Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-09-2017
0

Activare abonament

Buna ziua,

 

Este incredibil la ce nivel se afla calitatea serviciului de clienti Vodafone.

 

Am facut o solicitare de activare abonament RED (migrare de pe cartela).

 

Dupa 2 zile (pe 26.11) primesc un mesaj sec: " 

Buna ziua,

 

Pentru a putea procesa comanda dumneavoastra plasata online, va rog sa imi trimiteti o copie de pe cartea de identitate in maxim 48 de ore, in caz contrar comanda va fi anulata.

  

Multumesc,

Cristina Amza

Back-up Advisor, Voice Consumer

eShop Senior Consultant

 

Trimit mail cu documentele si rugamintea de a activa abonamentul inclusiv pe numele sotiei.

 

Nu am primit raspuns, motiv pentru care am revenit pe 29.11, ca sa primesc alt mesaj sec: 

Cristina Amza

Back-up Advisor, Voice Consumer

eShop Senior Consultant

 

AM CERUT DETALII SUPLIMENATRE DESPRE CUM POT TOTUSI SA ACTIVEZ ABONAMENTUL. NICI UN RASPUNS!!! 

CUM E POSIBIL???

Highlighted
Moderator
Postări: 666
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Activare abonament

[ Editat ]

Buna,

Cel mai probabil colega mea nu a facut acele modificari intrucat, din verificarile efectuate si de mine, nu tu esti titularul acestor abonamente, ci sotia ta.

Pentru a activa sau reinnoi un abonament e necesar sa avem acordul expres venit din partea titularului, iar actele in cauza sa fie trimise de catre acesta.

Intre timp observ ca acea comanda a fost anulata. Sa inteleg ca nu vi-o mai doriti? Ati incercat sa cautati si alte oferte? Puteti alege o oferta luna intrucat, pe langa celelalte beneficii oferite ca urmare a reinnoirii / activarii online, beneficiati si de alte reduceri. Mai multe detalii cu privire la campania Happy Mondays regasesti si aici: https://www.vodafone.ro/personal/campanii/happy-mondays/

Multumesc,
Madalina

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎18-05-2012
0

Re: Activare abonament

S-o putea face oare o modificare a abonamentului si implicit si o prelungire pe un an? Pana de Craciun? Daca nu se poate, nu-i bai. Portez numarul.
Moderator
Postări: 666
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Activare abonament

Intre timp am observat ca ai acceptat un abonament nou. Te mai putem ajuta si cu alte informatii?

Sarbatori fericite in continuare,
Madalina