*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Înţelept
Postări: 132
Înregistrat: ‎27-02-2012
Soluţie acceptată

Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Buna ziua, dupa ce sun la serv clienti si intru in legatura cu un operator ca in 2 ore suna robotelul pt note iar daca eu nu pot sa raspund atunci cum pot sa mai acord calificativele?  De exemplu la Orange suna robotul iar daca nu raspund imi trimie un mesaj ca sa sun in 24 de ore la 461 pt acordarea calificativelor. Daca tot a modificat Vodafone meniul la *222 ar putea introduce un nr (de ex *223) pt a suna atunci cand nu raspunzi la robot pt calificative sa suni la *223 sa le acorzi.

 

 

Mai am o intrebare atunci cand te  suna robotul pt note si tu vorbesti el te aude? (Ma refer acum dupa reactualizarea meniului *222) Pt ca acum mi s-a parut ceva ciudat la el!

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Buna Bogdi_Marian991.

 

Intr-adevar dupa ce vorbesti cu un reprezentant vodafone in cursul zilei esti apelat sa ii acorzi note. Daca nu poti raspunde ne poti trimite feedback-ul tau, daca doresti, prin toate canalele de comunicare pe care le avem cu clientii: *222, forum, facebook, asistenta on-line, etc. Noi vom transmite calificativele tale consultantului cu care ai discutat.

 

"Robotelul" inregistreaza notele pe care le acorzi si nu aude sau poti vorbi cu el.

 

Voi trimite propunerea ta de avea un numar special, pe care il puteti apela si sa acordati note consultantului cu care ati discutat, colegilor mei.

 

Multumesc,

Ramona


Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Pot afla si ce valoare au pentru Vodafone notele/feedback-ul oferit dupa o asemenea convorbire? Se face o statistica, un sondaj?
Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

[ Editat ]

Buna ClausInRo.

 

Notele pe care le acorzi ajuta la evaluarea consultantului cu care ai discutat. Ele noteaza dorinta lui de a te ajuta, politetea lui, masura in care esti multumit de informatiile sau explicatiile oferite, daca ti-a rezolvat solicitatea sau nu.

 

Ne dorim ca atunci cand vorbiti cu un reprezentant Vodafone sa fiti multumiti iar aceste note fac parte din evaluarea lor.

 

Multumesc,

Ramona

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Multumesc de raspuns!
Începător
Postări: 26
Înregistrat: ‎22-04-2012
0

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Si pe mine m-a sunat ieri robotul pentru note (m-a sunat pe alt numar) pe la ora 16:35 (eu am discutat la Serviciul Clienti la 16:04)

Dar nu am reusit sa raspund. Cum pot sa mai acord calificativele. Mentionez ca am discutat cu 3 operatori ca a fost apel transferat)

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Buna Bogdan_Pop,

 

Pot transmite eu evaluarea ta colegului/colegei cu care ai discutat si care te-a ajutat cu rezolvarea solicitarii tale.

 

Pentru a putea transmite evaluarea ta, lasa-mi, te rog, un mesaj privat care sa contina numarul de telefon pe care ai fost sunat de catre robotel, notele pe care vrei sa le acorzi  si numele operatorului, daca ti-l amintesti.

 

Multumesc,

Irina.

 

 

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

[ Editat ]

Buna Bogdi_Marian991

 

 

Propunerea ta a fost analizata si avand in vederea ca atunci cand esti sunat, pentru a acorda calificative consultantului cu care ai discutat, numarul care te apeleaza este numarul de relatii cu clientii Vodafone, automat la reapelarea acestuia esti redirectionat catre departamentul de relatii cu clientii. Nu se preconizeaza modificari in acest sens in viitor, in consecinta nu vor exista modificari din perspectiva mentionata de tine.

 

Iti multumim insa pentru idee.

 

Multumesc,

Ramona

Înţelept
Postări: 132
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Serviciul clienti, sondajul pt acordarea calificativelor

Dar si la Orange numarul de pe care suna este 0461 dar cand sun inapoi nu se poate apela 0461 ci 461 dar si Orange trimite un mesaj in care te anunta sa suni la 461. Vodafone de ce n-ar putea face un numar special si sa anunte clientii prin SMS?