*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎20-07-2018
0

neprimirea facturii

Buna ziua, prin prezenta va aduc la cunoștintă că am la dumneavoastră doua abonamente, iar pentru unul dintre ele nu primesc factura.

Am incercat sa iau legatura cu un  consultant de al dumneavoastră insă din pacate nu am putut.

Dacă nu stiu costul celui de al doilea abonament nu il pot plati!!!!

Solicit sa-mi trimiteti pe email si factura de la cel de al doilea abonament.

Claudita Selavardeanu 

 

Highlighted
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: neprimirea facturii

Buna!

 

Pentru aceasta situatie te rugam sa iei legatura cu noi la *222 sau completand formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Multumesc,

Elena