*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seicamare,

 

Am sa verific cu reprezentantul zonal situatia pentru a vedea unde intampina probleme deoarece, dupa cum iti spuneam anterior, numerele despre care am discutat nu se afla sub perioada contractuala. Revin cu raspunsul la tine atunci cand il am.

 

Multumesc,

Irina.

Membru cu acte în regulă
Postări: 350
Înregistrat: ‎30-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

da foarte sincer si corect,daca ar fi mai multi ca tine sigur am avea mai multe satisfacti si ar merge bine multe lucruri in bine.

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Pentru moderatoare .

 

Buna ziua ti-am trimis un mesaj pe mail nu am primit nici un raspuns inapoi. 

 

Referitor la cealalta problema treaba este chiar interesanta : 

 

 - colegul tau Bogdan Zlat m-a rugat sa intrerup negocierile cu reprezentanta zonala - partener (Oana Ciulei ) deoarece voi fi contactat de un coleg de la departamentul vostru intern pentru o noua oferta

 - nu m-a cautat nici un coleg dar am primit un sms semnat Vodafone in care mi se spune ca voi fi contactat in termen de 8 zile ????!!!!!

 - in schimb m-a contactat Oana Ciulei,  i-am trimis un mail miercuri la care nu mi-a raspuns (azi mi-a trimis un sms ca a fost pe teren si nu a fost la birou .....ma intreb si eu reprezentantii nu au si ei in masina un laptop sau un blackberry sa raspunda  la mailuri ? nu cred ca au acces la internet doar la birou pe linie fixa Romtelecom...) 

Cred ca sunt 2 ipoteze ori sunt siguri ca vom semna un nou contract cu Vodafone si se inseala ori pur si simplu nu-i intereseaza daca un client semneaza cu ei sau porteaza ....si atunci ar fi intersant ca acest mail sa ajunga la un sef superior.... 

 

Peste toate cele de mai sus , tot asteptand sa clarific noua oferta cu "cineva " de la Vodafone mi-a venit noua factura ...deoarece contractul tocmia ce a expirat ......factura e mai mare ..... 

 

Eu de luni reiau negocierile pentru portare in Cosmote sa Orange, chiar nu mai inteleg nimic din varza asta din bucatarie interna de la Vodafone..... 

 

 

  

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna seicamare,

 

Vei fi contactat de catre un coleg din departamentul de ofertare in decursul saptamanii urmatoare pentru a discuta toate aceste aspecte, am solicitat sa se realizeze acest lucru cu prioritate.

 

Iti doresc o seara cat mai placuta si weekend frumos!

 

Multumesc,

Irina.

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎17-05-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

buna ziua.....suntem fffff nemultumiti de serviciile vodafone .....am fost mintiti si am avut incredere in operatoriii vodafone...una este oferta la telefon si altul este contractul....am fost sunati de un operator ffff insistent vreo saptamana zi de zi cu o oferta de internet si anume un modem pentru care vom plati 25 de lei pe AN anul acesta si alti 30 de lei pe anul viitor.....specific ca operatorul a spus pe AN nu pe luna.....si fiind atat de insistenti am acceptat zicand ca la urma urmei pentru 55de lei pe 2 doi nu e mai nimic.....dar surpriza suprizelor suntem taxati cu 7 euro pe luna iar anul urmator cu 9 euro pe luna......vrem sa reziliem contractul dar pt asta tot noi care am fost mintiti  trebuie sa platim daune de 250 de euro.......sper sa rezolvam problema daca nu vom renunta la serviciile vodafone ....RUSINE RUSINE vodafone

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna loremiha.

 

Te rog trimite-mi un mesaj privat cu numarul tau de telefon si voi verifica situatia prezentata de tine.

 

Multumesc,

Ramona

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna loremiha,

Am inregistrat o cerere in vederea solutionarii acestei probleme. Termenul de raspuns este de 5 zile lucratoare, iar numarul de inregistrare a cererii este 11283116.

Multumesc,
Paul
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎17-05-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Au trecut cele 5 zile in care problema nu s-a rezolvat....sa va fie rusine cum va tratati clientii.Interesul vostru e doar sa luati bani si atat. Suntem mintiti incontinuare........Mare RUSINE.....oricum pe noi o sa ne pierdeti ca si clienti ,probabil nesimnificativ pentru voi...dar cu timpu daca continuati asa lumea isi va da seama........RUSINE RUSINE   sa va fie!!!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut "loremiha",

 

In data de 24 Mai ai fost apelat, iar reprezentantul a purtat o discutie telefonica legata de cazul mentionat de tine, in urma careia s-au luat deciziile finale.

 

Ti-am trimis mesaj privat cu detaliile rezolutiei finale, discutate si in apelul de saptamana trecuta.

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎23-04-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Revin cu feedback dupa o interactiune ce m-a nemultumim (*222).

1 - De ce mi-a fost refuzata cererea repetata (de cel putin 5 ori) de a vorbi cu un superior. Am inteles de la domnisoara agent ca nu imi poate rezolva problema, tocmai de asta vroiam s-o aud si din gura unui sef de tura. Efectiv mi-a refuzat cererea de fiecare data, spunand ca nu poate sa ma ajute nici superiorul. Ok, poate ca asa e, dar de ce mi se refuza dreptul de a vorbi cu respectivul? E regula de baza in relatii cu clientii, cand ti se cere superior sa-l dai la telefon (exceptand cazurile in care clientul nu-si dezvaluie identitatea sau motivul pentru care suna).

2 - Mi se pare stupid ca pe o comanda plasata online nu se poate schimba culoarea telefonului, doar s-o anulez si s-o plasez din nou. Prin anulare rezulta mai multe neplaceri, cum ar fi ca iti pierzi prioritatea, plus dureaza pana iti primesti banii inapoi pe card si poate nu despui pe loc de suma necesara. In fine, referitor la comanda probabil ca o voi pastra.

Mai mult m-a deranjat punctul 1.

 

L.E. mentionez ca schimbarea culorii telefonului no o doream doar asa ca mi-au venit mie pitici pe creier, ci din cauza ca tocmai a anuntat VF ca se intarzie livrarea la cel pe care mi-l promisesera si pe care il platisem.