Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎17-06-2014
0

Au disparut 200 de minute nationale?

Acum cateva zile am primit comanda de la vodafone, care includea un smartphone si cartela cu noul meu abonament, Smart 15. Comanda am ridicat-o abia ieri, 16.06.2014. Insa, spre marea mea surprindere, dupa activarea cartelei de abonament am constat ca mai am doar 200 de minute nationale disponibile, in loc de cele 400 pe care ar trebui sa le am. 

 

Nici nu pot intra in contul MyVodafone pe calculator, cand dau pe "intra in contul tau" pur si simplu isi da un refresh la pagina actuala. 

 

Cum au disparut cele 200 de minute?

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Au disparut 200 de minute nationale?


@Fr3aK a scris:

Acum cateva zile am primit comanda de la vodafone, care includea un smartphone si cartela cu noul meu abonament, Smart 15. Comanda am ridicat-o abia ieri, 16.06.2014. Insa, spre marea mea surprindere, dupa activarea cartelei de abonament am constat ca mai am doar 200 de minute nationale disponibile, in loc de cele 400 pe care ar trebui sa le am. 

 

Nici nu pot intra in contul MyVodafone pe calculator, cand dau pe "intra in contul tau" pur si simplu isi da un refresh la pagina actuala. 

 

Cum au disparut cele 200 de minute?


Buna,

Este necesar sa adresezi situatia catre echipa de chat, te rog.

Chat1.jpg



Multumesc,
Alexandra

Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎17-06-2014
0

Re: Au disparut 200 de minute nationale?

Din cate inteleg serviciul de chat pare a fi momentan indisponibil pentru categoria mea de utilizator.
Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012
0

Re: Au disparut 200 de minute nationale?

Alexandra_M cum poate utilizatorul sa intre pe chat daca nu poate intra pe cont?

 

Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012
0

Re: Au disparut 200 de minute nationale?

Suna la *222. Vad ca forumul e pe moarte.
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Au disparut 200 de minute nationale?


@Fr3aK a scris:
Din cate inteleg serviciul de chat pare a fi momentan indisponibil pentru categoria mea de utilizator.

Buna,

Avand in vedere ca serviciul de chat nu iti este functional, te rog sa-mi oferi mai multe detalii pe forumsupport_ro@vodafone.com

Multumesc!
Alexandra