Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎14-02-2015
0

Abonament wi fi pentru acasa

Acum citeva zile am primit un mesaj de la Vodafon cu urmatorul text : Incepand cu 14.10, pentru abonamentul WIFI Acasa cu trafic nelimitat inclus, pastrati viteza maxima pe durata noptii (00:00 - 08:00), iar pe durata zilei, dupa depasirea pragului de 100 GB/luna, viteza maxima va fi 512kbps download/256kbps upload. In ultimele 3 luni ati consumat pana la 50 GB lunar.

In  contractul incheiat cu compania scrie clar trafic nelimitat la viteze 4G.

A mai primit cineva un asemenea mesaj si ce raspuns a primit ? 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎05-03-2012
0

Re: Abonament wi fi pentru acasa

Am primit si eu faimosul sms...Teapa pe fata de la vodafone. Daca nu-ti convine n-ai decat sa renunti la abonament fara alte taxe. Asa mi s-a spus la Telefon... .
Chestia e ca nu toata lumea a primit acest sms. Cum triaza vodafone clientii... pe ce criteri.... e o nebuloasa. Eu inca astept sa vad ce se intampla si cu abonamentul meu dar si cu abonamentul altora care n-au primit cartonas rosu...
Highlighted
Moderator
Postări: 56
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: Abonament wi fi pentru acasa

Salut, Margo !

Imi pare rau daca aceasta schimbare te afecteaza intr-un mod negativ. In cazul in care doresti sa renunti la abonament sau ai nevoie de mai multe informatii in aceasta privinta, este necesar sa iei legatura cu un consultant prin intermediul chat-ului online de pe www.vodafone.ro. Acesta apare in partea dreapta a oricarei pagini si arata ca in imaginea de mai jos.

Multumesc,
Andreea

chat online

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎05-03-2012
0

Re: Abonament wi fi pentru acasa

Buna, Andrea

Am facut-o deja... adica am luat legatura cu un Consultant, care mi-a spus, scris, ca daca doresc sa renunt la abonament o pot face in termen de 30 de zile. Alta solutie nu am primit. Ori eu n-am avut intentia sa renunt la abonamentul tocmai reinoit pe 2 ani. Am dorit doar sa am aceleasi conditii ca si in momentul migrarii la noul contract. Nu , ca dupa aproximativ doua luni sa primesc sms, ca nu se mai poate si n-ai decat sa RENUNTI DACA NU-TI CONVINE. Deci cum sa interpretez schimbarea de contract, sa ma simt pacalita sau cum?Am citit termenii si conditiile Vodafone, si mai stiu si ca: " Conventiile LEGAL facute au putere de lege intre parti". Nu vreau sa dezvolt aici ideea mai departe. Am spus ca inca astept. Dar nu as fi crezut ca exista astfel de situatii la Vodafone (cu tot respectul).