Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎08-06-2016
0

Arsis & Vodafone - contract bazat pe inselaciune

Pe data de 19.04.2016 am mers la reprezentanta Vodafone Arsis din cadrul Carrefour Orhideea intrucat imi expirase contractul Vodafone. Am discutat cu agentul Arsis in vederea obtinerii unei oferte mai avantajoase din punct de vedere financiar si al serviciilor oferite. Dumnealui a verificat informatiile legate de contul meu si mi-a oferit, in locul abonamentului RED 25 fara telefon, un abonament RED 15 fara telefon. Noul abonament fiind in valoare de 15 EUR/luna, dupa cum scrie in contract, aceasta inseamna o reducere de 10 EUR/luna.

 

Astfel, pe data de 19.04.2016 am semnat cu Vodafone un contract de retentie pentru RED 15, incheiat prin agentul Arsis Trading SRL, care a intrat in vigoare la 01.05.2016.

 

Pe data de 4.06.2016 am primit prima factura aferenta noului contract si am constatat cu stupoare ca am de plata la fel ca si pana acum (in conditiile in care nu am depasit cu nimic si nu am de plata suplimentar).

 

Ieri, 07.06.2016, am mers din nou la reprezentanta Vodafone Arsis din cadrul Carrefour Orhideea si am discutat cu acelasi agent. Acesta a spus ca agentii Arsis nu au acces la bonusurile si extraoptiunile pe care le acorda Vodafone clientilor si de aceea, atunci cand mi-a facut oferta, nu a stiut ca abonamentul meu RED 25 avea un pret mai mic (similar cu RED 15) datorita unor reduceri (bonusuri).

 

Agentul Arsis nu m-a informat inainte de a semna contractul de faptul ca nu cunoaste situatia reala a contului meu Vodafone si ca, de fapt, nu e in masura sa imi faca o oferta real mai buna fata de cea existenta.

 

In aceste conditii, solicit anularea contractului semnat pe 19.04.2016 fara plata suplimentara, intrucat este bazat pe informatii false furnizate de agentul Arsis, si anume ca oferta sa este mai buna din punct de vedere financiar fata de cea existenta.

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015

Re: Arsis & Vodafone - contract bazat pe inselaciune


@sencrystal a scris:

Pe data de 19.04.2016 am mers la reprezentanta Vodafone Arsis din cadrul Carrefour Orhideea intrucat imi expirase contractul Vodafone. Am discutat cu agentul Arsis in vederea obtinerii unei oferte mai avantajoase din punct de vedere financiar si al serviciilor oferite. Dumnealui a verificat informatiile legate de contul meu si mi-a oferit, in locul abonamentului RED 25 fara telefon, un abonament RED 15 fara telefon. Noul abonament fiind in valoare de 15 EUR/luna, dupa cum scrie in contract, aceasta inseamna o reducere de 10 EUR/luna.

 

Astfel, pe data de 19.04.2016 am semnat cu Vodafone un contract de retentie pentru RED 15, incheiat prin agentul Arsis Trading SRL, care a intrat in vigoare la 01.05.2016.

 

Pe data de 4.06.2016 am primit prima factura aferenta noului contract si am constatat cu stupoare ca am de plata la fel ca si pana acum (in conditiile in care nu am depasit cu nimic si nu am de plata suplimentar).

 

Ieri, 07.06.2016, am mers din nou la reprezentanta Vodafone Arsis din cadrul Carrefour Orhideea si am discutat cu acelasi agent. Acesta a spus ca agentii Arsis nu au acces la bonusurile si extraoptiunile pe care le acorda Vodafone clientilor si de aceea, atunci cand mi-a facut oferta, nu a stiut ca abonamentul meu RED 25 avea un pret mai mic (similar cu RED 15) datorita unor reduceri (bonusuri).

 

Agentul Arsis nu m-a informat inainte de a semna contractul de faptul ca nu cunoaste situatia reala a contului meu Vodafone si ca, de fapt, nu e in masura sa imi faca o oferta real mai buna fata de cea existenta.

 

In aceste conditii, solicit anularea contractului semnat pe 19.04.2016 fara plata suplimentara, intrucat este bazat pe informatii false furnizate de agentul Arsis, si anume ca oferta sa este mai buna din punct de vedere financiar fata de cea existenta.


Buna!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. In vederea solicitarii tale, te rog sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

 

Multumesc.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎08-06-2016
0

Re: Arsis & Vodafone - contract bazat pe inselaciune

Am contactat deja Vodafone prin e-mail si nu sunt multumita de raspunsul primit.

 

 

"Buna ziua,

Cu privire la sesizarea dumneavoastra, dorim sa va informam ca inainte de incheierea unui contract, Vodafone prezinta clientilor o oferta iar destinatarul ofertei, in situatia in care apreciaza oferta ca atractiva, o poate accepta sau o poate respinge. Din momentul acceptarii ofertei, acesta devine obligatoriu pentru ambele parti.

Astfel, decizia acceptarii unei oferte promotionale de activare a unui contract si/sau achizitionarea unui echipament apartine in totalitate titularului de contract la momentul respectiv. Acesta este singurul responsabil de intelegerea contractului si a termenilor contractuali.

In consecinta, pentru rezilierea abonamentului aferent, anterior expirarii perioadei contractuale, conform prevederilor contractuale, se va solicita achitarea unei despagubiri egala cu valoarea prejudiciului cauzat.

De asemenea, pentru clarificarea situatiei expuse dorim sa va informam faptul ca Legea 161 din 12 iulie 2010 (modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori (publicata in monitorul oficial 497 din 19 iulie 2010) considera abuzive doar acele clauze care impun consumatorului plata unor sume fixe in cazul in care se doreste rezilierea contractului inainte de expirarea perioadei minime contractuale. Astfel, va reamintim faptul ca, in contractul pentru servicii Vodafone, justa despagubire este variabila si este calculata in functie de anumite criterii: numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime contractuale, tipul terminalului achizitionat la pret promotional, contravaloarea lunara a abonamentului.

Precizam ca o interpretare in sensul interzicerii aplicarii unei despagubiri in cazul nerespectarii de catre utilizator a termenului minim contractual ar fi contrar principiilor de drept, securitatii juridice si ar crea un dezechilibru intre partile contractante. Astfel, operatorul acorda clientului la momentul semnarii contractului o oferta de pret si un pachet de beneficii care este avantajos pentru ambele parti cu conditia respectarii prevederilor stabilite initial, si, in consecinta si a perioadei minime contractate.

 

Va multumim pentru timpul acordat redactarii acestui e-mail!

 

M-as bucura sa-mi spuneti parerea dvs. despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.

O zi excelenta!
Andrada Fleseriu
Consultant Relatii Clienti
Vodafone Romania"

 

 

Angajatul Arsis a pretins ca imi face o oferta mai buna din punct de vedere financiar in scopul de a ma face sa prelungesc contractul si a ascuns faptul ca nu cunoaste sitiatia reala a contractului meu existent.

 

Ceea ce s-a intamplat in reprezentanta Arsis constituie inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust.

 

Vreau sa va aduc la cunostinta conform articolului 215 cod penal ca:

"Inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 12 ani.
Înşelăciunea săvârşită prin folosire de nume sau calităţi mincinoase ori de alte mijloace frauduloase se pedepseşte cu închisoare de la 3 la 15 ani."

 

Dorec sa rezolv aceasta problema pe cale amiabila.

Daca nu primesc un raspuns favorabil, voi face reclamatie la OPC si la Politie.

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Arsis & Vodafone - contract bazat pe inselaciune


@sencrystal a scris:

Am contactat deja Vodafone prin e-mail si nu sunt multumita de raspunsul primit.

 

 

"Buna ziua,

Cu privire la sesizarea dumneavoastra, dorim sa va informam ca inainte de incheierea unui contract, Vodafone prezinta clientilor o oferta iar destinatarul ofertei, in situatia in care apreciaza oferta ca atractiva, o poate accepta sau o poate respinge. Din momentul acceptarii ofertei, acesta devine obligatoriu pentru ambele parti.

Astfel, decizia acceptarii unei oferte promotionale de activare a unui contract si/sau achizitionarea unui echipament apartine in totalitate titularului de contract la momentul respectiv. Acesta este singurul responsabil de intelegerea contractului si a termenilor contractuali.

In consecinta, pentru rezilierea abonamentului aferent, anterior expirarii perioadei contractuale, conform prevederilor contractuale, se va solicita achitarea unei despagubiri egala cu valoarea prejudiciului cauzat.

De asemenea, pentru clarificarea situatiei expuse dorim sa va informam faptul ca Legea 161 din 12 iulie 2010 (modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori (publicata in monitorul oficial 497 din 19 iulie 2010) considera abuzive doar acele clauze care impun consumatorului plata unor sume fixe in cazul in care se doreste rezilierea contractului inainte de expirarea perioadei minime contractuale. Astfel, va reamintim faptul ca, in contractul pentru servicii Vodafone, justa despagubire este variabila si este calculata in functie de anumite criterii: numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime contractuale, tipul terminalului achizitionat la pret promotional, contravaloarea lunara a abonamentului.

Precizam ca o interpretare in sensul interzicerii aplicarii unei despagubiri in cazul nerespectarii de catre utilizator a termenului minim contractual ar fi contrar principiilor de drept, securitatii juridice si ar crea un dezechilibru intre partile contractante. Astfel, operatorul acorda clientului la momentul semnarii contractului o oferta de pret si un pachet de beneficii care este avantajos pentru ambele parti cu conditia respectarii prevederilor stabilite initial, si, in consecinta si a perioadei minime contractate.

 

Va multumim pentru timpul acordat redactarii acestui e-mail!

 

M-as bucura sa-mi spuneti parerea dvs. despre modul in care am interactionat completand formularul de aici.

O zi excelenta!
Andrada Fleseriu
Consultant Relatii Clienti
Vodafone Romania"

 

 

Angajatul Arsis a pretins ca imi face o oferta mai buna din punct de vedere financiar in scopul de a ma face sa prelungesc contractul si a ascuns faptul ca nu cunoaste sitiatia reala a contractului meu existent.

 

Ceea ce s-a intamplat in reprezentanta Arsis constituie inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust.

 

Vreau sa va aduc la cunostinta conform articolului 215 cod penal ca:

"Inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 12 ani.
Înşelăciunea săvârşită prin folosire de nume sau calităţi mincinoase ori de alte mijloace frauduloase se pedepseşte cu închisoare de la 3 la 15 ani."

 

Dorec sa rezolv aceasta problema pe cale amiabila.

Daca nu primesc un raspuns favorabil, voi face reclamatie la OPC si la Politie.


Buna,

 

Ne pare rau pentru neplacerile cauzate in urma acestei situatii.

Pentru mai multe detalii, te rog sa ne contactezi prin una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm.

 

Multumesc!

Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-01-2012
0

Re: Arsis & Vodafone - contract bazat pe inselaciune

IN DATA DE 16.03.2017 AM MERS IN UNITATEA ARSIS AFI COTROCENI PENTRU A SOLICITA REDESCHIDEREA NUMARULUI MEU 0722634372,INTRUCAT CU O ZI INAINTE AM PIERDUT TELEFONUL SI AM INCHIS NUMARUL PTR A NU FI UTILIZAT,IN MOMENTUL IN CARE AM SOLICITAT AGENTULUI ARSIS REDESCHIDEREA ACELUI NUMAR MI-A SPUS CA POT BENEFECIA DE O SUPER OFERTA ,ACHIZITIONAREA UNUI NOU APARAT TELEFONIC LA PRETUL DE 50 LEI ,SI IMPLICIT PRELUNGIREA NUMARULUI 0722634372,PRECUM SI O CARTELA CU UN NUMAR PE CARE NU SUNT OBLIGAT SA O FOLOSESC ,DEASEMENEA MI-A ADUS LA CUNOSTIINTA SI FAPTUL CA APLICAND LA ACEASTA OFERTA COSTURILE VOR SCADEA FATA DE CEEA CE PLATESC IN PREZENT,IN REALITATE CARTELA PE CARE MI-A OFERITO CA FIIND GRATUITA SE REGASESTE IN FACTURA EMISA PE LUNA MARTIE LA UN PRET DE ABONAMENT DE 17 EURO ,FAPT PENTRU CARE CONSIDER CA AM FOST INSELAT SI SOLICIT INHIDEREA ACELUI NUMAR DE TELEFON IN CAZ CONTRAR FIIND NEVOIT SA MA ADRESEZ FORURILOR COMPETENTE IN REZOLVAREA PROBLEMELOR .DORESC SA MAI MENTIONEZ CA IN ACELASI MAGAZIN ARSIS IN DATA DE 06.12.2016 ,INTRAND SA MA INTERESEZ DE ACHIZITIA UNUI TELEFON AM FOST ABORDAT DE ACELASI AGENT CARE MI-A  SPUS CA POT BENEFICIA DE O SUPER OFERTA  OBTINAND O TABLETA SAMSUNG GRATUITA ,AM ACCEPTAT OFERTA INSA CU STUPOARE CONSTAT CA PE FACTURA PTR ACEEA TABLETA PLATESC O RATA DE APROXIMATIV 45 LEI LUNAR LUCRU DESPRE CARE NU AM FOST INFORMAT IN MOMENTUL ACHIZITIEI ,IN CAZ DE NEREZOLVARE A ACESTOR GRAVE CAZURI DE INSELATORIE A CLIENTILOR MA VOI ADRESA FORURILOR COMPETENTE !