*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

vai de mama mea vai de capul meu si de sanatatile mele mintale de cate telefoane am dat la *222 si acelas raspuns ,,sesizarea dvs este inca in curs de solutionare,in momentul in care v-om avea un raspuns colegii mei va v-or contacta'' fraza asta am invatat-o pe derost ca numai asta o stiu operatorii de la serviciul *222
am trimis acum un mesaj unui moderator sper ca macar in ultimul ceas sa se rezolve si problema mea
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Iti doresc multa bafta blackshaddow,in rezolvarea problemei.Sa ne anunti si pe noi,daca ai primit un raspuns si o solutionare favorabila.Chiar sunt curios sa aud ,cum "un lup e mancat de oaie"


Vodafone
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

tare asta cu lupul
las ca mai vorbim noi deja am facut reclamatie la ANCOM autoritatea pentru reglementare in comunicatii si astept un raspuns de la ei dupa care ma mut la ANPC si iar astept raspuns si d ela ai dupa cate la tribunal trailear neamu ca numai pot nervii mei sunt la pamant de fapt undeva sub pamant adanc
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

In ultimele saptamani m-am transformat si eu in telefonista, am apelat de nu stiu cate ori *555 (prefer sa intru direct cu un operator, nu-mi place sa stau de vb cu robotii) si credeti-ma, nu imi face placere.

 Anul trecut ne-am mutat intr-un alt apartament, dar presupun datorita locatiei, internetul nu mai functioneaza, se deconecteaza la cateva secunde. Am anuntat la vremea respectiva dar nu s-a facut nimic, ma puneau sa dezinstalez antivirusul, sa scot firewall-ul, probleme de SO.... asa ca am lasat-o balta, nu aveam timp de asta deoarece eram cu bebe mic. 

 Luna trecuta am sunat sa anunt incheierea contractului de internet la sfarsitul lunii martie. Mi s-a spus ca voi fi contactata si am fost, de catre o domnisoara  (nu dau nume) care mi-a oferit sa-mi reduca abonamentul de la vreo 11 euro cat plateam (nici nu mai stiu exact) la 5 euro si ceva si sa-mi trimita un alt modem mai bun. Mi-a spus de asemeni ca am 10 zile perioada de proba, in cazul in care nu merge, pot sa-l returnez. Domnisoara era foarte grabita sa-mi inregistreze acordul (acum imi pare rau ca am stat sa o ascult, putea fi mai amabila), si am intrerupt-o de 3 sau 4 ori pentru a repeta conditiile contractului, perioada de proba, tot. Am vrut sa ma asigur ca am inteles bine conditiile si nu ma pacalasc cum am facut-o inainte, cand am fost contactata pentru un upgrade la contractul de internet si ulterior am aflat ca odata cu asta contractul meu s-a prelungit pentru inca un an de la data modificarii.

  Dupa ce m-am asigurat ca am inteles tot, domnisoara a spus poezia iar eu am spus "da" ca la starea civila.

 Internetul tot nu functioneaza si am anuntat ca renunt la contract, dar lucrul acesta nu a fost posibil deoarece AM DEPASIT TRAFICUL DE 100M !!!!!! Am fost uimita ca un afis cand am auzit asta si am intrebat de ce nu mi-au spus de conditia asta???? Replica: "va trimitem inregistrarea unde v-am spus iar dvs. ati fost de acord". Ce sa-mi trimita??? Poezia spusa de ea? Am spus da, dar am crezut ca am lamurit conditiile inaine ca ea sa citeasca textul contractului!!! De ce nu mi-a spus de limitarea de trafic cand am discutat inainte, ci doar de cele 10 zile de incercare???? Sa asculte inregistrarea sa vada de cate ori am intrebat-o si am intrerupt-o din poezie!!!!

 Cand am sunat sa anunt ca renunt, de ce au facut cu mine speedtest, deschide youtube, inchide...vreo 30 de minute, de ce nu mi-au spus atunci, vezi ca depasiti traficul si nu mai puteti renunta la contract?!!!!! Ori au avut interesul sa ma plimbe asa ca sa pot depasi? Iar eu ca proasta, am vorbit cu acel domn (pe banii mei) si am facut ce mi-a cerut!

 

Ma simt inselata a doua oara, daca prima data am spus ok, de data asta nu mai ramane asa.

Am 3 abonamente de voce de cate 7 euro fiecare, intr-un an, faceti socoteala sunt 252 euro, internetul costa 5-6 euro..intr-un an 72 de euro. E simplu cine pierde bani. Daca nu se rezolva, voi suporta inca un an, dupa care-l voi inchide.

Deja am facut cerere de inchidere a 2 abonamente de voce si voi trece la alt operator, iar pentru al 3-lea care este sub contract, voi face acelasi lucru la anul.

Sunt foarte dezamagita de ce s-a intamplat, mai ales ca eram loiala vodafonului.

 

Mai nou, din cele 5533 de puncte de loialitate, tocmai am aflat ca au fost consumate 4700, nu stiu pe ce si cine a cerut asta, iar din client gold am fost retrogradata la silver, pentru ca nu indeplinesc conditiile.

 

Imi pare rau ca s-a ajuns la asta, dar ca sfat, alegeti oamenii care ridica receptorul mai atent, o vorba buna si placuta va aduce un contract. Asa am incheiat eu al 3-lea contract de voce, datorita unui domn care a fost de nota 20 la telefon (pacat ca nu i-am retinut numele, dar stiu ca este de la loialitate).

 

Va urez succes!

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna, seicamare! Iti confirm inca o data ca la situatia ta se lucreaza. Intr-adevar, am trimis mai departe solicitarea si ramane sa primesti un raspuns.Ti s-a oferit o solutie pentru problemele descrise, insa, avand in vedere ca o consideri insuficienta, procesul de luare a deciziei a fost reluat. De aceea, sunt implicate mai multe persoane in acest proces si dureaza mai mult timp. In mod normal, termenul de raspuns la o astfel de solicitare este de 30 de zile (acesta este termenul legal). Facem tot posibilul sa grabim lucrurile in cazul tau. Te asigur de intreaga noastra disponibilitate in vederea identificarii celei mai bune solutii pentru situatia cu care te confrunti si te rog sa ai rabdare pentru ca vei avea un raspuns cat mai repede posibil. Multumesc!

 

La situatia mea vad ca se lucreaza din data de 7 decembrie de cand am trimis prima reclamatie....De cand am postat prima  data pe forum nu m-a sunat nimeni de la Vodafone.  Stiu ca termenul maxim este de 30 de zile este singurul lucru pe cu care toti operatorii cu care am vorbit au fost de acord....Eu am rabdare dar am pe banii mei pentru ca voi mi-ati calculat si incasat penalitati la factura contestatata si nesolutionata iar contul era in asteptare......In 18 mi se va emite factura , transmite te rog colegilor care "lucreaza " ca daca si aceasta va fi ca celelalte si problemele pe care le tot reclam nu se rezolva pot intrerupe "lucrul" la situatia mea pentru ca , cartelele vor ajunge in sertar, abonamentul il reducem la minim si vom vorbi alternativ in alta retea pana expira contractul cu Vodafone.  

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Tocmai am aflat ca cele 4712 puncte care-mi disparusera au fost folosite pentru reducerea abonamentului de internetEmoticon surprins.

Pai ce reducere este asta de 47 de eur??? Plateam jumatate de an internetul!

Precizez ca eu nu am cerut sa mi se foloseasca punctele, nici nu am pomenit de ele.

Nu stiu cine s-a hotarat sa imi faca acest serviciu, dar...nu multumesc.

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

@micutuljhon-uite ca lupu' a fost mancat de oaie
am primit mail azi de la vodafone in care sunt anuntat ca mi se v-a inchide optiunea de interne si banii care i-am platit pe aceasta optiune timp de 2 luni imi v-or fi scazuti din factura.
acum sa vedem daca se tin de cuvant ca io pana nu vad ceva clar si pe hartie pe vorbele vodafone numai dau 2 lei
@catalina cauta postarile mele si vezi ce aveam de gand sa le fac eu daca nu rezolvau situatia mea poate te ajuta cu ceva
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Felicitari,blackshaddow!

 

Ma bucur pentru tine,si in acelasi timp, de apreciat pentru Vodafone.caci iata,ca se poate.

Dar cu o rezolvare ,aprecierea aceasta aproape ca este nesemnificativa,cand exista un ocean de atatea nemultumiri.

Mai au de lucrat.

Nu numai bani sunt importanti.


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna Catalina,

 

Trimite-mi un mesaj privat cu numarul aferent abonamentului de internet sau contul de client, pentru a verifica situatia.

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

   "I-a spus in recorded ca are reducere de 4 euro pe luna/ 12 luni pentru vechime si prin cheltuirea punctelor de loialitate", acesta este raspunsul pe mail (am fost pusa la Cc) referitor la consumarea punctelor de loialitate. 

 

  • In primul rand asta nu se cheama reducere, se cheama plata in avans cu puncte de loialitate.
  • In al 2-lea rand, acum aud prima data de reducere si puncte, discutia cu Andreea Dragusin (dau si numele acum) a fost de oferta de 5 eur si ceva. Pai daca-i adun si pe cei 4 eur fac cat vechiul abonament.

Ideea este ca NU am pomenit cuvantul punct in discutie. Eu cred ca au ascultat alta inregistrare. Am cerut-o si eu.

Sunt uimita, iar acum de-a dreptul furioasa. Scuze!