*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎25-03-2014
0

Reziliere contract

Buna ziua,

In data de 06.03.2014 am sunat prima oara la serviciul clienti VDF pentru renuntarea la abonament si mi s-a spus ca un alt operator va reveni cu un apel pentru a discuta despre rezilierea abonamentului. Astazi este deja data de 25.03.2014 si nu am fost contactata de nimeni cu toate ca in toata aceasta perioada de 3 saptamani am sunat de nenumarate ori pentru a incheia acest contract si de fiecare data mi s-a oferit acelasi raspuns ca urmeaza sa fiu contactata de dl Stoian Ionut. Ce ar trebui sa mai fac pentru a putea renunta la aboamentul VDF deoarece mi se pare ca sunt obligata sa raman in aceasta retea cu servicii de proasta calitate si angajati slab pregatiti si dezinteresati????

 

Astept cu interes raspunsul dvs.
Multumesc.

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Reziliere contract

Bine ai venit pe forum, Oana!

 

Te rog sa imi lasi numarul in cauza in mod privat pentru a verifica cele prezentate.

 

In cazul in care nu stiai deja, pentru a-mi trimite mesaj este necesar sa dai click pe numele meu de utilizator si se va deschide o fereastra precum cea din exemplu unde vei avea aceasta posibilitate:

 

Roberta.jpeg

 

Multumesc,

Roberta