*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 276
Înregistrat: ‎01-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Punctul 2/.

Asta este procedura. As am patit si eu. Capsoman cum sunt am comandat cel mai cool hotspot ,doar ca la mine in zona din cauza semnalului n-a vrut sa functioneze la parametri si pace. Am contactat serviciul cu pricina si i-am rugat sa imi trimita altul si eu sa il inapoiez pe al meu cu acelasi curier. N-a mers. A trebuit sa trimit inapoi eu mai intai dispozitivul si s-a anulat apoi comanda ,eu putand de asta data sa comand modemul dorit. N-am platit decat returul.Au si ei niste reguli si trebuie sa le respecte. Magazinul online Vodafone nu-i chiar okazii.ro

Sa auzim de bine.

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna natarau.

 

Imi pare rau pentru situatia neplacuta care s-a creat. Spune-mi, te rog, daca doresti sa te contacteze un superior si te voi pune in legatura cu el.

 

Multumesc,

Ramona

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎23-04-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna!

 

Nu, Ramona, nu este nevoie. Oricum intre timp am reusit sa imi rezolv oarecum problema.

Dar multumesc.

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-06-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna... Am si eu o problema care trebuie rezolvata ca sa beneficiez si eu de banii pe care ii dau pentru reincarcare...Am incarcat contul , am primit minutele insa am putut beneficia de oferta numai 2 saptamani . Oferta e valabila 31 de zile .. Am tastat *123# si am primit mesaj care imi zice ca mai am vro 2500 de minute si sms-uri in vodafone care sunt valabile pana in 19 iunie 2012 .. Care este problema ?? Eu sunt elev .. nu am nici un venit .. raman cu paguba?? Va rog rezolvati cat mai repede problema!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna 0737165289,

 

Ai un mesaj privat de la mine. Astept raspunsul tau pentru a te putea ajuta cu aceasta solicitare.

 

Multumesc,

Irina.

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎31-05-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

fiecare angajat de la *222 are un superior? Ce face acest superior?

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna RobertW,

Te putem ajuta?

Multumesc, Mirela
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎29-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut,

O sa expun pe scurt problema mea aici dupa ce am incercat fara succes sa intru in legatura cu un operator(am incercat toate codurile posibile *222 12101...). Situatia este urmatoarea. Am achizitionat de la Vodafone acum aprox 6 luni un tel mobil + prelungire abonament. In urma cu ceva timp am constatat cu surprindere ca nu mai functioneaza asa ca m-am prezentat cu el in cel mai apropiat magazin vodafone unde l-am predat si am primit in schimb un proces verbal in care este specificat clar termenul de solutionare a defectului, respectiv 15 zile calendaristice. Evident cele 15 zile au trecut si nici urma de telefon. mentionez ca la predarea tel mi s-a oprit factura fiscala si garantia si NU mi s-a oferit un telefon in schimb!!!

Va rog sa ma informati de urgenta despre motivele intarzierii.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut georges!

 

 Pe viitor,pentru a intra in legatura cu un operator,trebuie sa apelezi *222, apoi sa urmezi cu rabdare meniul110,si vei fi directionat catre unul.

 

Ionut


Vodafone
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna georges,
 
Lasa-mi, te rog, un mesaj privat  care sa contina numarul tau de telefon, IMEI-ul si modelul telefonului pentru a putea face verificarile necesare si a te ajuta cu aceasta solicitare.
 
Multumesc,
Alina