*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut seicamare
Daca ai vorbit cu cineva de la plati de la ai ai trebui sa vada acest lucru in sistemul lor si penalitatile se pot anula ( daca o sa fi vrea ) , dar nu cred ca asta sa fie cea mai mare problema a ta, ci aceea in a-ti modifica flota de numere astfel cat sa fie pe nevoile tale de comunicare.
O solutie care ti-as mai da-o este accea de a incerca sa iti modifici abonamentele astfel incat sa te poti incadra intr-o valoare mai ok........... adica.................. vezi putin ce, cat, unde si cum vorbesti ( gasesti toate datele din factura ) si uite-te de unde iti vine costul mare ( probabil cost suplimentar peste minutele gratuite si probabil din alte retele), fi foarte atent si la numerele portate ca poate fi cu 0722........ dar sa fie din Orange si sa te manance la cost. Din cate stiu eu ( de acum 2 ani ) daca iti mareai abonamentul nu plateai nici o taxa sau penalitate si aveai alte optiuni sau mai multe minute, si atunci ati mari abonamentul e posibil sa faci totusi o reducere a facturii prin diferenta de cost suplimentar ( de ex o fact de 2500 ron = 1200 abonament + 1300 cost suplimentar si tu maresti ab la 1400 ron si poti reduce prin reducerea costului suplimentar si marirea numarului de minute costul la 600 ron, rezulta o factura de 2000 ron ), e doar un exemplu, fictiv evident, de reducere factura prin marirea abonamentului, dar exemplifica o reducere de 20% a facturii totale.
Acum 3-4 ani am lucrat ( printre altelea ) ca si BSA ( Bussines Sales Advisior ), consultant pe romaneste si cam asta faceam Emoticon fericit , recomandam ( nu si semnam ) cele mai bune ( si ieftine ) oferte pentru anumite firme pe parte de telecom, IT, comunicare, retelistica Emoticon fericit, poate gasim o solutie pana primim de la Voda un raspuns si o solutie clara. Desi un act semnat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, semnat ramane.................... doar daca dai peste cineva cu mult ''customer orientation'' si atunci rezolvi mai repede. Da-mi un PM si incercam sa dam putin din coate............... poate, poate iese ceva, Emoticon foarte fericit, oricum nu ai nimic de pierdut momentan .
Adevarul e ca s-au schimbat lucrurile in ultimii 3-4 ani dar incercam macar, nu ne costa nimic.
Cu stima si o zi faina.
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Multumesc pentru idei. Ca si dovada fizica de care ma intrebi am intreaga corespondenta purtata pe mail cu partenerul, pe care am trimis-o la vodafone inca de anul trecut Ca si solutie vom adopta ceea ce am spus in primul post vom reduce la minim abonamentul vom pune toate cartelele in sertar pentru ca vodafone sa nu mai castige nimic din taxe de interconectare si vom incheia un contract cu alt operator Orange sau Cosmote pentru a utiliza serviciile lor (deja suntem in negocieri iar ofertele sunt bune reducerea ab la voda la minim + noul ab la alt operator nu va duce la crestere totala peste ceea ce platesc acum ) si in arealul nostru geografic vom recomanda "in jur " ca lumea sa evite vodafone.
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

buna seicamare

      Nu am spus sa reduci abonamentele ( ca te va costa asta niste penalizari ) am spus sa reduci costurile pe acele abonamente, sa nu ma intelegi gresit, si crede-ma din experienta iti spun un alt contract + ceea ce poti reduce de la Voda te va duce la un cost destul de mare peste cateva luni. si dat fiind ca trebuie sa semnezi un contract pe 2 ani.......... gandeste-te bine Emoticon fericit, iti spun din experienta mare atentie, ofertele de telecom sunt similare la mai toate companiile, depinde cum sunt explicate , personalizate si adaptate la nevoile clientului, am studiat multe oferte de la compani, am facut calcule si calcule si cam toti sunt tot pe acolo DAR diferenta este NEVOIA CLIENTULUI, PERSONALIZAREA SI ADAPTAREA. Nu esti primul care spune asta ( cu cartelele in sertar si cu reclama negativa ) si cu siguranta nu vei fi nici ultimul, problema este ca tu esti singurul care vei pierde aici, cartelele in sertar = costuri lunare in baza abonamentului pe servicii care nu le vei folosii si plata unor servicii paralele. Nu stiu cu ce se ocupa firma ta dar cred ca nu ai chef sa ARUNCI niste bani doar ca sa faci reclama negativa cuiva, poti face antireclama ( sau cum vrei sa ii spui ) si fara sa platesti Emoticon foarte fericit.

       Voda a ajuns prea mare si nu moare, nici nu o duce mai bine cu 1,2,5 clienti , are destule milioane si destui bani de investit in clienti ''strategici'' , tu insa nu esti atat de mare ( parerea mea ) ca sa platesti in paralel 2 servicii si sa folosesti numai 1 si al 2-lea sa faci reclama negativa unui gigant. Mare grija aici.................. posibil sa cai intr-o capcana in care au cazut multi ca tine ( suparati oamenii pot lua decizi gresite ) .

       Sa nu crezi cumva ca lucrez cu Vodafone, nu tata , dimpotriva, in ochii mei Vodafone nu are nici valoarea unui scobitor, dar sunt de fel inginer si imi place sa gandesc si sa calculez.

       Hai sa gasim o solutie impreuna da-mi un PM sau un mail pe flavius.chiper@gmail.com cu o factura si zi-mi putin cate numere ai si ce tip de abonament ai si poate gasim ceva; plus ca, raman de parere ca mai am inca cunostinte prin ale telecomului Emoticon care face cu ochiul

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Acum 3 zile in urma,m-a sunat o d-na amabila de la Vodafone(mai putin conteaza numele) sa ma anunte ca a observat existentza unei plati lunare de 1,4 euro pentru serviciul PC Protection Acces GOLD,dintr-un total de 20,4 euro cat insumeaza factura.Serviciul nu l-am activat si implicit nu-l folosesc,dar pentru el sunt taxat(corect ,asa cum este stipulat in contract).

   Pe mai departe,s-a oferit sa ma ajute sa mai reduc cativa banuti la factura ,prin anularea acestui serviciu...

  "Bun asa!" ,zic eu."Nu este o mare reducere,cei aprox. 6 roni,dar pentru ca exista disponibilitatea din partea Vodafone,sunt de acord".

   ...cu conditia ca sa fiu de acord sa raman inca un an ,pe baza de contract ,clientul lor.Asta inseamna inca 2 luni peste perioada limita a actualului contract.

    Si aici balonul de sapun s-a spart.

    Pentru cele 10 luni cat mai am obligatoriu la Vodafone,as fi avut o reducere de 14 euro.

Daca as fi fost de acord cu noua clauza,asta m-ar  fi facut sa platesc inca 38 euro pentru cele doua luni finale,in conditiile in care Vodafone are cunostinta ca peste 3 luni eu voi face trecerea la un alt operator, care are o retea la fel de buna ,in zona, ca si cea de la Vodafone,preturile aproximativ  cam aceleasi cu cele de aici,dar cu  cantitatile pachetelor mi mari decat cele de la Vodafone.

Asta face diferentza!

Abonametul meu va fi minimizat la cost si plasat unui  utilizator CUNOSCUT,care sa-l foloseasca.

La un simplu calcul matematic,unde este reducerea despre care s-a vorbit,cand de fapt se incearca sa fiu pacalit sa mai platesc obligatoriu inca 2 luni?

 

     Nemultumirea mea este ca se incearca tot felul de artificii de marketing,sub haina unei amabilitati ipocrite,dar care nu urmareste decat castigul.

Bani,bani si iar bani,cu orice pret.

   Daca tot vor sa ofere ceva mai mult ,sa ofere ca sa castigam amandoi;si eu si Vodafone.

 

 

Tot ce pot face este sa  vad dincolo de ce imi arata ei,sa aud dincolo de ce imi zic ei,si sa citesc printre randurile  care mi le infatiseaza ei.Caci daca nu deschid ochii bine de la inceput,degeaba mi se umezesc mai tarziu


Vodafone
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

micutujhon

         Pentru tine un cuvant........... telesales, este cea mai buna unealta de sales si cea mai ieftina..................... deci cam cu asta te-ai confruntat tu aici.  tre sa ne obisnuim este un trend de bussines........... Emoticon foarte fericit.

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

In data de 3 am postat prima data . Azi suntem in data de 10 aproape de pranz si desi moderatoarea forumului mi-a spus ca a comunicat problema pana la nivel de manager nimeni de la *222 nu m-a contactat (telefon/mail) pentru a oferi o solutie.....Azi am sunat la ei operatoarea cu care am vorbit  ( amabila vocal dar atat ) a spus ca va lua legatura cu alt coleg care se ocupa de caz si voi fi contactat ....Maine  e sambata poimaine duminica cand acel departament   "special " nu lucreaza iar saptaman viitoare e data de facturare .... Va las pe voi sa trageti concluzii.

Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

seicamare,
Intelegi de ce ti-am spus sa gasim impreuna o solutie, pana sa iti raspunda cei de la dep de rel clienti.
Sper sa rezolvi insa si sa sti ca o asemenea problema poate sa dureze din pricina dep. implicata, direct sales, bussines , colaboratorul ....... etc. posibil sapt viitoare sa primesti un raspuns.

toate cele bune.
Membru de bază
Postări: 196
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, seicamare!

 

Iti confirm inca o data ca la situatia ta se lucreaza. Intr-adevar, am trimis mai departe solicitarea si ramane sa primesti un raspuns.Ti s-a oferit o solutie pentru problemele descrise, insa, avand in vedere ca o consideri insuficienta, procesul de luare a deciziei a fost reluat.

De aceea, sunt implicate mai multe persoane in acest proces si dureaza mai mult timp. In mod normal, termenul de raspuns la o astfel de solicitare este de 30 de zile (acesta este termenul legal). Facem tot posibilul sa grabim lucrurile in cazul tau.

 

Te asigur de intreaga noastra disponibilitate in vederea identificarii celei mai bune solutii pentru situatia cu care te confrunti si te rog sa ai rabdare pentru ca vei avea un raspuns cat mai repede posibil.

 

Multumesc!


Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

dragul meu staff (moderatori) angajati vodafone ce parere aveti de problema mea

de 2 luni de zile ma lupt cu disperare sa rezolv problema cu 2 optiuni d einternet care le platesc fara sa le pot utiliza deoarece in zona pentru care am facut sesizare nu aveti acoperire de date?

de fiecare data cand sun la *222 ma mintiti ca inca se lucreaza la problema mea si ca v-oi fi contactat in 24 de ore ba in 48 ba in maxim 5 zile lucratoare si ca de obicei cum am vazut si mai sus la alti napastuiti in aceesi situatie cu mine sunt dus cu minciuna si amanat numai numai poate am sa ma las pagubas

dar nu e asa strang dovezi si merg catre autoritatile competente ca sa va traga la raspundere pentru ,,profesionalismul'' si corectitudinea serviciilor care le oferiti clientilor

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Salut blackshaddow,

 

Am vazut postarea ta si la alte subiecte.

Ai trimis vreun mesaj privat cu numerele in cauza catre unul dintre colegii mei moderatori, pentru a putea face verificarile necesare legate de situatia ta?

In cazul in care nu ai trimis inca datele, trimite-mi mie un mesaj privat cu acestea, pentru a te putea ajuta.

 

Claudiu