*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
De-al casei
Postări: 94
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

nu au fost respectate nu?

dar faptul ca facturile mele erau foarte mari asta nu observa nimeni ,nu?

facturi de 200-300 lei ati vrea sa fie platite la timp nu?

nu  i nimic ca din 23 luna asta raman cu 18 euro de plata lunar la vodafone

iar din 24 octombrie raman cu 12 euro

sa fiti multumiti ca de acum incolo o sa le pot achita la timp

voi preferati putin si la timp decat mult si cu intarizere

buna gandire aveti !

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut connex,

 

Tu ai adresat o intrebare, iar colega mea, Ramona, ti-a raspuns aducandu-ti explicatiile necesare. Situatia este cat se poate de clara. Daca doresti sa adaugi ceva concret la aceasta situatie, asteptam mesajele tale. 

In cazul in care nu poti achita o factura la timp, poti solicita amanare de plata pentru evitarea restrictiei si a penalizarilor. 

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎15-08-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seara,

 

Tin sa va anunt prin prezenta, parerea mea, un simplu consumator, fata de marea compania a dvs -vodafone; de altfel am mai  incercat sa va transmit punctul de vedere dupa contul de Myvodafone, insa,  exact cum ma asteptam, nu functioneaza pagina, si mi s-a pierdut si primul mesaj,


In primul rand, vreau sa aduc la cunostinta lipsa dvs de respect fata de abonatii dvs ca sa nu zic bataie de joc;  pai de ce ?!

Mai deunazi am cerut si eu o oferta, de parca nu ma obisnuisem de la promotiile anterioare, si sun la relatii cu clientii, unde dupa juma de ora de butonat pe la telefon cu apasa 1, apasa 0, s.am.d., intr-un final am reusit sa intru in legatura cu operatorul dvs, o fata foarte amabila, pe care am rugat-o sa-mi comunice pretul   unui telefon Samsung Ace Plus ,pentru mine, abonat si client destul de vechi,  in conditiile in care as prelungi abonamentul pe 2 ani ,  (ab mega 8); raspunsul 69 de euro, dar abonamentul ala nu e chiar mega 8, ci mega 14 euroi, ca suplimentar trebuie sa-ti iei si extroptiune de 6 euro;

Intr-adevar o oferta foarte buna de abonament, extrem de atractiva ...pentru un tampit; pai de ce:

Sa vedem :

 

-sa spunem ca sunt client cartela : la numai 7 euro ,  3000 min retea, cu 100 nationale /int. si cu 100 de mega, adica suficient  si imi iau telefonul SAMSUNG ACE PLUS la liber (deci necodat in reteaua dvs) care ma costa 187 de euro  (de ex. http://www.gsmactiv.ro/samsung-galaxy-ace-plus-s7500_790.html) .

Asadar la un calcul simplu, costurile unui client pe cartela, pe 2 ani cat ar fi o prelungire, ar fi ( 24 luni *7 euro= 168 de euro, + telefonul de 187 euro = 355 euro). Deci, pe cartela ma costa 355 de euro.

 

-sa vedem pe abonament: 24 de luni *14 euro (Mega 8....+extraoptiune ca altfel nu se poate) +cei 69 de euro telefonul ; deci total  ..numai 405 euro ;

Cam asta ar fi avantajul de a fi abonat vodafone; platesti in plus 50 de euro la abonament;

 

In al doilea rand, haideti sa facem o paralela intre  un abonament vodafone (-sa spunem Meeeega 8 , care contine:800 min.in retea, 80 nat. si 80 de mega internet) si o extraoptiune pe cartela: la numai 7 euro ai : 3000 min in retea, 100 nat si 100 mega, sau la 9 euro , poti beneficia de 125 de min si 250 de mega , pe langa cele 3000 min in retea;

 

In concluzie, sincer cred ca va bateti joc de posesorii de abonamente ; eu unul am avut 3 la un moment dat in ultimii 8 ani ,  din care am inchis 2 , iar cel prezent, il voi inchide acum in septembrie , fiind deja formulata cererea de reziliere in acest sens, urmand sa caut oferte in catre alti furnizori de telefonie mobila, care intr-adervar stiu sa-si aprecieze posesorii de abonamente; mi-au cam ajuns ofertele dvs;

 

o seara placuta;

 

Cu stima

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna cronos82

In mare sunt de acord cu tine. Nu pot fi de acord cu calculul in care nu ai tinut cont ca la extraoptiunea de 7 euro mai platesti si tva adica 40,32 euro + eventuale comisione pentru reincarcare, ceea ce te poate conduce cam la aceeasi suma. Este adevarat insa ca la extraoptiune ai mai multe avantaje.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎05-11-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Se pare ca neseriozitatea Vodafone nu are limite. Numele meu este Ramona Radu, sunt client vodafone de aproximativ 7 ani (poate chiar mai mult) si doresc sa fac o reclamatie in legatura cu seriozitatea vodafone. 

Abonamentul a fost facut la data de 24.10.2010, pe o perioada de 2 ani, cu valoarea de 4 euro. Lunar in loc sa platesc 4 euro plateam 6. In momentul in care m-am saturat sa platesc aiurea, am sunat la vodafone sa intreb care este problema. Dupa zeci de telefoane in care am fost luata peste picior cu replici de genul : Ai consumat, platesti, in sfarsit mi s*a spus ca de fapt platesc si internet pe mobil. Aici mi-a picat fisa : in contractul meu era specificat ca nu doresc internet pe mobil. Toate bune si frumoase, am sunat din nou la vodafone si dupa aproximativ 30 de minute de cearta, am fost transferata la o persoana capabila care mi-a confirmat faptul ca abonamentul meu nu are aceasta optiune de 2 euro. Cu mii de scuze mi s-au restituit banii platiti in plus. 

 

Pe data de 10.08.2011 am fost sunata de o doamna din partea Vodafone care mi-a spus ca la ce client fidel sunt eu merit sa mi se mai bage niste minute, mentinandu-se acelasi contract. In convorbirea telefonica am specificat clar faptul ca nu doresc sa maresc perioada contractuala si nici sa mi se modifice suma aferenta acestui abonament, mi s-a dat ok-ul si a fost totul bine. Pana la prima factura unde in loc sa platesc 4 euro am platit 6. Am zis ca decat sa mai sun sa mai ma cert iar o zi intreaga cu Vodafone, sa platesc acei 6 euro datorita faptului ca aveam mai multe minute.  

 

Toate bune si frumoase pana pe data de 05.11.2012 cand am facut o cerere de portare catre operatorul Cosmote si am fost sunata de Vodafone sa mi se spuna ca de fapt eu am acceptat o prelungire cu 2 ani a abonamentului!!!! Doresc sa stiu ce trebuie facut pentru a obtine convorbirea telefonica in care mi s-a spus ca se va prelungi abonamentul pe 2 ani si ca mi se va mari suma de la 4 la 6 euro.

 

Va rog sa fiu contactata de o persoana competenta pentru a rezolva aceasta problema inainte de a apela la un avocat, deoarece sunt satula de incompetenta dumneavoastra.

 

Ma puteti contacta la numarul de telefon 072xxxxxxx sau email ramonam.radu@yahoo.com.

 

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut ramonam,

 

Imi pare rau pentru neplacerile cauzate de-a lungul timpului.

 

Am editat numarul tau de telefon pentru a-ti proteja informatiile cu caracter personal.

 

In urma discutiei telefonice pe care ai avut-o la steluta, iti pot confirma faptul ca solicitarea ta a fost deja redirectionata catre departamentul implicat. Am sa iti ofer printr-un mesaj privat numarul de inregistrare. Termenul de solutionare este de maximum 10 zile lucratoare.

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Cristina

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎05-11-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Si pentru acele 10 zile in care eu pierd oferta Cosmote cine plateste? Tot eu care am fost fraiera care am platit mereu abonamentul la timp? E normal sa mi se pretinda o taxa de reziliere cand uitati ce spune legea : Lege nr. 193/2000 reglementeaza clauzele abuzive in contractele incheiate intre comercianti si consumatori. Actul normativ, modificat prin legea Legea nr. 161/2010, prevede drept clauza abuziva impunerea consumatorului, prin contract, a unei clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale.


Sincer nu credeam ca se poate asa ceva in Romania. Multumesc frumos Vodafone

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎28-12-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua,

 

As vrea sa reclam urmatoarea situatia cu care ma confrunt in ultimile 2 saptamani.

In data de 11.12.2012 am fost contactat de doamna Andreea Bujoreanu pentru a-mi oferi o noua oferta la prelungirea unuia dintra abonamentele mele de date. In urma discutiei telefonice am acceptat prelungirea abonamentului in schimbul maririi traficului si primirii unei tablete Vodafone Smart Tab II. In data de 14.12.2012 am primit prin curier aceasta tableta. Toate bune si frumoase pana aici.

In data de 15.12.2012, deci la nici 24 de ore de la primire tableta de inchide si refuza sa mai porneasca. Crezand ca s-a epuizat bateria o las la incarcat peste noapte. In data de 16.12.2012 incerc din nou sa o pornesc si tot nu vrea. Clar blocata. Sun la *222 si anunt situatia, un angajat de acolo imi comunica sa ma duc sa o las intr-o reprezentanta si voi primi la schimb una noua pe loc, daca au pe stoc.

Ma duc in reprezentanta din Mall Baneasa unde un angajat imi spune ca daca o las la ei, o vor trimite in service si o voi primi inapoi reparata sau schimbata in 15 zile lucratoare. Specific ca nu am beneficiat de ea nici 24 de ore si normal ar fi fost sa primesc una pe loc la schimb dar dansul mi-a spus sa iau legatura cu cei de la Call Center si sa rezolv situatia. In aceste conditii am lasat tableta in baza unui Proces Verbal de predare-primire, urmand ca a doua zi (era duminica, ora 19:15 si mi s-a spus ca nu mai gasesc pe nimeni la *222 la ora aceea) sa iau legatura cu cei din Call Center si sa rezolv problema.

A doua zi, luni 17.12.2012 contactez Call Center unde imi raspunde domnul Adrian Purcarea cu care am avut o discutie lunga de 30 de min in urma careia stabilim sa ia legatura cu cei din reprezentanta si apoi ma va contacta dansul sa imi spuna care este calea de urmat.

Nu am mai primit niciun telefon.

In perioada 18 -22.12.2012 am tot contactat Call Center-ul unde am vorbit cu inca 3 sau 4 persoane printre care domnul Valentin Manciulea si domnul Mihai Malaisteanu care m-au asigurat ca vor anunta departamentele responsabile si se vor lua toate masurile pentru rezolvarea situatiei si ma vor contacta. Nimic mai fals. Nimeni nu nu m-a mai contactat.

In ziua de 23.12.2012 am hotarat sa ma duc inapoi la reprezentanta din Mall Baneasa sa verific personal ce s-a intamplat cu tableta. Ajuns acolo, in urma unei discutii cu doamna Lavinia Vacareanu descopar cu stupefactie ca tableta mea e inca in reprezentanta, ei asteptand sa ma duc eu sa o ridic, "asa cum am stabilit luni 17.12.2012 cu colegul lor de la Call Center"!! In sustinerea acestei afirmatii imi este aratat un schimb de emailuri efectuat in data de 17.12.2012 intre domnul Adrian Purcarea si domnul Drugau Constantin in care cel din urma il anunta pe primul "Avem tableta in magazin. Te rugam sa anunti clientul sa vina sa ridice tableta pentru a putea urma procedura DOA asa cum ai agreat cu el".!?!

Subliniez ca nu am agreat nimic cu nimeni in sensul ca eu sa ma duc sa ridic tableta din reprezentanta!!

Ce se intampla daca eu nu ma ducem la reprezentanta? Asteptam acasa linistit pana cand???

Doamna Lavinia Vacareanu mi-a subliniat ca ei nu pot face nimic, ca trebuie sa iau tableta si sa o trimit eu cu curierul la Vodafone. Si sa contactez persoana care mi-a facut oferta pentru orice alte reclamatii. Punct.

Neputincios in fata unei asemenea atitudini, am plecat cu tableta din magazin. Am contactat din nou departamentul Relatii cu Clientii unde am discutat cu doamna Florentina Corbu careia i-am expus din nou intreaga situatie. Si ea la fel ca ceilalti cu care am vorbit, a fost la fel de politicoasa - "voi anunta departamentele in cauza si pe doamna Andreea Bujoreanu si va vom contacta cat mai curand posibil - luni sau cel mai tarziu joi".

Luni nu s-a intamplat nimic, era de inteles era 24.12.2012. Joi am sunat eu la doamna Andreea Bujoreanu care mi-a spus ca a fost in concediu si ca urma sa ma contacteze ea in cursul zilei. Dupa o alta discutie in care a trebuit sa explic iar de la capat intreaga poveste, imi spune ca in mod normal nu se mai poate aplica procedura DOA dar ca in cazul meu sa va face o exceptie si va veni un curier sa ridice tableta. Ieri sau ce mai tarziu azi. Inca nu m-a contactat nimeni ...

 

DOA - Dead On Arrival - procedura ce spune ca sa trimit tableta inapoi prin curier daca ai primit-o prin curier, ea apoi sa fie trimisa catre service si in urma raspunsului de la service sa fie trimisa inapoi alta sau sa fie reparata.

 

 

Recapituland.

14.12.2012 primesc tableta

15.12.2012 se strica tableta

16.12.2012 un angajat Call Center ma sfatuieste sa las tableta in reprezentanta, nici vorba sa vina un curier sa o ridice

17.12.2012 doi angajati Vodafone hotarasc intre ei, fara sa ma anunte in niciun fel pe mine ca eu sa ma duc sa ridic tableta din reprezentanta Vodafone pentru ca ulterior sa o trimit inapoi la Vodafone prin curier!!

18 - 22.12.2012 discutii inutile cu diversi angajati din Call Center

23.12.2012 descopar ca tableta e inca in reprezentanta!!!

27.12.2012 discutia cu dna. Andreea Bujoreanu care ma anunta ca va veni un curier sa ridice tableta si apoi voi astepta raspunsul de la service in maxim 15 zile!

 

Cum puteti stimati angajati Vodafone sa va tratati clientii asa?

Daca luni 17.12.2012 s-a fi trimis tableta in service, maxim pe 31.12.2012 ar fi trebuit sa o primesc inapoi reparata sau schimbata, asta in cazul in care nu doreati sa o schimbati pe loc cum ar fi fost normal.

Acum daca vine curierul sa o ia, eu voi primi tableta maxim undeva pe 15.01.2013!!

Mi se pare o lipsa totala de profesionalism din partea companiei dumneavoastra!

 

 

Scuze pentru postarea foarte lunga dar si rabdarea mea a ajuns la limita.

 

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎02-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Cei mai cei...am numai cuvinte de lauda pentru ei..daca prin asta ii vrea cineva la export ca sa pot scapa de PROFESIONISTII ASTIA care-mi incarca pentru a treia oara factura..consecutiv...am nspe mailuri si am dat nspe zeci de telefoane ca sa-mi auda vocea..pentru ca..de rezolvat nu au rezolvat nimic...Prin Profesionisti...intelegeti voi tot ceea nu va putea suporta vreodata acest forum
Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut morphen,

 

Daca doresti, lasa-mi un mesaj privat care sa contina numarul de telefon implicat si valoarea precisa pe care o contesti pentru a putea efectua verificarile necesare.

 

Pentru a trimite mesaj privat este necesar sa dai click pe numele meu. Se va deschide o fereastra ca cea de mai jos in care vei avea aceasta posibilitate:

Pm Cristina.jpg

Multumesc,

Cristina