*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-10-2012
0

fara raspuns la sesizare...au trecut 3 luni

Buna ziua,
Am transmis catre dvs acum 3 luni o sesizare privind discutia purtata cu un reprezentant al companiei dvs referitoare la oferta facuta sotiei mele de prelungire a abonamentului.
Intrucat nu am primit raspuns decat un msg de confirmare a primirii sesizarii si a promisiunii ca va fi tratata ca atare, sper ca reprezentanta nu mai lucreaza in Vodafone si nu mai este cazul sa raspundeti.
Intre timp am fost contactat de diferiti reprezentanti, intuiesc ca ai unei firme colaboratoare deoarece nu aveau acces la toate datele mele necesare pentru eventuale modificari contractuale.
Prin aceasta solicitare reiterez rugamintea de a primi un raspuns la sesizarea mea anterioara.
Va amintesc pe aceasta cale ca am pastrat si salvat toate emailurile transmise si se pot transmite autoritatii care reglementeaza piata ANCOM.
Cu multumiri pentru reactia dvs rapida si mult asteptata.

Highlighted
Moderator
Postări: 62
Înregistrat: ‎18-06-2018
0

Re: fara raspuns la sesizare...au trecut 3 luni

Buna, abonatvodafone!

 

Pentru a putea vedea toate aspectele mentionate in sesizarea ta este nevoie sa verificam, tocmai de aceea, te rugam sa completezi formularul de asistenta de aici: https://bit.ly/2uXbziY pentru a primi toate informatiile necesare.

 

Roxana