Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎21-02-2012
0

Întrerupere acces HboGo

[ Editat ]
In August 2016 am încheiat un nou contract pe o durata de 24 de luni cu Vodafone, alegând un abonament Super Red 19. La momentul semnării contractului se specifica faptul că alegând acest abonament voi beneficia de acces la HBO Go pe toată perioada contractului. Începând cu data de 16 Noiembrie 2017 nu mai pot accesa platforma HBO Go, primind un mesaj de eroare "Cont expirat". Serviciul de asistență Vodafone mi-a răspuns la solicitarea mea ca "Vodafone a întrerupt oferirea serviciilor HBO Go, dar puteți sa alegeti o extraoptiune pentru accesul în continuare, plătind suplimentar 3.5EUR/lună". Consider total nepotrivită măsura de a întrerupe furnizarea unor servicii fără a anunța în prealabil și a oferi altceva în compensație, motiv pentru care voi cauta o cale legală de reziliere a contractului.
Moderator
Postări: 639
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Întrerupere acces HboGo

Buna, Mihaita! 

 

Intelegem nemultumirea ta si tocmai din aceasta cauza dorim sa verificam daca ai mentionat serviciul HBO GO in contract sau daca nu. Prin urmare, te rugam sa iei legatura cu noi trimitandu-ne un e-mail aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

 

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumesc,
Madalina

Highlighted
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎21-02-2012
0

Re: Întrerupere acces HboGo

Buna ziua,

 

Am trimis deja un email la adresa specificata. Urmatorul citat este copiat din raspunsul primit :

"In momentul de fata parteneriatul cu HboGo s-a incheiat, iar actualul serviciu de video streaming este oferit prin intermediul aplicatiei 4GTV+ care pune la dispozitia dvs o colectie bogata de filme de festival si de Hollywood, documentare, precum si continut dedicat pentru copii , toate intr-o singura aplicatie.

Luam in considerare intresul dvs pentru acest serviciu si vom incerca sa adaptam portofoliul in care sa includem oferte comerciale adaptate nevoilor dvs.

HboGo, aplicatia este disponibila in continuarea ca optiune separata, pe care o puteti achizitiona cu plata pe factura, valoarea acestuia fiind de 3.5 eur/luna "

 

Nu vad utilitatea trimiterii a inca unui mesaj prin care nu as aduce nimic nou fata de cel initial. Urmatorul demers pe care il voi face va fi inspre rezilierea contractului pentru nerespectarea conditiilor.

 

Va multumesc pentru raspuns.

 

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎21-02-2012
0

Re: Întrerupere acces HboGo

Revin cu lamuriri suplimentare.

Astazi am primit un nou email, din care am copiat informatia relevanta :

"Referitor la situatia serviciului HBO GO, va mentionez ca in contractul dumneavoastra de servicii este stipulat urmatorul beneficiu: "Acces gratuit, pe perioada contractuala, la aplicatia de streaming video (filme, seriale, documentare etc) furnizata de partenerul Vodafone."

Incepand cu data activarii contractului dvs si pana la incetarea acestuia veti beneficia de serviciul de video streaming conform prevederilor contractuale/. Din 25 octombrie 2017 acest beneficiu va fi oferit prin intermediul aplicatiei 4GTV+."

 

Cautand un pic pe site'ul vodafone.ro, am gasit informatia aceasta : "HBO GO - oferta este valabilă timp de 24 de luni pentru abonamentele SUPER RED 19, SUPER RED 25, SUPER RED 32, SUPER RED 49, SUPER RED 69, SUPER RED 89, RED 65 Travel, RED 55 Travel fără telefon", in documentul de prezentare al aboinamentelor retrase (aici)

 

In cazul meu, dupa o discutie telefonica cu un agent Vodafone, am fost informat ca ar fi mai costisitor sa reziliez contractul curent decat sa astept pana la expirarea lui, asa ca voi mai ramane client al acestei companii pentru inca cateva luni.

Moderator
Postări: 639
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Întrerupere acces HboGo

Aceasta optiune, in sutiata in care este stipulata in mod expres in contractul tau, se pastreaza sau se inlocuieste cu un alt beneficiu in functie de preferinta titularului. 

 

Totusi, in situatia ta nu se pune problema de aceasta intrucat, din cele mentionate de colegii mei, tu nu ai optiunea HBO GO, ci regasesti formularea: "Acces gratuit, pe perioada contractuala, la aplicatia de streaming video (filme, seriale, documentare etc) furnizata de partenerul Vodafone.". 

 

Prin urmare, avand acces in aplicatia 4GTV+, ai acces si la servicii de tip streaming video. 

 

Iti multumim pentru mesaj, 

Madalina

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎21-02-2012

Re: Întrerupere acces HboGo

Am inteles faptul ca din punct de vedere legal compania pe care o reprezentati este acoperita prin paragraful specificat in mesajul dumneavoastra.

Ce m-a frapat este faptul ca desi in toate materialele publicitare (online, offline) accesul la HBO GO a fost prezentat ca fiind garantat pe toata perioada contractuala (24 de luni), Vodafone a riscat nemultumirea unor clienti si a impus inlocuirea unui serviciu oferit la data semnarii contractului cu alt serviciu, care nu este similar celui inlocuit. Similaritatea celor doua servicii ar merita o discutie separata. Din aceasta cauza eu nu voi mai incheia un nou contract cu compania Vodafone la expirarea celui in derulare, neavand siguranta serviciilor oferite.

 

Ca si o concluzie a schimbului de mesaje, fiind lamurit de pozitia companiei Vodafone si dorind sa inchei acest dialog, as dori numai sa va comunic ca acest incident a reusit sa imi schimbe total opinia, dupa cativa ani in care am fost foarte multumit de serviciile oferite. La momentul acesta, am devenit doar un client nemultumit Emoticon fericit

 

O zi buna va doresc,

Daniel

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎20-01-2016

Re: Întrerupere acces HboGo

Exact la fel am patit si eu: Am prelungit abonamentul cu unul mai scump, iar in convorbirea telefonica s-a specificat ca voi beneficia in continuare de HBO Go inclus in abonament. Intradevar, am studiat contractul primit pe mail si nu vad sa se specifice acest lucru. Deci au castigat o prelungire prin minciuni spuse prin telefon. Momentan abonamentul HBO Go este expirat, nu pot accesa aplicatia. Probabil la o actionare in instanta ar trebui sa puna la dispozitie convorbirea telefonica care este inregistrata. Dar cine are timp de asa ceva? De fapt pe asta mizeaza ei!

Din ce in ce mai mult, Vodafone isi bate joc de clienti. Pacat, dupa multi ani de a fi client, imi pare rau ca m-au prins intr-o prelungire mincinoasa dupa atata timp. Dar dupa expirarea contractului, cu siguranta voi da atentie sporita ofertelor de portare de la alti funrizori!