*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-11-2015
0

Reziliere contract

Va rog sa imi anulati contractul la cele doua abonamente.Astept de o saptamana o oferta si nimica.Azi imi expira contractele la dv si vad ca mi sa prelungit cu inca 2 ani.Eu nu am semnat nici un contract.Mi sa spus ca o sa fiu contactat pentru o oferta ,dar nu am primit inca nimica.

Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract

Buna, 

 

Sa intelegem ca nu esti de acord cu oferta actuala? Observ ca ai primit un e-mail cu privire la acel abonament, e-mail la care ai raspuns afirmativ. De asemenea, pe langa abonament, ai decis ca iti doresti si un nou dispozitiv de la noi. 

 

In situatia in care te-ai razgandit cu privire la aceasta oferta, te rugam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

 

Multumesc,

Madalina 

 

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-09-2018
0

Re: Reziliere contract

Doresc rezilierea unui contract din 22.08.2018. Am sunat la 037222222 si am mers la magazin pt reziliere si imi tot cer sa platesc acei 100€ considerati ca fiind abuzivi. Am completat formularul de mail pt contact dar nu am primit nicio confirmare cum ca e-mail-ul a fost trimis. Va rog sa imu dati o adresa de e-mail unde pot trimite cererea de reziliere.
Highlighted
Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract

Buna, Ioana!

Recomandarea noastra este sa ne oferi numarul de telefon in cauza impreuna cu mai multe detalii legate de solicitarea ta si numele de utilizator de pe Facebook in subiect printr-un email la adresa socialmedia_ro@vodafone.com, noi vom verifica si te vom ajuta cu drag.

Madalina