau despre ce extraoptiune vorbesc) nu am inteles exact daca a gasit sau a verificat dar mi-a zis ca daca nu s-a inchis deja ea se va inchide (apelul este inregistrat il puteti verifica) asa ca i-am multumit pentru telefon si ajutor si am inchis. Avand in vedere experientele din trecut legate de modificari pe cont ma asteptam sa imi iau o alta mare perversa ca pe Targu Ocna. Evident 2 zile mai tarziu s-a emis factura si mi-ati dat de m-ati julit!
Cred ca am scris mail-ul asta in asa fel incat sa puteti deduce ce mi s-a intamplat: AM FOST FACTURAT PENTRU EXTRAOPTIUNEA DE INTERNET pentru luna ianuarie a anului 2015! Drept urmare in secunda doi dupa primirea facturii, am baut un pahar cu apa, am luat telefonul, am apelat *222 si am pornit din nou la lupta! E aproape mitic ce va povestesc: David (eu) impotriva lui Goliath (vodafone), cei 300 de spartani (eu) impotriva intergii armate a imperiului persan (vodafone)...intelegeti sper starea de nervizotiate si disperare in care m-ati adus.
Primul obstacol: Andreea “ghidul tau vodafone”, devine aproape imposibil sa mai intri in legatura cu cineva uman (probabil incercati sa ascundeti sub pretextul eficientizare un downsizing major pe care vroiati sa il faceti), atuul meu sunt bateriile mele incarcate nelimitat de furia generata de voi. Prin urmare dupa multe incercari si meniuri, ma gandesc sa urlu necontrolat urmatorul text: “VREAU SA INTRU IN LEGATURA CU UN OPERATOR!!!” si am reusit, inteligenta artificiala a cedat (dupa ce am spus asta de vreo 3 ori la rand) si imi zice ca ma v-a pune in legatura cu un coleg.
Acesta e momentul in care agonia mea incepe cu adevarat, caci trec 10, 20, 40, 80, 120 de minute si nu ma preia NIMENI!!! In tot acest timp, la intervale de 1-2 minute sunt incurajat de robot sa astept : “va rugam sa asteptati pentru a nu va pierde prioritate in coada de asteptare”. Nu sunt neintelegator (am lucrat si eu intr-un callcenter de multinationala si stiu ca exista o coada) am mai asteptat si in trecut chiar si 20 de minute, dar pana la urma cineva a intrat pe fir. Ei bine de data asta nu s-a intamplat (va rog sa gasiti atasament cu poze facute telefonului in timpul apelului pentru a vedea durata convorbirii) ba mai mult, dupa 2 ore: ATI INCHIS!!!!!!!!!!!!!
Apropo in aceste 2 ore de asteptare am incercat sa intru in legatura cu voi si prin chat de pe aplicatia myvodafone, am primit logurile pe mail in care arata ca ati fost disponibil abia dupa o ora de la solicitarea mea, timp in care evident am iesit de pe chat.
Timpul este cea mai pretioasa resursa de care un om beneficiaza, e ireversibil si eu mi-am irosit timpul cu voi si nu doar acum ci in toti acesti 5 ani de zile.
E ireal felul in care v-ati comportat, este deja a doua zi de la eveniment si nu m-a sunat nimeni. Ar fi trebuit sa aveti un mod de apelare automat al celor care nu reusesc sa intre in legatura cu voi dupa ce au stat pe hold mai mult de 20 de minute (cei de la PC Garage fac asta). Va rog sa observati ca am incercat sa va contactez imediat dupa emiterea facturii, astfel incat sa puteti storna toata suma facturata imediat (sa nu imi spuneti ulterior ca am benificiat inspe zile de ea si ca imi percepti costuri).
CONCLUZII:
1.Vreau sa imi stornati costurile pentru extraoptiunea de internet si sa o inchideti.
2.Astept din partea voastra scuze si reparatii morale pentru felul in care va comportati cu mine de 5 ani de zile incoace.

Aveti termen de realizare a acestor solicitari pana la sfarsitul anului. In caz contrar va rog sa considerati contractul nostru incheiat prin decizie unilaterala.

 

Va multumesc,
Popovici Andrei
Cod client: 234xxx


Buna,

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a primi asistenta, te rog frumos sa te adresezi echipei de chat.

chat.jpg


Multumesc pentru intelegere,
Alexandra

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎24-11-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

"triplangiu1" 

 

Ai descris foarte frumos si m-am regasit in neputinta noastra in fata companiei. Si eu sunt client Platinum (suna minunat, nu-i asa?) si sunt cu Vodafone din 1998 sau 1999, nu mai retin exact. Cred ca e o perioada suficienta ca sa pot fi considerat fidel. 


Trec prin ceva similar cu tine si m-am inarmat cu rabdare sa pot rezista pana la capat. Strategia cea mai eficienta prin care se "rezolva" problemele clientilor este de a ii face sa renunte, ii aduci la punctul in care lasa de la ei. Si sunt convins ca marea majoritate asa fac, tac si inghit, apoi la finalul contractului pleaca la altii. Pari om citit si probabil ai citit carti de manipulare a maselor unde vei descoperi tehnici foarte eficiente prin care se poate obtine ceva, si totul este transant, calculat in statistici, binenteles in favoarea companiei. Luand exemplul de mai sus, plimband clientul prin multi consultanti care nu pot rezolva efectiv problema sau ofera promisiuni goale de inchidere a cazului, fii sigur ca dupa 5-10-20 apeluri la *222 majoritatea renunta. Pentru ei e cost minim. Fii sigur ca suntem prinsi intr-o statistica si oricum o dai ei ies in castig.

 

Momentan eu ma chinui sa inlocuiesc un telefon ( Samsung S5 mini ) luat la prelungire de abonament, cu mici defecte de la inceput care s-au agravat pe parcurs, trimis de 3 ori in service, nu au reusit sa identifice problema cei de la Regenersis asa ca il considera impecabil. Mai multe pe topicul dedicat, aici https://forum.vodafone.ro/t5/Samsung/Service-Regenersis-Mai-mult-strica-decat-repara/td-p/101859/hig...

 

Succes si multa rabdare, sau avocat bun daca se intinde coarda (cum e in cazul meu)!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎27-01-2015
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua

Sunt clientul acestei companii de 14 ani cu nici o ora intarziere a platii facturii.

Eu am un abonament red 45 incheiat acum un an si o luna si doresc mutarea la un abonament red 10 din motive financiare.Mentionez ca atunci cand am prelungit abonamentul nu am beneficiat de reducere telefon ( nu am achizitionat terminal ).

La solicitarea mea mi s-a comunicat ca , contractul a fost semnat pe 2 ani si nu se poate decat daca voi achita o taxa de 75 eur .Am solicitat contractul pe email pentru a ma convinge si nu l-am primit nici in ziua de azi.

Discutia am avut-o cu o distinsa domna ANDREIA CROITORIU ( servicii fidelizare - sincer nu stiu ce fidelizare ca numai fidel nu sunt ).

SINCER DOMNILOR MANAGERI DUPA CE CRITERII VA GHIDATI , SUNTETI PUSI SA PIERDETI CLIENTII FIDELI ?

DREPT URMARE VOI PORTA AMBELE ABONAMENTE CU ISTORIC BUN CATRE ALT OPERATOR SI VOI ACHITA SI ACEA TAXA DE 75 EUR DE GUSTUL AMAR LASAT DE ACESTI MANAGERI CARE GANDESC CA LA PIATA .

AS FI TARE CURIOS SA STAU DE VORBA FATA IN FATA CU CEL CE A ANALIZAT CAZUL MEU .

SI SINCER NU MA VOI OPRI AICI.VOI FACE DEMERSURI CHIAR LA COMPANIA MAMA PENTRU CLARIFICARE .

AM TIMP SI RABDARE !

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Reclamatii si nemultumiri


@0723026106 a scris:

Buna ziua

Sunt clientul acestei companii de 14 ani cu nici o ora intarziere a platii facturii.

Eu am un abonament red 45 incheiat acum un an si o luna si doresc mutarea la un abonament red 10 din motive financiare.Mentionez ca atunci cand am prelungit abonamentul nu am beneficiat de reducere telefon ( nu am achizitionat terminal ).

La solicitarea mea mi s-a comunicat ca , contractul a fost semnat pe 2 ani si nu se poate decat daca voi achita o taxa de 75 eur .Am solicitat contractul pe email pentru a ma convinge si nu l-am primit nici in ziua de azi.

Discutia am avut-o cu o distinsa domna ANDREIA CROITORIU ( servicii fidelizare - sincer nu stiu ce fidelizare ca numai fidel nu sunt ).

SINCER DOMNILOR MANAGERI DUPA CE CRITERII VA GHIDATI , SUNTETI PUSI SA PIERDETI CLIENTII FIDELI ?

DREPT URMARE VOI PORTA AMBELE ABONAMENTE CU ISTORIC BUN CATRE ALT OPERATOR SI VOI ACHITA SI ACEA TAXA DE 75 EUR DE GUSTUL AMAR LASAT DE ACESTI MANAGERI CARE GANDESC CA LA PIATA .

AS FI TARE CURIOS SA STAU DE VORBA FATA IN FATA CU CEL CE A ANALIZAT CAZUL MEU .

SI SINCER NU MA VOI OPRI AICI.VOI FACE DEMERSURI CHIAR LA COMPANIA MAMA PENTRU CLARIFICARE .

AM TIMP SI RABDARE !

 

 


Buna,

 

Am rugamintea sa adresezi situatia echipei de chat.

 

CHAT.jpg

 

Multumesc,

Alexandra

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎18-09-2015
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,

 

Am si eu o problema desul de grava. Am trimis pe data de 05.09.2015 un telefon HTC One M7 la garantie pentru a fi reparat. Am probleme cu microfonul, care uneori nu functioneaza cum trebuie, adica persoana apelata nu ma aude, bateria care tine maxim 12 ore folosit foarte putin si carcasa care este tocita(nu are urme de lovituri). Am primit pe data de 17.09.2015 mesaj de la "expertii" Regenesis cum ca telefonul meu a fost reparat si poate fi ridicat. Toate bune si frumoase. Ma duc la Vodafone din Kaufland Vulcan sa ridic telefonul. Stupoare...pe devizul de reparatie scrie ca a fost schimbata camera, nu stiu ce pe la sim, cateva garnituri si cativa conectori, nici o piesa din cele prezentate de mine ca ar avea probleme, plus carcasa care nu era ansamblata bine. Pura bataie de joc. Am decis sa nu ridic telefonul de la magazin si sa fie retrimis la service cu aceleasi probleme. De la magazin abia abia am primit un telefon de care sa ma folosesc in perioada cat va sta telefonul meu acolo, este un Samsung Ace 2, nu am ce face cu el, astazi voi merge sa il returnez. Rog sa se solutioneze cazul meu prin inlocuirea dispozitivului. Repet, mi-au fost schimbate piese care cu siguranta au fost deteriorate in timpul reparatiei, ca doar suntem profesionisti, eu nu mai am incredere ca dupa revenirea din service telefonul o sa functioneze 100%.

Astept un raspuns din partea unei persoane capabile, nu ca cei din magazin care pareau ca reparatia sau schimbarea se va face din buzunarul lor propriu.

 

Multumesc.