Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎14-06-2012
0

Abonament prelungit fara telefon activ

Va rog sa ma ajutati!
Pe 03.08 am prelungit un abonament si am crescut valoarea lui de la 08 e la 15 e siam folosit 9000 puncte in valoare de 90e plus am achitat 439 lei pentru Nokia 7 Plus.
In ziua de 14.09 am dus telefonul la garantie intrucat nu mai pornea, s-a oprit din senin.
Sunt anuntat dupa 3 saptamani ca telefonul nu se poate repara si ca trebuie sa aleg un telefon dintr-o lista( cel mai bun era A6+, restul erau gen p20 lite, Iphone SE, p10,etc) la schimb fara diferenta din partea mea. Bineinteles ca nu m-au incantat telefoanele oferite, eu am cerut Huawei Mate 20Lite( care era de aceeasi valoare) sau P20( cu diferenta din partea mea) dar am fost refuzat atat de Magazinul Vodafone cat si de operatori Vdf.
Din magazin( reprezentanta vodafone nu partener) m-i s -a comunicat ca nu ma pot ajuta cu restituirea banilor si desecurizarea contului, restituirea punctelor, deblocarea prelungirii abonamentului sau alt telefon la schimb intrucat comanda a fost facuta ONLINE si ei nu pot opera. Sa sun la CallCenter ca ei ma vor ajuta!
Acum vine partea stufoasa si grea......
Sunt indrumat catre CallCenter Vdf unde am vorbit cu Nica Iuliana si care mi-a spus ca ma ajuta sa imi schimbe telefonul sau sa imi returneze banii plus punctele inapoi in cont si sa desecurizeze contul plus prelungirea de abonament anulata. Din pacate nu m-a ajutat...!!!
Sun a 2 a oara si vorbesc cu alta fata care imi spune ca nu este posibil sa imi returneze punctele pentru ca ele au fost folosite deja, nu este posibil sa desecurizeze contul sau abonamentul prelungit intrucat a fost prelungit. A sunat la departamentul COMERCIAL de unde ma informeaza ca m-i se va returna contravaloarea telefonului LA LIBER iar abonamentul si punctele raman prelungite respectiv folosite!!!
Bun....astept si astept si nu m-a mai sunat evident...
Sun tot eu a 3 a oara de unde vorbesc cu un baiat care imi spune ca imi trimite cererea pe mail de returnate a sumei de 439 lei( diferenta platita de mine dupa prelungire si folosirea punctelor)....Astept si nu imi trimite nimic.
Sun a 4 a oara( in decurs de 1 saptamana tot am sunat) si vorbesc cu o alta fata care imi spune sa merg in Magazin si sa trimit cererea de restituire a banilor sau sa imi aleg ce telefon vrea cu diferenta sau nu.
Merg in magazin si am luat-o de la capat ... Nu imi pot da decat ce telefoane vor ei!!! HELP PLEASE!!!
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎14-06-2012
0

Re: Abonament prelungit fara telefon activ

Eu in tot acest timp,, de pe 14.09 , nu am telefon!!! Iar valoare abonamentului este crescuta desi nu pot folosi acele beneficii intrucat nu am telefon compatibil!!! Voi merge la ANPC
Highlighted
Moderator
Postări: 62
Înregistrat: ‎18-06-2018
0

Re: Abonament prelungit fara telefon activ

Buna!

 

Te rugam sa completezi formularul de asistenta de aici: https://bit.ly/2uXbziY pentru a verifica si noi aceasta informatie. In acelasi e-mail sa ne spui numarul de telefon si tot ce ne-ai scris aici.

 

Roxana