*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎12-12-2015
0

Rezolvare factura!

Buna ziua!
Sunt abonat Vodafone .
La inceputul lunii octombrie , am primit  din partea Vodafone,in aplicatia My Vodafone, o oferta cu un nou abonament Family 6 cu tot cu un telefon Samsung.Am fost sunata , convorbirea a fost inregistrata de operatoarea Vodafone, s-au stabilit atunci toate detaliile pt. trimiterea telefonului si a abonamentului.Am precizat la telefon ca mi-am schimbat numele , adresa si C.I.
Dupa aprox.o  saptamana , la data de 12 octombrie 2018, m-a sunat d-l de la firma de curierat ca am primit pachetul, pe care nu m-i l-a putut da deoarece era pe vechiul nume si eu aveam alt C.I,deci a fost trimis inapoi la Bucuresti.Iar am fost sunata, am explicat ce s-a intamplat, urmand sa-mi trimita iar pachetul .La data de 25 octombrie(conform mesajelor primite),iar cobor....surpriza , acelasi domn, acelasi pachet PE ACELASI NUME , aceeasi problema...cu numele si C.I.,pachetul pleaca iar spre Bucuresti.
Intre timp, nu am dormit...., am sunat de nenumarate ori la Relatii cu clientii, am explicat de nenumarate ori ce se intampla, m-i s-a promis ca se va rezolva si NIMIC!
Acum problema este urmatoarea:din momentul in care s-a trimis pachetul , am fost facturata cu rate la telefon si noul abonament ,pe care e NU LE AM, NU DISPUN DE ELE, NU LE-AM ATINS!!!!
Asadar, factura mea (pe care o atasez)este" incarcata", abonamentul actual a fost restrictionat,am rugat frumos sa m-i se separe factura mea ,sa o pot plati , iar m-i s-a promis ca se rezolva si NIMIC!Au mai trecut 2 saptamani , pt. care....voi plati penalizari????
Aceasta factura eu nu o voi plati, deoarece nu am beneficiat de "servicii".
Rate la telefonul si abonamentul nou voi plati din ziua in care voi beneficia de ele!
 
Azi,(5 .12.2018) primesc mesaj sa platesc urgent factura ,altfel "raman datornica..."
Eu m-am saturat de sunat la Vodafone si de promisiuni!
Va rog rezolvati problema!
Vreau sa-mi platesc doar abonamentul actual , de care benecifiez( chia si restrictionat)!!
 
O zi buna!
Moderator
Postări: 616
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Rezolvare factura!

Buna,

Din pacate, inteleg ca ai uitat sa atasezi factura respectiva. Ne poti oferi un numar de comanda? Dorim sa facem mai multe verificari. Ulterior vom putea reveni cu un raspuns.

Madalina