Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎03-04-2014

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

Am sa public pe acest forum toate sesizariile, reclamatiile, raspunsurile angajatilor si tot ce am intampinat care pe zi ce trece devine tot mai prostesc si mai ales ca vorbim cu oameni care ocupa functii sau ma rog asa se denumesc.
Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎03-04-2014

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

[ Editat ]

In data de 04.04.2014 a fost trimisa si logic nerezolvata.
Subiect: Reclamatie

Buna ziua, tin sa va aduc la cunostinta cateva aspecte legate de abonamentele pe care le detin respectiv de calitatea serviciilor oferite. In primul rand numarul folosit in prezent 07******** prezinta probleme legate de reteaua de voce inclusiv cea de date, in momentul respectiv acest sim nu imi functioneaza, am schimbat aceasta cartela dar in continuare prezinta probleme, de cel putin doua ori pe zi serviciul este inactiv, nu ma pot folosi de abonament si de asa zisele servicii oferite care in anumite zone si in afara Bucurestiului lasa de dorit. Internetul merge foarte greu, aproape deloc iar sa pot mentine o conversatie nu se poate din lipsa semnalului. Daca Vodafone nu are acoperire pe anumite zone specificati-le in acel contract in care aveti specificate cu mare atentie alte zeci de clauze in favoarea furnizorului. De cand am acest abonament nu am putut folosi serviciile incluse la un pret deloc neglijabil 59 euro! Am luat legatura cu reprezentantii de la Relatii Clienti dar bineinteles totul este neschimbat. Un alt aspect destul de deranjant mai ales catre un client fidel, platile fiind tot timpul la zi, este faptul ca am cerut rezilierea acestui Abonament 07******** in baza motivelor si nemultumirilor de mai sus, fiind informata asupra unei taxe de 150 de euro de catre Cristina Crutoi, aceasta taxa fiindu-mi confirmata telefonic in conditia in care dansa a specificat ca are contractul la indemana si exact aceasta este taxa. Ulterior sunt contactata de catre un alt reprezentant Catalin Diaconu, la interval de doua saptamani de la depunerea notificarii de reziliere, care isi cere scuze pentru greseala colegei si taxa fiind alta de 350 de euro. In acest contract personal aceasta rubrica nu-mi este prezenta in care se specifica taxa de reziliere, am confirmat telefonic lipsa unei file din contract la care Cristina Crutoi a scuzat pe motiv ca, aceste contracte sunt stufoase si se omit unele pagini..vi se pare un raspuns credibil, de inteles? (se poate asculta conversatia, cum de altfel sunt toate inregistrate). Avand in vedere oferirea de informatii eronate, neobservarea acestora imediata ci doar iarasi la revenirea mea telefonica, mi sa oferit un abonament mai mic respectiv pentru greselile mentionate mai sus, sunt nemultumita de serviciile oferite pentru care platesc foarte mult si nu le pot folosi, sunt nemultumita de anumiti reprezentanti care ofera informatii eronate si induc in eroare anumite decizii. Nu cred ca in contract se specifica ca eu trebuie saptamanal sa-mi schimb sim-ul respectiv sa tot iau legatura cu departamentul Relatii Clienti, iar intr-un final nimic nu este solutionat. In legatura cu taxa de reziliere cate explicatii aveti la indemana? Odata mi se spune ca trebuie platita pentru serviciile oferite (de care nu m-am putut folosi) iar o alta explicatie ca trebuie sa achit pretul telefonul integral (unde in contract se specifica acest lucru?) Eu am un pret, o factura deja emisa pe acel telefon. Taxa perceputa este abuziva din moment ce eu nu pot folosi aceste servicii respectiv reclamatiile ramanand nesolutionate! Daca Vodafone inceteaza contractul nu despagubeste clientul respectiv nici nu argumenteaza motivul dar invers clientul sa renunte este obligat la o plata abuziva! Daca persoanele angajate sunt incompetente, nu fac parte din departamentul care de drept imi poate oferi raspunsul corect, nu este vina mea si nu platesc pentru greselile altora respectiv pentru explicatii de-a dreptul fara logica. Specificati termenul legal de 14 zile in care avem dreptul sa renuntam la contract, de preferat inainte ca acesta sa expire si sa pretindeti o taxa nejustificata.
O alta problema nerezolvata, Abonamentul 0733xxxxxxx a fost reziliat in data de 18 februarie contra taxei de 58 de euro. In data de 14.03.2014 a fost emisa o factura in valoare de 417 ron in loc de 262 ron! Greseala a fost a calculatorului care a emis aceasta factura la valoarea de 104 euro, deci nu a fost emisa de catre o persoana, unele explicatii imi par exagerat de incredibile sa nu le numesc altfel. Am revenit telefonic la *222 , relatand ca aceasta taxa nu este cea corecta si este o eroare pentru ca mi-a fost comunicata pana la finalizarea relizierii de catre Iulia Fediuc. Pe 20 martie am achitat contravaloarea tuturor abonamentelor si anume 633 ron! In continuare din data de 20 martie apare rest de plata 155,6 ron pentru numarul 0733xxxxxx respectiv si contul de abonament ca fiind existent. Am tot sunat si mi sa tot promis rezolvarea respectiv stergerea acestei sume si a contului respectiv. Bineinteles ca nu sa rezolvat, cat mai trebuie sa sun si sa cer eliminarea acestui cont inexistent dar care totusi apare in contul myvodafone cu un rest de plata de 155,6 ron?
De ce eu trebuie sa imi pierd atat timp si sa fiu mai mult eu atenta decat cei responsabili de acest domeniu? Cine plateste pentru timpul meu si pentru informatiile eronate care mi se ofera 85% din apelurile efectuate catre departamentul Relatii Clienti, respectiv in urma carora emit notificari si iau o decizie care imi este schimbata de alte raspunsuri? Cum pretindeti taxe nejustificate de reziliere pe motiv de despagubire a serviciilor oferite asa despagubiti si clientul! Servicii oferite dar neutilizabile datorita problemelor tehnice si de acoperire! Eu ca si client, pierderea mea de 270 de ron platiti pentru luna in curs dar nu m-am putut folosi de aceste servicii decat 15% si am reclamat acest lucru, pe mine cine ma despagubeste? Nu ma multumeste si nici nu ma costa mai putin faptul ca cineva imi spune ca se va rezolva...M-am saturat de cate ori am apelat serviciul Relatii Clienti si degeaba, orice rezolvare nu exista! Nu exista abonament sa nu am probleme si toate se rezolva doar pe timpul meu! In cazul in care cele mentionate mai sus, cele doua probleme nu vor fi solutionate asa cum este corect, voi face si o reclamatie scrisa la ANPC, in care voi relata toate problemele si greselile pe care le-am suportat din punct de vedere ca timp personal cat si financiar nu numai pentru aceste abonamente.
Nu se poate ca intr-o zi sa ai raspunsuri diferite pentru aceeasi problema, nu se poate ca eu sa insist cu apeluri pentru a se rezolva ceea ce reclam. Nu am de ce sa-mi asum greselile unor angajati, nu am de ce sa accept schimbarea de taxa de la o zi la alta, nu am un motiv intemeiat pentru a plati ceva ce nu pot beneficia, sunt clauze abuzive si in momentul in care ti se acorda o explicatie de la mai multi reprezentanti, niciuna nu coincide cu cealalta!
Va rog sa analizati cu atentie cele enumerate si sper sa primesc un raspuns corect."

Si cum am zis am sa postez tot, macar cine se va gandii sa devina abonat sa se gandeasca de mai multe ori.

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014
0

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

Numai reclama e de VODAFONE.La VODAFONE,se umbla cu "cioara vopsita".Auzi,ca tot eu sunt de vina,ca m-a mintit VODAFONE cu contractul Easy 5.Imi dati si telefon,gata stricat,pe care asa de greu,il reparati.Deja ma enervati,cu treburile astea urate.Sunteti jalnici!!!!!!!!Din partea mea,la sondaje aveti,cea mai slaba nota,adica nota 1!!!!!!!!!!!!!Sa va fie rusine!!!!!!!!Atata va m-ai trebuie,sa m-ai primesc vreun apel cu sondaj!!!!!!!!!!Inca aveti,curajul sa ma luati,la rost,ca de ce va dau nota 1 si inca imi si radeti la telefon!!!!!!!!!Mintiti oamenii,doar sa se aboneze la VODAFONE si dupa aia,va bateti joc de ei!!!!!!!Nu recomand,la nimeni,sa se aboneze la aceasta retea,jalnica si de proasta calitate!!!!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014
0

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

O singura problema sa-mi mai creati la contractele mele sau la telefon si o sa va dau,la ANPC.Am vazut,ca nu v-am dat la ANPC si vad ca ma luati la misto,cand va zic ca am probleme provocate de VODAFONE si sa le rezolvati!!!!!!!!!!!Ma luati la misto pe forum si la *222!!!!!!!!!!!!Imi doresc,sa nu cumparati RDS-RCS,pt ca e o retea,cu abonamentele,cele mai avanatajoase!!!!!!!!!!!

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎03-04-2014

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

Am sa postez cele doua contracte asa zisa oferta speciala care mi a fost propusa in data de 16.04.2014 de catre Cristi Daniliuc si anulata in data de 20.05.2014 fara sa fiu anuntata dar bineinteles factura emisa. Niste escroci nesimtiti.
Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎03-04-2014

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

Si cel de al doilea contract incheiat in aceleasi conditii ca primul in conditiile in care taxa de reziliere a fost ANULATA!!!! DOMNUL CRISTI DANILIUC MI A CONFIRMAT TELEFONIC DE CEL PUTIN 3 ORI ACEASTA INFORMATIE!!! Inainte sa si dea seama ca mi a oferit o minciuna, o pacaleala pana in data de 12.05.2014 cu o zi inainte de facturare!! El nu are nici o vina mereu spunandu mi ca a avut aprobarea superiiorilor de a anula TAXA DE REZILIERE! ACUM INTREB CINE SUNT SUPERIORII?? OAMENII DE SERVICIU??? Cum sa ti permiti asemenea erori si pacaleli in n randuri purtate si confirmate telefonic?? Am cerut INREGISTRAREA TELEFONICA IN CARE SAU DISCUTAT CONDITIILE SI ANUME ANULAREA TAXEI SI NORMAL NU SE GASESTE!! SUNTETI ATAT DE NESIMTITI SI O ATITUDINE ORDINARA incat nici efortul de a va jigni nu l mai meritati!
Highlighted
cnm
Membru
Postări: 49
Înregistrat: ‎06-02-2013
0

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

O sa insist ca sa amintesc tuturor ca se pot incheia contracte pe 1 an. Nu va mai legati pe 2 ani de Vodafone, deoarece perioada e lunga si va atrag doar cu momeala cu telefoane subventionate (dezavantajos daca stati si analizati). Din informatii stiu ca VDF pe persoane fizice si firme mici e pulbere si in cadere libera, pierzand cote importante de piata. Doar pe corporate stau f.bine, iar urmarea continua a reducerilor tarifelor la voce a impins focusarea pe internet in detrimentul Vocei.
Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎03-04-2014
0

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

[ Editat ]
Imi pare nu detin nici un abonament prelungit sau sa beneficiez de ofere promotionale, au fost abon noi fara a beneficia de ceva in plus fata de altii, singurele care mi au fost incluse la pachet au fost nesimtirea, indiferenta, pacaleala ca la piata, angajati foarte prost pregatiti, superiori la modul ca fac umbra celor de sub ei si etc, marea majoritate lasa extrem de dorit, atata prostie nu mi am imaginat sa intalnesc intr o multinationala.
Nu exista zi sa nu am probleme spre exemplu acum un abon nu imi functioneaza pe ce motiv? Bineinteles doar vodafone stie!
Astept raspuns de doua luni de zile pentru o problema legata de semnal nimic nici in ziua de azi, cei mai nesimtiti oameni posibili.
Începător
Postări: 25
Înregistrat: ‎15-10-2012
0

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

" Vodafone este o firma serioasa ce-si respecta cu sfintenie clientii!"
hahaha d-le copy/paste...as sugera sa cititi si forumurile celor nemultumiti.
Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎03-04-2014
0

Re: Abonamente mincinoase!!!!!!!!!!!

[ Editat ]
Buna seara, va rog sa ma contactati urgent, am depus cerere de reziliere pentru numerele 07******** si 07******** Au fost inchise in data de 13.05.2014. Taxa de reziliere fiind de 2.744,01 ron cod client 235254559. Cum este posibil sa fie active iar eu sa platesc aceasta suma????? Va bateti joc de mine? Eu nu am cerut reactivarea acestor numere de telefon!!! Mi sa spus ca vor fi reactivate doar in baza unei cereri scrise si trimise catre documente_ro@vodafone.com in cazul in care ma razgandesc! Este cineva treaz, lucid si normal la Vodafone?? Cum este posibil sa fie active?? Am cerut rezilierea m-am conformat la platirea unei taxe nesimtite si in baza mai multor greseli ale colegilor vostri, si a unei erori de ofertare si acceptare de catre mine si anuntata cu o zi inainte de facturare ca defapt a fost o greseala. Dupa ce ca v-am acceptat si scuzat si inghitit parerile de rau, ma trezesc cu plata a 2.744,01 ron si numere active! O sa innebunesc cu atatea greseli din partea voastra!!! Nu am pretentia sa va faceti decat datoria si fiti ATENTI oameni buni!

Inca o nesimtire si dovada ca Vodafone tepuieste si minte si are cei mai pregatiti oameni de baza!
Si nefiind de ajuns acum 10 minute am dat de un consultant care probabil era indispus si a ridicat tonu de parca il deranjasem cu acel apel la relatii clienti.

"Ce doamna o sa va sune cineva nu stiu cand o sa va sune..."ca pana la urma ce dracu sunt 2744 de ron. Din partea mea premiul 1 la cei nesimtiti oameni 75% sunt si exceptii de nota 20 dar pacat ca sunteti alaturi de astfel de specimene care va murdaresc imaginea.