*222

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

sesizare nesolutionata de 2 luni

[ Editat ]

Pe data de 15 dec 2011 am incheiat un contrat/abonament la Vodafone in acest abonament am 2 optiuni de internet incluse.Acest trafic internet doream sa il folosesc pe telefonul mobil numai in zilele cand sunt la serviciu pentru diferita nevoi personale oferite de serviciul internet pe mobil dar nu am acoperire de date adica nu merge internetul deloc .
In acest sens din data de 15 dec 2011 si pana in prezent am sunat la serviciul clienti Vodafone si am inregistrat o serie de reclamatii cu privire la problema mea.
Din 15 dec 2011 si pana in prezent am fost doar amanat de fiecare data si mi s-au dat diverse motive ba ca se lucreaza la reclamatia depusa de mine ba ca nu au inca un raspuns.
Ulterio pe data de 03 feb 2012 am fost sunat de o angajata Vodafone si mi-a spus ca s-a analizat situatia mea,s-au facut masuratori in zona unde facusem eu reclamatia si s-a constatat ca nu exista acoperire de data adica nu functioneaza serviciul internet in zona respectiva si ca in consecinta mi se vor dezactiva optiunile de internet din abonament ca sa nu le mai platesc iar angajata cu care am vorbit mi-a spus ca v-a vorbi cu colegii de la departamentul contracte sa le aduca la cunostinta ce trebuie facut in situatia mea si ca in maxim 48 de ore v-oi fi contactat ceea ce nu s-a intamplat binenteles si dupa 5 zile am sunat eu iar la serviciul clienti sa vad ce s-a intamplat iar operatoarea Vodafone mi-a spus ca inca nu au un raspuns deci iar sa mai astept.
aceasta intr-un final mi-a spus mai subtil ca nu se doreste rezolvarea situatiei mele deoarece acest lucru ar insemna sa iasa in pierdere firma Vodafone si anume daca mi se v-a dezactiva optiunile de internet eu nu le v-oi mai plati.

sunt total dezgustat de modul in care va tratati clientii

de aceea am si demarat o reclamatie impotriva dvs catre ANCOM (autoritatea de reglementare in comunicatii) dupa ce v-oi primii raspunsul de la acestia daca nu este convenabil am sa apelez si la ANPC si apoi in instanta daca tot nu se solutioneaz aintr-un fel

sper totusi ca v-oi gasi intelegere macar in ultima instanta si mi se v-or inchide cele 2 optiuni de internet care le platesc degaba si se v-a termina aici tot balamucul

pana atunci numai feedback negativ din partea mea veti avea peste tot unde ma v-oi afla si cu cine v-oi vorbi

toate cele bune

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: sesizare nesolutionata de 2 luni

Salutare blackshaddow!

 

Am rugămintea să îmi trimiţi numărul tău de telefon prin PM pentru rezolvarea acestei neînţelegeri.

 

Mersi,

Paul

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

Re: sesizare nesolutionata de 2 luni

nu reusesc sa trimit mesaj privat dar nu ma deranjaza sa iti dau numarul de telefon aici macar macar sa se rezolve problema mea numarul meu este 0746623208 este numar de orange portat la vodafone

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎30-01-2012
0

Re: sesizare nesolutionata de 2 luni

am primit mail favorabil de la voi sper sa si respectati ce mi-ati transmis in mail
acum astept factura ca pana nu vad cu ochii mei numai cred o boaba de la voi
sanatate multa si numai bine