Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-05-2018
0

Abonament blocat

[ Editat ]

Salut, am intarziat cu plata abonamentului deoarece au fost probleme la achitarea acestuia in mediul online iar intre timp mi-a fost suspendat abonamentul.

 

Ieri am achitat factura insa abonamentul tot este blocat. Nu am semnal si nu pot sa efectuez niciun apel.

 

Solicit astfel deblocarea abonamentului.

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Abonament blocat

Buna!

Regretam timpul mare de asteptare pentru solicitarea transmisa. Aceasta perioada este una deosebit de aglomerata datorita numeroaselor solicitari. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si te asiguram ca facem tot posibilul sa raspundem solicitarilor clientilor nostri in cel mai scurt timp posibil.

Cu privire la solicitarea, am observat faptul ca in prezent nu mai ai niciun fel de restrictie.

Pe viitor, pentru a evita o restrctionare dupa achitarea unei facturi, avem rugamintea ca dupa ce efectuezi o plata intarziata sa revii cu un apel la *222 in vederea unei confirmari de plata.

Multumesc,
Madalina