*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seicamare,

 

Verific situatia contului tau si revin la tine cu raspuns atunci cand il am.

 

Multumesc frumos,

Irina.

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Ceva noutati in legatura cu acel raspuns ? Nici colegul dvs Bogdan Zlat nu mai da nici un semn de viata. Totusi traim inconjurati de tehnologie dureaza cateva minute pana se verifica o aplicatie.....Emoticon furios

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seicamare,

 

Am realizat toate verificarile necesare si vreau sa te asigur de faptul ca situatia contului tau este exact cea descrisa de colegul meu Bogdan.

Nu mai ai perioada contractuala pe numerele mentionate.

 

Multumesc,

Irina.

 

 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-04-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna Catalina,

 

Asa cum prea bine ai mentionat era suficient sa fii atenta la ce iti spunea persoana respectiva. Din ce ai scris tu acolo se intelege clar ca iti ia punctele.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-04-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna  dimineata.Am  citit  acest topic de  la cap la coada si ma  cam iau cu miinile de  cap.Vad ca toti moderatorii sint amabili la  orice  caz,dar nici  un  caz nu  se rezolva.Eu  astazi am facut  marea greseala sa  imi  fac abonament  la vodafone.Doamna care  mi-a facut abonamentul mi-a spus ca  nu  stie sa  imi spuna  cite  minute nationale,si minute  in  retea  am primit,iar minutele  intregi le  primesc  in  data de 14 .04.2012. am incercat eu  sa aflu cite  minute nationale si cite  in  retea am,pina  in  data de 14 dar  nu  reusesc  nicicum.Daca apelez serviciul *100#,mi  se spune  ca  "operatia nu  a reusit".Acum  ca am  citit acest topic,vad ca  problema mea este  cea mai mica pe aici.Tot acum am  vazut ca  apelurile catre serviciul realtii cu clientii,efectuate  din  retaua vodafone si din  tara, nu sint toate  gratuite.acest lucru ,nu mi-a fost spus  atunci cind am  facut acest abonament.

    Pentru toti  cei  care aveti problemele nerezolvate pina acum,rezolvarea este simpla.Apelati cu incredere la  OPC,apoi actionati in instanta firma  vodafone.Nu are  rost sa  pierdeti  vremea  cu tot  felul  de  povesti spuse  la telefon sau scrise  pe forum.Eu  am umblat  4  luni pina  la rds si acasa ca  nu aveam net,iar  lucrurile s-au  rezolvat urgent dupa ce am trecut  pe  la  OPC,apoi i-am  dat in judecata.Va rog sa  ma  credeti  ca si dupa ce a trecut un  an  de  zile de  la finalizarea  procesului,primesc telefoane de  la rds si  sint  intrebat daca  totul  este ok.

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Draga portat, ai dreptate, trebuia sa ascult toata poezia cu atentie, nu sa ma bazez pe discutia avuta inainte de inregistrare.
Oricum, totul s-a rezolvat multumita prietenilor de pe forum si, pot spune, si a unor moderatori.
Folosirea punctelor in acest fel a fost un avantaj pentru mine, cum bine stiti nu le mai putem utiliza pentru plata facturii, doar pentru minute, ceea ce eu nu am nevoie, sau achizitii din magazin.
Am ramas loiala vodafone pentru ca am vazut ca SE POATE, pentru ca exista persoane care te pot ajuta, mai ales aici pe forum.
Oricine poate trece printr-o situatie similara, si crede-ma, nu este placut.
Prostia doare uneori, mai ales in orgoliul personal.
E bine cand totul se termina cu bine, si asta le doresc si celor care inca intampina probleme.
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut "jeli",

 

Daca vei avea un pic de rabdare sa navighezi cu atentie pe forum, vei vedea subiecte rezolvate, situatii multumitoare si raspunsuri adecvate.

 

In cazul in care ai nevoie de ajutor cu privire la situatiile intampinate de tine, imi poti trimite un mesaj privat cu numarul tau de telefon si te ajut cu placere.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna Catalina,

 

Iti multumesc pentru mesajul postat.

Feed-back-ul tau catre moderatori (si nu numai) este oricand bine-venit.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-04-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Va multumesc frumos.Cazul meu  a fost rezolvat dupa o lunga discutie cu un operator de  la  "222",si mi  s-a spus ca  fost  o eroare  in  sistemul  vodafone.Deocamdata  la mine totul functioneaza.Va  multumesc inca  o data.

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Da , uitati-va si la mine deoarece eu am deschis topicul si nu s-a rezolvat inca situatia. Vorba colegului de mai sus operatori amabili dar atat.  Dupa ce am negociat un nou contract cu un reprezentant zonal (d-ra Oana Ciulei ) si se parea ca vom finaliza,  imi spune azi  ca nu se poate ca suntem sub perioada contractuala.....acel contract initial la care faceam referire la inceputul topicului. Desi toata lumea imi spunea anterior ca totul este ok ca situatia s-a rezolvat .  Inca odata se confirma ca la Vodafone nu stie stanga ce face dreapta. Jenant......