*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
EMA
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎23-03-2012
0

Solicitare nerezolvata

Tocmai mi-a fost pur si simplu taiat apelul la serviciul *222 cand colega dv. m-a transferat la alt departament desi mai erau practic cateva minute pana la ora 22 iar evident acum nu mai raspunde absolut nimeni.

De pe MyVodafione nu pot modifica absolut nimic si chiar e o problema urgenta, dar se pare ca asa sunt tratati clientii, pentru ca nu e prima data cand patesc asa ceva ....

 

 

EMA
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎23-03-2012
0

Re: Solicitare nerezolvata

[ Editat ]

 Pe myvodafone am dezactivat internet 250MB pt ca vroiam 1 GB dar nu ma mai lasa sa activez nimic si zice ca nu sunt cererile vechi rezolvate. La *222 optiunea de 1GB trafic nu era in meniu dar m-a lasat sa o activez pe cea de 500 mb. Nu mai folosisem *100# dar incercand am constat ca acolo este optiunea de 1GB si i-am dat activarea si  zice ca a activat-o si pe aceea de 1GB. *123# se actualizeaza asa greu ca banuiesc ca abia maine o sa vad ce a iesit insa cred ca am facut o si mai mare belea ....

 

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Solicitare nerezolvata

Buna EMA,

 

Imi pare rau sa aud ca nu ai mai reusit sa intri in legatura cu un consultant de pe departamentul de date. Imi poti trimite un mesaj privat cu numarul tau de telefon?

 

Multumesc,

Paul