*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Georges, am redirectionat situatia ta mai departe iar in momentul in care voi avea un raspuns revin.
 
 
Multumesc,
Alina
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna georges,

 

 

Mi s-a comunicat ca terminalul a fost reparat si expediat in data de 3 iulie prin Cargus. Te rog sa-mi confirmi aceasta informatie si sa-mi spui daca este totul ok.

 

 

Multumesc,

Alina

De-al casei
Postări: 94
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna ziua

m a sunat azi dra timea tolbaru in legatura cu terminalul meu nokia 6303

care de cand l am luat a fost in service de 5 ori pana acum si il voi retrimite curand pt aceeasi vesnica problema sunet casca

nu este posibil ca un telefon care va intra in service pt a 6 a oara sa nu fie inlocuit

daca telefonul de data asta nu va fi inlocuit ma voi adresa ANPC Dolj

acest telefon are un defect hardware din fabrica pt ca persista in aceeasi vesnic defect

casca !

in speranta ca mi se va inlocui telefonul dra timea asteapta un raspuns de la service

multumesc

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut,

 

Daca doresti sa te ajutam cu privire la aceasta situatie, astept mesajul tau privat cu datele telefonului trimis in service. 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Salut,

 

Postarea din data de 4 Iulie 2012, ora 16:15 a fost stearsa pentru nerespectarea regulamentului forumului Vodafone. 

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎29-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

Buna georges,

 

 

Mi s-a comunicat ca terminalul a fost reparat si expediat in data de 3 iulie prin Cargus. Te rog sa-mi confirmi aceasta informatie si sa-mi spui daca este totul ok.

 

 

Multumesc,

Alina

 

Problema a fost rezolvata. Multumesc

De-al casei
Postări: 94
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

cum sa nu iei campii ??!!

client gold cu facturi de peste 120 de lei luna de luna

imi da robotul amanare de plata 3 zile?!!!

factura curenta este de 117 vreau o amanare urgenta pana pe 13 avand in vedere ca azi e deja 8 iar scadenta facturii a trecut ,era ieri

daca raman fara ton jur ca o achit la craciun !

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna connex,

 

 

Amanarea de plata se acorda in functie de bonitatea clientului. Pe contul tau ultimele 6 amanari de plata inregistrate nu au fost onorate la timp, iar numarul de zile pe care il poti prelungi pentru a achita factura este cel de la *224.

 

Multumesc,

Ramona

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎01-05-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

[ Editat ]

am un tel in service din data de20.07.2012 au trecut cele 15 zile din contract si nici un rezultat ba chiar mai mult am sunat la vodafone iar dupa o discutie fara nici o lamurire cu dna adriana constantin mi sa inchis tel in nas.Cu cine  as putea vb pt a afla un raspuns si pt ai face o reclamatie dna?      tel 07********

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reclamatii si nemultumiri

Buna clauadi3 si bine ai venit pe forum!

 

Pentru a putea face verificarile necesare referitoare la telefonul tau aflat in service am nevoie de IMEI-ul telefonului pe care mi-l poti lasa intr-un mesaj privat.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

 

De asemenea, voi adresa sesizarea ta cu privire la colega mea.

 

Multumesc,

Irina